Galaxy 3 kyselee pin-koodia

Voi pin!!

Ostin kyseisen luurin, joka alkoi heti ensimmäisenä käyttöönottopäivänä pyytämään pin-koodia milloin missäkin tilanteessa, kuitenkaan ensin sammumatta.
Yleensä ensin katkeaa verkkoyhteys ja hetken päästä pyytä asettamaan pin-koodin...
Joskus puhelin on ollut ihan vaan pöydällä ja huomaan sen pyytävän pin-koodia...
Joskus aamulla "herätyksen" jälkeen, pyytää asettamaan pin-koodin...
Jatkuva pin-koodin näppäily ärsyttää ja aiheuttaa harmaita hiuksia!
Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan ongelmaan?
Kaikki mahdollinen mitä itse voi ongelman poistamiseksi tehdä, on kokeiltu!

16

7532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monterilai

Viallinen SIM, huonosti paikallaan(tuskin) tai puhelin huoltoon/vaihtoon. Onhan näissäkin syntymäsusia.

• ei voi mitään...

Puhelin meni vaihtoon... Harmi, koska muuten oli mieluisa...

• jiipää

mulla puhelin teki täysin samaa, vein takuukorjaajalle, ja sain uuden luurin. noh... nyt tämä toinenkin tekee täysin samaa pelleilyä, SIM-kortti on vaihdettu uuteen, eli vika ei ole siinä. ite ajattelisin että galaxy 3 sim-lukijassa täytyy olla jotain kosketushäiriötä tms. koska pyytää SIMiä puhelimen kuitenkaan käynnistymättä uudestaan. paskan möivät ja vielä toisenkin. galaxy 3lla on kai vuoden valmistajan takuu (ainakin itsellä) vie siis huoltoon ja odottele uutta :)

• Samsungiii

Sama vika täällä. Ensin vaihdoin luurin, ei auttanut - toinenkin luuri kyseli PIN-koodia. Sitten vaihdoin SIM-kortin. Ja sama kysely jatkuu. Huomenna tarvii mennä palauttaan puhelin pyytään rahat takaisin.
        Liittymä on DNA, jos sillä on jotain merkitystä.

• SW

Sama vika vaivaa myös Samsung Wave:ä.

• _jukezz_

Mulla on puhelin viikon vanha ja kyselee pin-koodia, ja yhteys katkiii välillä.
        Onko teillä vika korjaantunu??

• Shädäämmies
        _jukezz_ kirjoitti:

Mulla on puhelin viikon vanha ja kyselee pin-koodia, ja yhteys katkiii välillä.
        Onko teillä vika korjaantunu??

puhelin (galaxy 3) ei tunnista että sen sisällä on sim kortti.... !!!!!!!!!1

• harmissaan

Myös minulla galaxy 3 kysyy pin koodia ja puhelut pätkii. Laitoin just viestiä as.tukeen....... :(((

• _jukezz_

Otin pin koodin kyselyn pois päältä kokonaan, nyt on toiminu muuten paitsi että välillä hävittää kuuluvuuden
        joku kun on yrittäny soittaa niin ei ole välillä saanet muhun yhteyttä..

Tuskin johtuu katve alueesta???

• E
        _jukezz_ kirjoitti:

Otin pin koodin kyselyn pois päältä kokonaan, nyt on toiminu muuten paitsi että välillä hävittää kuuluvuuden
        joku kun on yrittäny soittaa niin ei ole välillä saanet muhun yhteyttä..

Tuskin johtuu katve alueesta???

Meillä 2 galaxy 3:sta. Emännän kanssa samaan aikaan hankittu. Ja samat viat.
        Parhaimpina päivinä 1 kerta kun kysyy pin-koodia, huonoimpina noin 7 kertaa.
        Emännän puhelin jo kertaalleen vaihettu, tosin kolmen huolto kerran jälkeen.
        Ja samat viat vieläkin.
        Mulla menee tänää kolmatta kertaa huoltoon.
        Varmaan tälläkin hetkellä kysyy pin-koodia, en oo jaksanu tarkistaa.

• jiipäää
        E kirjoitti:

Meillä 2 galaxy 3:sta. Emännän kanssa samaan aikaan hankittu. Ja samat viat.
        Parhaimpina päivinä 1 kerta kun kysyy pin-koodia, huonoimpina noin 7 kertaa.
        Emännän puhelin jo kertaalleen vaihettu, tosin kolmen huolto kerran jälkeen.
        Ja samat viat vieläkin.
        Mulla menee tänää kolmatta kertaa huoltoon.
        Varmaan tälläkin hetkellä kysyy pin-koodia, en oo jaksanu tarkistaa.

joo. sama juttu. mulla on luuri nyt kertaalleen vaihdettu uuteen, ja uudessa sama vika jatkui. vein siis huoltoon, missä vaihdettiin piirilevy. ei toimi edelleenkään. Joku toinen foorumi tiesi kertoa että kentän hukkaus/pin-kysely johtuu siitä että kun puhelin itse vaihtaa automaattisesti 3G verkosta GSM-verkkoon, niin se hukkaa yhteyden siinä vaiheessa... Joillain oli tähän auttanut puhelimen laitto käyttämään pelkkää GSM verkkoa. tätä testaan seuraavaksi...

• mr.perunapottu

Minulla on kyseinen puhelin ollut noin 2.5 kuukautta ja heti ensimmäisen puolen kuukauden jälkeen laitoin PIn-koodi kyselyn pois päältä.

• ._.

Itellä ei auttanut myöskään pin koodin kyselyn päältä pois ottaminen. Tuli vaan aina ilmoitus että sim kortti poistettu ja että puhelin tulee käynnistää uudelleen

• Ratkaisu galaxy 3lle

Ladatkaa tietokoneelle kies, sen jälkeen puhelin kiinni ja uusin ohjelmistopäivitys, poistaa ongelman sen sileän tien.

• -NS-

Itselläni ongelma on tuo Galaxy 3:n loistava toimivuus tuon Kies:n/tietokoneen kanssa.. Eli eipä toimi juuri lainkaan.

• qwerty14

mulla on tuo samsung s 8530 wave 2 ja pelittää ihan unelmasti (: Ei mitään vikoja ilmenny.. vaihtakaa vanhat wavet siihe :D Sain takuuhuollosta kyseisen luurin tilalle. aivan loistava puhelin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2653
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1977
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1707
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1566
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe