ketkä vastustaa eläinkokeita??

eläinkokeita vastustava!!

joo...tuli vaa mielee et onko täällä montaki ketkä vastustaa eläin koekita??!! mun mielestä se on eläinrääkkäystä...eläimet vaa kärsii kaikista niistä kokeista...kokeilis ne itte miltä tuntuu ku tehää kokeita... eläinkokeet kokonaa pois!!! kannatan!!

15

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunflower

      Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Eläinkokeet ovat moraalisesti ja eettisesti tuomittavia. Toivottavasti eläinkokeet loppuvat pian ja eläinten ei enää tarvitse kitua ja kärsiä ihmisen takia.

    • Hanzu

      Kuten niin monella muullakin, tälläkin asialla on kaksi puolta.
      Eläinkokeet kosmeetiíkassa ovat turhia, myönnettäköön.
      Kosmeettisia eläinkokeita on jo tehty niin paljon, että en usko että TÄYSIN eläimillä testaamatonta kosmeettista tuotetta löytyykään.
      Aivan varmasti lopputuote (huulipuna, ripsiväri) voi olla eläimillä testaamaton, mutta tuskin kaikki miljoona raaka-ainetta.

      Mutta toisaalta eläinkokeet lääketieteellisiin tarkoituksiin ovat mielestäni hyväksyttäviä, niin kauan kuin eläimille ei aiheuteta täysin turhaa ja kohtuutonta kärsimystä.
      Lääkkeet, rokotteet ja niin edelleen.
      Jos parin kanin tai kissan, rotan tai hamsterin hengellä voidaan pelastaa ihmishenkiä niin koe on hyväksyttävä.

      • jopi

        toisaalta näin kerran dokumentin, jossa rotalta katkaistiin selkäranka, joka sitten yritettiin korjata, jotta rotasta saataisiin taas liikuntakyvykäs(sanoivat että tulevaisuudessa ihmiset voitaisiin parantaa samoin). ei onnistunut. eläin kitui hirveästi.


      • Hermeliini
        jopi kirjoitti:

        toisaalta näin kerran dokumentin, jossa rotalta katkaistiin selkäranka, joka sitten yritettiin korjata, jotta rotasta saataisiin taas liikuntakyvykäs(sanoivat että tulevaisuudessa ihmiset voitaisiin parantaa samoin). ei onnistunut. eläin kitui hirveästi.

        MINÄ vastustan kaikkia eläinkokeita! Niin kosmetiikka kuin lääketieteeseen! Ne ovat kamalia! Toivottavasti ne voidaan tulevaisuudessa korvata jollain muulla kuin eläimillä!


      • mirah^

        Sattuuko kukaan tietämään, missä kaikissa kemikaleissa (ihon hoitosarjoissa, esim garnier) käytetään eläinkokeita? Kiitos jo etukateen :)


      • ELÄINKOKEET HELVETTIIN!

        Vastustan eläinkokeita myös.Ajatelkaapa te, siis elikkäs.Vammautuneet ihmiset/pedofiilit/rikolliset yms. eivät tunnu tärkeiltä.Jos esimerkiksi verrataan eläimiä tuohon vammautuneeseen ihmiseen...Eli se vammainen ihminen ei osaa tehdä mitään hyödyllistä meille muille ( kuin esimerkiksi terve ihminen voi auttaa meitä nomissa asioissa)En toki tarkoita etteikö sitä rakastettaisi ja se olisi vabhemmille tärkeä.Eläinkokeissa käytettävät raukat, eihän nekään sen kummemmiin meitä hyödytä, mutta sitäkin pientä hiirtä,joka eläinkoe käyttään on otettu, niin sitäkin rakastettaisi jossain hyvässä kodissa, ellei se nyt olisi koe- eläimenä.

        Ihmiset on niin julmia,että ajattelevat että "sehän on VAIN koira, niitä voi ostaa aina uusia" se ei mene niin.Miksi viattomia eläimiä ikään kuin rangaistaisi jostain!?

