Terve.
Onko olemassa jotain hyvää sivua josta löytyisi kunnolla majoitus vaihtoehtoja (fidzi,tonga,samoa,cooksaaret).
Emme etsi mitään luksus hotelleja niitä kyllä löytyy joka sivulta. Edullisia hotelleja tai hostelleja.
Jos teillä on kokemuksia jostain hyvästä kohteesta ja majoituksesta niin olisi kiva kuulla siit.
Löytyykö saarilta miten ylipäätään majoutuksia kahdelle jos budjetti on yhteensä noin 30e/yö.
Majoitukset polynesia
4
1509
Vastaukset
- 3+6
Ei ole majoitusta köyhille noissa paikoissa.
Vituttais olla köyhä. - _samoilija
Hei,
Etsi täältä (nettivaraamoiden tarjonta) http://hotels.roomgator.com/BrowseAllCountries.aspx
Tai sitten hostellit http://www.hostelworld.com/
Kolmas vaihtoehto mennä paikan päälle ja etsiä sieltä majoitusta, läheskään kaikki halvathan ei löydy nettivaraamoista. - Matti Lappalainen
Olen käynyt purjeveneellä noissa paikoissa. Repputuristille löytyy vaatimattomia majapaikkoja kohtuu rahalla. Joku voi löytyä netistäkin. Majapaikka on lähinnä sateensuoja. Oikeat hotellit ovat kalliita ja länsimainen ruoka on myös melko kallista. Tekemiset ja näkemiset on tehty näissä paikoissa viimeistään muutamassa päivässä per saari. www.snoopy.fi
- Tutki hinnat
Näiltä sivuilta löytyvät kaikki maailman maat ja niiden hotellit bit.ly/GQrz54
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532159En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101474
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681327- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969