Lopetin e-pillerit noin kuukausi sitten. Nyt ovat menkat olleet tämän viikon ajan, tulivat vähän myöhässä. Vuoto on ollut enimmäkseen ruskeaa, välillä ei tule mitään muuta kuin kirkasta ja välillä taas ihan vähän verta. Onko ihan normaalia?? Olen ollut yhdynnässä lopetuksen jälkeen, käyttänyt ehkäisynä kumia. Ei ole mennyt rikki tai mitään, mutta silti vähän pelottaa että mitä tää on. Toisaalta ainahan menkat kai on sekasin ku pillerit lopettaa ...
E-pillerien lopetus, niukat menkat
hädissään1
62304
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Hyvin normaalilta kyllä kuulostaa.
Hmmh okei. :o Pelottaa vaan ku täällä foorumeissa pelotellaan raskaudella yms, mutta jossain taas lukee että saattaa tulla puoli vuottakin menkat myöhässä eikä kyse ole raskaudesta. Tosin olis todella huono tuuri, jos pari kertaa käyttäny tän suhteen aikana kumia ja olis raskaana. Ollaan myös heitetty kumi heti roskiin ja otettu uus, jos laittaminen epäonnistunu tms.
Piti vielä sanoa, että aloitin heti nuvaringin käytön kun alkoi tuota ruskeaa vuotoa tulemaan. Kai ne kuitenkin menkat ovat kun välillä tulee ihan vertakin.
n. puolitoista vuotta sitten nuvaringin käytön, kun alettiin yrittämään lasta. Kahdet ensimmäiset kuukautiset oli todella niukat. Ensimmäiset menkat kesti ensin päivän, sitten tuli vuodoton päivä ja sitten kuukautisvuotoa tuli taas puolen päivän verran. Toiset menkat taisi kestää pari päivää. Ja molemmilla kierroilla tuli välillä muutamia välivuotoja.
Ihan normaalilta kuulostaa, kestää aikansa ennen kuin hormonitoiminta käynnistyy. Sinulla tosin se taas jää tauolle, jos olet nuvaringin aloittanut.
Okei. Oon huomannut että tää vuoto haisee aika kamalalle. :o Tosin en tiedä johtuuko se vain siitä että käytän välillä siteitä.
Tätä vuotoa on jo kestänyt melkein kaksi viikkoa! Ei missään vaiheessa mitään kunnon veristä vuotoa, mutta välillä huomannut jotain punastakin. Vähän alkanut nyt kipristellä vatsassa. :o Oikeasti nyt ihmetyttää kovasti. :/
nyt ihan ensimmäiseksi.