Tämä palsta

Butler

elää negatiiviisuudesta. Nytkään ei ole ilmestynyt yhtään negatiivista viestä ja hiljaista on. Siis odotellaan..

6

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Liisa-

Tulin vastaamaan, että edes joku kommentoi. Ainoa jonka olen kokenut negoja heittelevän on sinä jos tuota saman jankkaamista ei lasketa mihinkään laskuihin. Ehkäpä sitä paikoilleen jumahtamista on liikkeellä nykyään vähän jokapaikassa.

Entäpä jos se negatiivisuus onkin yksilön henkilökohtainen näkemys eli kokemus AINA? Mitä se on?

No koitas kääntää tää positiiviseksi, olisin iloisesti yllättynyt siitä.
      Miksi väitetään, että hyvyys voittaa lopulta pahan?

• Butler

Täällä pyöri kirjoitusripuli muutamia päiviä sitten, joka koski erästä parantajaa. kaikki kirjoitukset oli negoja ja kylläkin vain pieni osa..siis pieni..oli minun kommentteja. Muuten hyvä, että aloitit tämän negatiivisuuden. Odottelinkin jo, kuka vastaa ensiksi....

• Butler
        Butler kirjoitti:

Täällä pyöri kirjoitusripuli muutamia päiviä sitten, joka koski erästä parantajaa. kaikki kirjoitukset oli negoja ja kylläkin vain pieni osa..siis pieni..oli minun kommentteja. Muuten hyvä, että aloitit tämän negatiivisuuden. Odottelinkin jo, kuka vastaa ensiksi....

kummaa, kun on hiljaista. Eikö nyt jossain päin Suomea joku hypnoosilainen töpeksisi ja saisi nimeä oikeuden kirjoihin, niin täälläkin taivas aukeaisi.

• -Liisa-
        Butler kirjoitti:

No joo mä en oo paljoa ollut suomi24ssä, enkä lukenut viimeksikään, kuin tään, kun oli ainoa senpäiväinen.
        Onko se sittenkään negatiivisuutta vai voiko määritys olla jotain muuta vaikka kateellisuus, taistelu rahavirroista tjs. Kah kun ei minua laisinkaan haittaa jos jokin parantamistapa on mielestäni hömppää, jollekulletoiselle se voi olla kuitenniin juuri se tärkein asia sillä hetkellä.

No on teillä kisa, kuka on negatiivisin, pukkaa miltei väkisinkin nauru. Meikäläinen kun on tässä jo jonkin aikaa aina välistä täällä roikkunut, josko täällä vihdoin olisi sellaista antia joka oikeasti kiinnostaisi tai avartaisi omia ajatuksia, potuttaa vietävästi tämä jymähtäneisyys. Eikä yksin täällä.

Kerro jotain eri tasolla olevista ajatustenvirroista. Vertaisitko niitä 3D ja 4D filmeinä vaikka?

On vähän tylssää--taian alkaa shamaaniksi ja viekottelen teiltä asiakkaat.

• Butler
        -Liisa- kirjoitti:

No joo mä en oo paljoa ollut suomi24ssä, enkä lukenut viimeksikään, kuin tään, kun oli ainoa senpäiväinen.
        Onko se sittenkään negatiivisuutta vai voiko määritys olla jotain muuta vaikka kateellisuus, taistelu rahavirroista tjs. Kah kun ei minua laisinkaan haittaa jos jokin parantamistapa on mielestäni hömppää, jollekulletoiselle se voi olla kuitenniin juuri se tärkein asia sillä hetkellä.

No on teillä kisa, kuka on negatiivisin, pukkaa miltei väkisinkin nauru. Meikäläinen kun on tässä jo jonkin aikaa aina välistä täällä roikkunut, josko täällä vihdoin olisi sellaista antia joka oikeasti kiinnostaisi tai avartaisi omia ajatuksia, potuttaa vietävästi tämä jymähtäneisyys. Eikä yksin täällä.

Kerro jotain eri tasolla olevista ajatustenvirroista. Vertaisitko niitä 3D ja 4D filmeinä vaikka?

On vähän tylssää--taian alkaa shamaaniksi ja viekottelen teiltä asiakkaat.

voi kertoa, että tämä palsta elää sensatioista ja negatiivisista sellaisista. Aina kun mediassa on esillä hypnoosi ja sen tekijät negatiivisessa hengessä, niin tämäkin palsta herää henkiin. Nyt on hiljaista, mutta pian taas kait repeää,,,

• -Liisa-
        Butler kirjoitti:

voi kertoa, että tämä palsta elää sensatioista ja negatiivisista sellaisista. Aina kun mediassa on esillä hypnoosi ja sen tekijät negatiivisessa hengessä, niin tämäkin palsta herää henkiin. Nyt on hiljaista, mutta pian taas kait repeää,,,

No tota, mä olisin tässä mielelläni kuuntelemassa sitä positiivista osiota, voi että mä tykkäisin oikeasti keskustella aiheesta tai siis luotailla sitä oman tietämyksen kanssa yhteen kokonaisuudeksi. Kun olen vähän sellainen tapaus, että pelkkä kirjatieto ei aina ole koko totuus henkilötasolla vaan oomme erityisiä persoonia ja sovellamme oman maun mukaan asioita parhaaseen mahdolliseen muottiin.

Mut sotimisen oon yrittänyt jättää ihan heille jotka sotimisesta pitävät. En näe mitään mieltä lähteä sellaisiin energioihin mukaan. Siksi katselen kuin filmistä kun toiset sotivat itsekseen. Yritän korkeintaan ymmärtää syytä vaivaan. Ja kaikenmoisia ajatuksen tynkiä tuleekin jotka sitten muovautuvat ajan kuluessa. Luulisi sodan päättyneen, mutta aika sitkeästi se riivaa ihmismieliä. Ihmiset kuvittelevat kehittyneen aikojen saatossa, mutta käyttäytyvät kuin muinaisuudessa samalla piittaamattomuudella kun entisaikojen digtaattorit.

Niin, mä en tiiä siis hypnoosialasta mitään vaan se on aivan uusi tuttavuus, no en kai muuten täällä roikkuisi välillä ja harmittaa vähän, kun en mistään löydä sellaisia paloja jotka sopisivat pirtaani. Ei minulla ole hajua alanne kiistoista, kun sodasta en mitään ymmärrä. Onko se raha ja valta joka riitelee kaikkialla vai sittenkin ihmismielen käsittelemättömiä asioita.

Mulla olis yksi tärkeä juttu siis, mihin haluaisin neuvoa, mutta tiiän, että täällä siitä ei voi kirjoittaa ja yritän kalastella sitä rivien välistä, mutta turhaan. Olisi vaan kiva tietää mitä "virallinen tieto" tai jonkin muun tietämys kertoisi siitä jutusta, että haparoinko missä suunnassa.

No eilen aloin hoksaamaan esim vanhusten sairauksien yhteyksiä, yleisimmäthän ovat huono kuulo ja dementia. Erikoista palapelin kokoamista tämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2111
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2030
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      92
      1680
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      52
      977
    9. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      918
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe