Tämä palsta

Butler

elää negatiiviisuudesta. Nytkään ei ole ilmestynyt yhtään negatiivista viestä ja hiljaista on. Siis odotellaan..

6

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Liisa-

      Tulin vastaamaan, että edes joku kommentoi. Ainoa jonka olen kokenut negoja heittelevän on sinä jos tuota saman jankkaamista ei lasketa mihinkään laskuihin. Ehkäpä sitä paikoilleen jumahtamista on liikkeellä nykyään vähän jokapaikassa.

      Entäpä jos se negatiivisuus onkin yksilön henkilökohtainen näkemys eli kokemus AINA? Mitä se on?

      No koitas kääntää tää positiiviseksi, olisin iloisesti yllättynyt siitä.
      Miksi väitetään, että hyvyys voittaa lopulta pahan?

      • Butler

        Täällä pyöri kirjoitusripuli muutamia päiviä sitten, joka koski erästä parantajaa. kaikki kirjoitukset oli negoja ja kylläkin vain pieni osa..siis pieni..oli minun kommentteja. Muuten hyvä, että aloitit tämän negatiivisuuden. Odottelinkin jo, kuka vastaa ensiksi....


      • Butler
        Butler kirjoitti:

        Täällä pyöri kirjoitusripuli muutamia päiviä sitten, joka koski erästä parantajaa. kaikki kirjoitukset oli negoja ja kylläkin vain pieni osa..siis pieni..oli minun kommentteja. Muuten hyvä, että aloitit tämän negatiivisuuden. Odottelinkin jo, kuka vastaa ensiksi....

        kummaa, kun on hiljaista. Eikö nyt jossain päin Suomea joku hypnoosilainen töpeksisi ja saisi nimeä oikeuden kirjoihin, niin täälläkin taivas aukeaisi.


      • -Liisa-
        Butler kirjoitti:

        Täällä pyöri kirjoitusripuli muutamia päiviä sitten, joka koski erästä parantajaa. kaikki kirjoitukset oli negoja ja kylläkin vain pieni osa..siis pieni..oli minun kommentteja. Muuten hyvä, että aloitit tämän negatiivisuuden. Odottelinkin jo, kuka vastaa ensiksi....

        No joo mä en oo paljoa ollut suomi24ssä, enkä lukenut viimeksikään, kuin tään, kun oli ainoa senpäiväinen.
        Onko se sittenkään negatiivisuutta vai voiko määritys olla jotain muuta vaikka kateellisuus, taistelu rahavirroista tjs. Kah kun ei minua laisinkaan haittaa jos jokin parantamistapa on mielestäni hömppää, jollekulletoiselle se voi olla kuitenniin juuri se tärkein asia sillä hetkellä.

        No on teillä kisa, kuka on negatiivisin, pukkaa miltei väkisinkin nauru. Meikäläinen kun on tässä jo jonkin aikaa aina välistä täällä roikkunut, josko täällä vihdoin olisi sellaista antia joka oikeasti kiinnostaisi tai avartaisi omia ajatuksia, potuttaa vietävästi tämä jymähtäneisyys. Eikä yksin täällä.

        Kerro jotain eri tasolla olevista ajatustenvirroista. Vertaisitko niitä 3D ja 4D filmeinä vaikka?

        On vähän tylssää--taian alkaa shamaaniksi ja viekottelen teiltä asiakkaat.


      • Butler
        -Liisa- kirjoitti:

        No joo mä en oo paljoa ollut suomi24ssä, enkä lukenut viimeksikään, kuin tään, kun oli ainoa senpäiväinen.
        Onko se sittenkään negatiivisuutta vai voiko määritys olla jotain muuta vaikka kateellisuus, taistelu rahavirroista tjs. Kah kun ei minua laisinkaan haittaa jos jokin parantamistapa on mielestäni hömppää, jollekulletoiselle se voi olla kuitenniin juuri se tärkein asia sillä hetkellä.

        No on teillä kisa, kuka on negatiivisin, pukkaa miltei väkisinkin nauru. Meikäläinen kun on tässä jo jonkin aikaa aina välistä täällä roikkunut, josko täällä vihdoin olisi sellaista antia joka oikeasti kiinnostaisi tai avartaisi omia ajatuksia, potuttaa vietävästi tämä jymähtäneisyys. Eikä yksin täällä.

        Kerro jotain eri tasolla olevista ajatustenvirroista. Vertaisitko niitä 3D ja 4D filmeinä vaikka?

        On vähän tylssää--taian alkaa shamaaniksi ja viekottelen teiltä asiakkaat.

        voi kertoa, että tämä palsta elää sensatioista ja negatiivisista sellaisista. Aina kun mediassa on esillä hypnoosi ja sen tekijät negatiivisessa hengessä, niin tämäkin palsta herää henkiin. Nyt on hiljaista, mutta pian taas kait repeää,,,


      • -Liisa-
        Butler kirjoitti:

        voi kertoa, että tämä palsta elää sensatioista ja negatiivisista sellaisista. Aina kun mediassa on esillä hypnoosi ja sen tekijät negatiivisessa hengessä, niin tämäkin palsta herää henkiin. Nyt on hiljaista, mutta pian taas kait repeää,,,

        No tota, mä olisin tässä mielelläni kuuntelemassa sitä positiivista osiota, voi että mä tykkäisin oikeasti keskustella aiheesta tai siis luotailla sitä oman tietämyksen kanssa yhteen kokonaisuudeksi. Kun olen vähän sellainen tapaus, että pelkkä kirjatieto ei aina ole koko totuus henkilötasolla vaan oomme erityisiä persoonia ja sovellamme oman maun mukaan asioita parhaaseen mahdolliseen muottiin.

        Mut sotimisen oon yrittänyt jättää ihan heille jotka sotimisesta pitävät. En näe mitään mieltä lähteä sellaisiin energioihin mukaan. Siksi katselen kuin filmistä kun toiset sotivat itsekseen. Yritän korkeintaan ymmärtää syytä vaivaan. Ja kaikenmoisia ajatuksen tynkiä tuleekin jotka sitten muovautuvat ajan kuluessa. Luulisi sodan päättyneen, mutta aika sitkeästi se riivaa ihmismieliä. Ihmiset kuvittelevat kehittyneen aikojen saatossa, mutta käyttäytyvät kuin muinaisuudessa samalla piittaamattomuudella kun entisaikojen digtaattorit.

        Niin, mä en tiiä siis hypnoosialasta mitään vaan se on aivan uusi tuttavuus, no en kai muuten täällä roikkuisi välillä ja harmittaa vähän, kun en mistään löydä sellaisia paloja jotka sopisivat pirtaani. Ei minulla ole hajua alanne kiistoista, kun sodasta en mitään ymmärrä. Onko se raha ja valta joka riitelee kaikkialla vai sittenkin ihmismielen käsittelemättömiä asioita.

        Mulla olis yksi tärkeä juttu siis, mihin haluaisin neuvoa, mutta tiiän, että täällä siitä ei voi kirjoittaa ja yritän kalastella sitä rivien välistä, mutta turhaan. Olisi vaan kiva tietää mitä "virallinen tieto" tai jonkin muun tietämys kertoisi siitä jutusta, että haparoinko missä suunnassa.

        No eilen aloin hoksaamaan esim vanhusten sairauksien yhteyksiä, yleisimmäthän ovat huono kuulo ja dementia. Erikoista palapelin kokoamista tämä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe