Opelisti, ikuinen liftari

4+12

Ettekö voi soittaa edes taksia kunn romuraudan kosteudesta johtuneesta fysikaalisesta seuraamuksesta johtuen voortista tuli ooppeli ja se hajosi?

Pysähtyminen maksaa ja vie polttoainetta enemmän liikkelle lähtiessä! Ostaisitte edes sen veteraaniheijastimen!

9

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExOpel62

      Kateellisten panettelua - itse ajoin aikanakin Opelilla (5 eri autoa) yhteensä 900.000km, eikä jäänyt kertaakaan tienpäälle - kerran oli aika lähellä, kaikki hankittu vähän ajettuina. Hyvin pelasivat ja halvat oli pitää - nyt on toinen merkki alla. Voi olla, että hankin vielä Opelin, eivät nämä Japanin autot niin ihmeellisiä tunnu olevan, ja rahaakin tuntuu menevän enemmän huoltoihin.

      • OPEL on POP!

        700.000km kolmella ooppelilla ajettu yhteensä ja pysyn merkissä.:) Mersua,bimmeriä,vw, ja muut merkit ei niin kauheasti kiinnosta paitsi chevyn epica voisi olla hyvä. Opel on halpa auto pitää ja varsinkin kun osaa sellaselle tehdä kaikki itse.


    • 2+1

      väärä lääkitys ja avohoito, ei hyvä.

    • Oho, prkle eipäs läh

      Vieläpä "merkkiliikkeen" koeajossa. Onhan nää opelit ajettavuudelta parantuneet viimeisen 15vuoden jäljiltä, mutta kestävyys taas on heikkoa.
      Jokun siinä jäähdytyspuolella petti, että kierrokset kohosivat kaakkoon ja tais siinä pahvikin palaa. Meinaan, öljyä alkoi kannen välistä valua.

      jo 94, päätiin että ei ikinä opelia, mutta vahvistin vielä asian.

      "merkkiliike" ei edes järjestänyt kuljetusta takaisin, joten laski se Ööppelin laatu silläkin osin.

      • HHade

        parempia satuja!!Kyllä sut liimanhaistelija tunnistan tuosta ööppeli sanasta!Tämä avohoito potilas kirjoittelee tänne noita provoja,jossa se käyttää tuota"ööpppeli" siellä sun täällä!Vedä ittes jojoon!


      • Entinen sellainen
        HHade kirjoitti:

        parempia satuja!!Kyllä sut liimanhaistelija tunnistan tuosta ööppeli sanasta!Tämä avohoito potilas kirjoittelee tänne noita provoja,jossa se käyttää tuota"ööpppeli" siellä sun täällä!Vedä ittes jojoon!

        Omisti taannoin ooppelia. Hätävilkutuksen katkaisin oli tuttu nappula arjessa.

        Kunnes sitten ostin automaattivaihteisen 940:n. Vaimollekin ostettiin -vm.89 corolla työautoksi (Tai minähän työajot sillä enimmäkseen ajoin. Volvo oli turvallisempi muijalle)

        Kerran, kun toyotan "lähetys-saarnaaja" kului loppuun, olin unohtanut koko velvollisuuteni painaa hätävilkut päälle. Niin paljon luotettavuutta olin auto antanut vuosien varrela.

        Ps. Jokun uskalsi tulla jopa kyselemään eikä tarvinnut hinausautoa kutsua paikalle.


      • Entinen sellainen
        Entinen sellainen kirjoitti:

        Omisti taannoin ooppelia. Hätävilkutuksen katkaisin oli tuttu nappula arjessa.

        Kunnes sitten ostin automaattivaihteisen 940:n. Vaimollekin ostettiin -vm.89 corolla työautoksi (Tai minähän työajot sillä enimmäkseen ajoin. Volvo oli turvallisempi muijalle)

        Kerran, kun toyotan "lähetys-saarnaaja" kului loppuun, olin unohtanut koko velvollisuuteni painaa hätävilkut päälle. Niin paljon luotettavuutta olin auto antanut vuosien varrela.

        Ps. Jokun uskalsi tulla jopa kyselemään eikä tarvinnut hinausautoa kutsua paikalle.

        Ensimmäisestä virkkeestä jäi puuttumaan sana kaksi. ...Taannoin KAKSI ooppelia...


      • Ööppeell
        Entinen sellainen kirjoitti:

        Omisti taannoin ooppelia. Hätävilkutuksen katkaisin oli tuttu nappula arjessa.

        Kunnes sitten ostin automaattivaihteisen 940:n. Vaimollekin ostettiin -vm.89 corolla työautoksi (Tai minähän työajot sillä enimmäkseen ajoin. Volvo oli turvallisempi muijalle)

        Kerran, kun toyotan "lähetys-saarnaaja" kului loppuun, olin unohtanut koko velvollisuuteni painaa hätävilkut päälle. Niin paljon luotettavuutta olin auto antanut vuosien varrela.

        Ps. Jokun uskalsi tulla jopa kyselemään eikä tarvinnut hinausautoa kutsua paikalle.

        Sinä missään töissä ole, liimaa haistelet ja hinkkaa vanhaa tojoasi takapihalla.
        Katoa kiven alle ja pysy siellä.


      • Entinen sellainen
        Ööppeell kirjoitti:

        Sinä missään töissä ole, liimaa haistelet ja hinkkaa vanhaa tojoasi takapihalla.
        Katoa kiven alle ja pysy siellä.

        Ovatko mainonta vaikuttaneet liikaa todellisuuden tajuntaasi? Aja sillä ooppelillasi, niin minä ajan laadulla ja osaamisellani. Osaamisella, joka tosin ei kykene nyky "ihmeisiin" eikä vuotavaan koneeseen, en paljoakaan enempään tietoa ole tarvinnut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      96
      1792
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1352
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      45
      837
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      799
    Aihe