        Miksei pedofiilejä ja muita rikollisiakaan sitten tapeta?Tai miksei sitten viattomia IHMISIÄ tapeta? Vaan misi eläimiä?Minusta se on väärin, että viattomia tapetaan jonkun meikin ja lääkkeiden takia.

        Olen kuullut juttua että olikohan japani tai joku sellainen maa, niin siellä HYLÄTÄÄN 40 KOIRAA TUNNISSA JOKA IKISENÄ VUODENAIKANA!!!!Siis IDIOOTTEJA ihmisiä KAIKKI!

        Tämä ei teitä varmaan kiinnosta mutta itse ryhdyin täysin vegaanimsi muutema vuosi sitten.Vastustan 100% KAIKKIA eläinkokeita.
        Vegaaniksi ryhtymisen jälkeen tiedän aina että omalta osaltani autan eläimiä senminkä voin,ja pystyn.


      • nymoanous
        ELÄINKOKEET HELVETTIIN! kirjoitti:

        Vastustan eläinkokeita myös.Ajatelkaapa te, siis elikkäs.Vammautuneet ihmiset/pedofiilit/rikolliset yms. eivät tunnu tärkeiltä.Jos esimerkiksi verrataan eläimiä tuohon vammautuneeseen ihmiseen...Eli se vammainen ihminen ei osaa tehdä mitään hyödyllistä meille muille ( kuin esimerkiksi terve ihminen voi auttaa meitä nomissa asioissa)En toki tarkoita etteikö sitä rakastettaisi ja se olisi vabhemmille tärkeä.Eläinkokeissa käytettävät raukat, eihän nekään sen kummemmiin meitä hyödytä, mutta sitäkin pientä hiirtä,joka eläinkoe käyttään on otettu, niin sitäkin rakastettaisi jossain hyvässä kodissa, ellei se nyt olisi koe- eläimenä.

        Ihmiset on niin julmia,että ajattelevat että "sehän on VAIN koira, niitä voi ostaa aina uusia" se ei mene niin.Miksi viattomia eläimiä ikään kuin rangaistaisi jostain!?

        Miksei pedofiilejä ja muita rikollisiakaan sitten tapeta?Tai miksei sitten viattomia IHMISIÄ tapeta? Vaan misi eläimiä?Minusta se on väärin, että viattomia tapetaan jonkun meikin ja lääkkeiden takia.

        Olen kuullut juttua että olikohan japani tai joku sellainen maa, niin siellä HYLÄTÄÄN 40 KOIRAA TUNNISSA JOKA IKISENÄ VUODENAIKANA!!!!Siis IDIOOTTEJA ihmisiä KAIKKI!

        Tämä ei teitä varmaan kiinnosta mutta itse ryhdyin täysin vegaanimsi muutema vuosi sitten.Vastustan 100% KAIKKIA eläinkokeita.
        Vegaaniksi ryhtymisen jälkeen tiedän aina että omalta osaltani autan eläimiä senminkä voin,ja pystyn.

        Olettekos ihmiset miettineet sitä, mitä eläinkokeilla voidaan saavuttaa?

        Itse olen noita kosmetiikkakokeita vastaan, mutta entäpä kun kymmenkunta pupua käytetään syövän tms. parantamiseen? Voiko kymmenellä pupujussilla oikeasti olla mitään merkitystä kun puhutaan miljoonista pelastetuista ihmishengistä?

        Sitä paitsi useita nykyisen lääketieteen parannuksia ollaan jo saatu eläinkokeista, kuten dna:han liittyviä juttuja, joita sitten on käytetty tauteja parantamaan.


