JoikuSpot muuntaa puhelimesi langattomaksi WLAN-tukiasemaksi, ja voit jakaa puhelimesi liikkuvan laajakaistayhteyden useille laitteille tai vaikka kavereillesi. JoikuSpot on Joikusoft Oy:n tarjoama sovellus, joka asennetaan WLAN-ominaisuudella varustettuun puhelimeen. JoikuSpot yhdistää myös turvallisesti yrityksesi sisäverkkoon ja sähköpostiisi. Lue lisää JoikuSpotista.
Suosittelen tuota Joikuspottia, niille joilla on rajaton dataliittymä puhelimessa. Voit jakaa kännykkäsi netin helposti muille. Yllättävän kätevä sovellus.
JoikuSpot Premium
2
398
Vastaukset
- Nokia N86 8MP
Ja tuohan maksaa muutamia euroja Ovi Kaupassa. Siitä on olemassa JoikuSpot Light -kokeiluversio, jossa ei ole mitään käyttöaikarajoitusta, mutta siitä puuttuu esim. WLAN verkon salaus. Mutta ilmaiseksi sovellukseksi todella kätevä! Satunnaisiin tilanteisiin esim.
Sen saa 1 euron halvempana Joikun omilta sivuilta... eli noin 9 euroa.... Kannattaa tietenkin kokeilla sillä ilmaisversiolla, että onko tämä ohjelma kätevä.
http://www.joikushop.com/index.php?action=products&mode=productDetails&product_id=33
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803