http://www.digitoday.fi/data/2010/11/04/sonera-asetti-mokkuloihin-datakaton/201015360/66
Kyllä, tätä me ollaan aina haluttu... Kaikki uudet ideat okei?
Rajattu data
1
428
Vastaukset
Soneran joku mikälie johtaja selitti taannoin radiossa, että paljon lataavat ja siis yli 3gigaa yhteyttä käyttävät ovat MOBIILILAAJAKAISTAN VÄÄRINKÄYTTÄJIÄ, että semmoinen tapaus.
Minä en käsitä, mitsä tätä imbesilliä porukkaa riittää syöttämään Soneran tapaista paskalafkaa vuodesta toiseen ihan vain siksi, että:
1. Sonera on entinen valtionyhtiö, eli tele.Meillä on aina ollut Sonera.
2. Sonralla on muka parempi 3g kuuluvuus...(mikä nyt on ihan silkkaa paskaa)
3. Soneralla on muka halpa hinnoittelu.(Todellisuudessa hinnat on törkeitä, kun katsotaan mitä sillä rahalla oikeasti saakaan.)
4. Sonera ei koskaan mokaan laskutuksessaan.... mitä nyt joka toinen lasku.
5. Asiakaspalvelu on niin osaava (80% asiakaspalelun "osaajista" lukee tietonsa paperilta")
Voisin tuota kertoa lisääkin, mutta tiedän että se on turhaa, koska olen nähnyt lähipiiristäkin, miten jotkut lyö päätään samaan seinään uudelleen, vaikka edellistä kusetusta on maksussa jäljellä vielä pitkä tovi 2 vuoden sopimuksesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604088
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352924Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452107
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861797
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3891491Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91278