Ostin kyseisen luurin, joka alkoi heti ensimmäisenä käyttöönottopäivänä pyytämään pin-koodia milloin missäkin tilanteessa, kuitenkaan ensin sammumatta.
Yleensä ensin katkeaa verkkoyhteys ja hetken päästä pyytä asettamaan pin-koodin...
Joskus puhelin on ollut ihan vaan pöydällä ja huomaan sen pyytävän pin-koodia...
Joskus aamulla "herätyksen" jälkeen, pyytää asettamaan pin-koodin...
Jatkuva pin-koodin näppäily ärsyttää ja aiheuttaa harmaita hiuksia!
Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan ongelmaan?
Kaikki mahdollinen mitä itse voi ongelman poistamiseksi tehdä, on kokeiltu!
Galaxy 3 kyselee pin-koodia
16
7530
Vastaukset
- monterilai
Viallinen SIM, huonosti paikallaan(tuskin) tai puhelin huoltoon/vaihtoon. Onhan näissäkin syntymäsusia.
- ei voi mitään...
Puhelin meni vaihtoon... Harmi, koska muuten oli mieluisa...
- jiipää
mulla puhelin teki täysin samaa, vein takuukorjaajalle, ja sain uuden luurin. noh... nyt tämä toinenkin tekee täysin samaa pelleilyä, SIM-kortti on vaihdettu uuteen, eli vika ei ole siinä. ite ajattelisin että galaxy 3 sim-lukijassa täytyy olla jotain kosketushäiriötä tms. koska pyytää SIMiä puhelimen kuitenkaan käynnistymättä uudestaan. paskan möivät ja vielä toisenkin. galaxy 3lla on kai vuoden valmistajan takuu (ainakin itsellä) vie siis huoltoon ja odottele uutta :)
- Samsungiii
Sama vika täällä. Ensin vaihdoin luurin, ei auttanut - toinenkin luuri kyseli PIN-koodia. Sitten vaihdoin SIM-kortin. Ja sama kysely jatkuu. Huomenna tarvii mennä palauttaan puhelin pyytään rahat takaisin.
Liittymä on DNA, jos sillä on jotain merkitystä.
- SW
Sama vika vaivaa myös Samsung Wave:ä.
- _jukezz_
Mulla on puhelin viikon vanha ja kyselee pin-koodia, ja yhteys katkiii välillä.
Onko teillä vika korjaantunu?? - Shädäämmies
_jukezz_ kirjoitti:
Mulla on puhelin viikon vanha ja kyselee pin-koodia, ja yhteys katkiii välillä.
Onko teillä vika korjaantunu??puhelin (galaxy 3) ei tunnista että sen sisällä on sim kortti.... !!!!!!!!!1
- harmissaan
Myös minulla galaxy 3 kysyy pin koodia ja puhelut pätkii. Laitoin just viestiä as.tukeen....... :(((
- _jukezz_
Otin pin koodin kyselyn pois päältä kokonaan, nyt on toiminu muuten paitsi että välillä hävittää kuuluvuuden
joku kun on yrittäny soittaa niin ei ole välillä saanet muhun yhteyttä..
Tuskin johtuu katve alueesta??? - E
_jukezz_ kirjoitti:
Otin pin koodin kyselyn pois päältä kokonaan, nyt on toiminu muuten paitsi että välillä hävittää kuuluvuuden
joku kun on yrittäny soittaa niin ei ole välillä saanet muhun yhteyttä..
Tuskin johtuu katve alueesta???Meillä 2 galaxy 3:sta. Emännän kanssa samaan aikaan hankittu. Ja samat viat.
Parhaimpina päivinä 1 kerta kun kysyy pin-koodia, huonoimpina noin 7 kertaa.
Emännän puhelin jo kertaalleen vaihettu, tosin kolmen huolto kerran jälkeen.
Ja samat viat vieläkin.
Mulla menee tänää kolmatta kertaa huoltoon.
Varmaan tälläkin hetkellä kysyy pin-koodia, en oo jaksanu tarkistaa. - jiipäää
E kirjoitti:
Meillä 2 galaxy 3:sta. Emännän kanssa samaan aikaan hankittu. Ja samat viat.
Parhaimpina päivinä 1 kerta kun kysyy pin-koodia, huonoimpina noin 7 kertaa.
Emännän puhelin jo kertaalleen vaihettu, tosin kolmen huolto kerran jälkeen.
Ja samat viat vieläkin.
Mulla menee tänää kolmatta kertaa huoltoon.
Varmaan tälläkin hetkellä kysyy pin-koodia, en oo jaksanu tarkistaa.joo. sama juttu. mulla on luuri nyt kertaalleen vaihdettu uuteen, ja uudessa sama vika jatkui. vein siis huoltoon, missä vaihdettiin piirilevy. ei toimi edelleenkään. Joku toinen foorumi tiesi kertoa että kentän hukkaus/pin-kysely johtuu siitä että kun puhelin itse vaihtaa automaattisesti 3G verkosta GSM-verkkoon, niin se hukkaa yhteyden siinä vaiheessa... Joillain oli tähän auttanut puhelimen laitto käyttämään pelkkää GSM verkkoa. tätä testaan seuraavaksi...
- mr.perunapottu
Minulla on kyseinen puhelin ollut noin 2.5 kuukautta ja heti ensimmäisen puolen kuukauden jälkeen laitoin PIn-koodi kyselyn pois päältä.
- ._.
Itellä ei auttanut myöskään pin koodin kyselyn päältä pois ottaminen. Tuli vaan aina ilmoitus että sim kortti poistettu ja että puhelin tulee käynnistää uudelleen
- Ratkaisu galaxy 3lle
Ladatkaa tietokoneelle kies, sen jälkeen puhelin kiinni ja uusin ohjelmistopäivitys, poistaa ongelman sen sileän tien.
- -NS-
Itselläni ongelma on tuo Galaxy 3:n loistava toimivuus tuon Kies:n/tietokoneen kanssa.. Eli eipä toimi juuri lainkaan.
- qwerty14
mulla on tuo samsung s 8530 wave 2 ja pelittää ihan unelmasti (: Ei mitään vikoja ilmenny.. vaihtakaa vanhat wavet siihe :D Sain takuuhuollosta kyseisen luurin tilalle. aivan loistava puhelin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838