      • ..käyttäkää hippejä

    • ZuKe

      Vastustan kaikkia, kosmetiikka- ja lääketeollisuuten liittyviä.
      Mutta sitä vaan että kaikki vastustajat, oletteko ajatelleet sitä, että nekin eläimet ovat kärsineet, joita syötte lähes joka päivä, ja kuinka paljon tuskaa ne eläimet ovat joutuneet tuntemaan, joiden nahka on nyljetty kenkiänne varten? Ite olen kasvissyöjä, enkä käytä nahkavaatteita. Animalian sivuilta lista eläimillä testaamattomista kosmettikoista, http://www.animalia.fi

      • itse eläin

        Mä inhoon niitä!aina melkein eksyn niille sivuille kun etsin esim.kaneista tietoja(kanejahan käytetään miltei eniten kokeissa.)
        myönnän,että itken ja rukoilen öisin,kun ajattelen eläin raasuja isoissa laitteissa pää tunhetaan semoseen putkeen ja jalat ja tassut sidotaan kiinni pöytään ja ihmiset törkkivät kaiken maailman piikkejä niihin!
        kamalaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        en pidä myöskään:turkis eläinten kohtelemisesta ja teuras eläimien kuljetuksista ja kohtelusta!!!!!!!!!


      • heh
        itse eläin kirjoitti:

        Mä inhoon niitä!aina melkein eksyn niille sivuille kun etsin esim.kaneista tietoja(kanejahan käytetään miltei eniten kokeissa.)
        myönnän,että itken ja rukoilen öisin,kun ajattelen eläin raasuja isoissa laitteissa pää tunhetaan semoseen putkeen ja jalat ja tassut sidotaan kiinni pöytään ja ihmiset törkkivät kaiken maailman piikkejä niihin!
        kamalaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        en pidä myöskään:turkis eläinten kohtelemisesta ja teuras eläimien kuljetuksista ja kohtelusta!!!!!!!!!

        Vittu oot nössö!!!


      • turvallisuus on tärkeintä k...
        itse eläin kirjoitti:

        Mä inhoon niitä!aina melkein eksyn niille sivuille kun etsin esim.kaneista tietoja(kanejahan käytetään miltei eniten kokeissa.)
        myönnän,että itken ja rukoilen öisin,kun ajattelen eläin raasuja isoissa laitteissa pää tunhetaan semoseen putkeen ja jalat ja tassut sidotaan kiinni pöytään ja ihmiset törkkivät kaiken maailman piikkejä niihin!
        kamalaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        en pidä myöskään:turkis eläinten kohtelemisesta ja teuras eläimien kuljetuksista ja kohtelusta!!!!!!!!!

        En näe mitään syytä miksi eläinkokeilla ei voisi testata lääkkeiden ja erillaisten kemikaalien turvallisuutta.

        Todella harva jos mikään eläinkoe on että katkaistaan eläimen selkäranka ja katsotaan paraneeko se jollain lääkkeellä.

        Tosiasia on että me ihmiset kulutamme tuhansia aineita vuodessa pesuaineet, kodin puhdistusaineet, meikit, ruokiin liittyvät keinotekoiset aineet, kosmetiikka...

        Kumpi on parempi myydään tuotteita jotka sisältävät erilaisia haitallisia ainaita kun niiden turvallisuutta ei testattu vai että tehdään eläinkokeita. Sitten ihmiset sairastuvat syöpää tai saavat erilaisia allergisia oireita kun aineiden vaikutuksia ei tiedetä. Silloin me ihmiset olemme tietämättämme niitä koekaniineja.

        Itse en ainakaan ole niin tyhmä että ostaisin testaamattomia aineosia sisältäviä meikkejä tai lääkkeitä.

        Tuntuu siltä että tämä asia todella tunnepitoinen ei niinkään rationaalinen. Toivon että kenenkään ihmisen ei tarvitse kärsiä ja sairastua teidän eläikoevastustajien takia. Niin siinä kuitenkin lopulta tulee käymään kun osa firmoista on lopettanut koneet.


    • ???

      oot uuno painu täältä perseeseen!

    • Anonyymi

      Kyllä! Eläin kokeet on rääkkäystä!!! Mielestäni on hirveää kokeilla eläimiin jotain tuotteita joilla olisi mahdollisuus parempaankin!

    • Anonyymi

      Kannatan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe