sony 40 lcd

eskotre

7

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpa ei ole hyvä

saa. Varmaan tuostakin uutiset katsoo, mutta... Samassa mainoslehtisessä Gigantti myy todella hyvää telkkaria Panasanic TXP42G20E hintaan 899e. On siinä melkoinen ero, kun toinen on 50Hz ja toinen 600Hz. Käyppä vilkaisemassa omin silmin.

• plasma...

Pana on toki ykkönen mutta on siinä hintaeroakin 400e aloittajan ehdottamaan laitteeseen. Nyt ei silti kannata ostaa mitään, vaan vasta joulun jälkeisessä alennushelvetissä. Lisäksi kannattaa aina kokeilla syöttää googleen television malli ilman mitään turhia numeroita ja kirjaimia, eli esim. kdl-40BX400, ja katsoa sieltä hintavertailu. Yleensä käy niin että laitteen saa halvemmalla netistä toimituskuluineen.

• tai 37-tuumaisena
        plasma... kirjoitti:

Pana on toki ykkönen mutta on siinä hintaeroakin 400e aloittajan ehdottamaan laitteeseen. Nyt ei silti kannata ostaa mitään, vaan vasta joulun jälkeisessä alennushelvetissä. Lisäksi kannattaa aina kokeilla syöttää googleen television malli ilman mitään turhia numeroita ja kirjaimia, eli esim. kdl-40BX400, ja katsoa sieltä hintavertailu. Yleensä käy niin että laitteen saa halvemmalla netistä toimituskuluineen.

Jos tuosta Pana G20:sta ottaa 37-tuumaisen, olisi hinta vähän alempi kuin 42-tuumaisella. AInakin itse olisin sen ostamassa, jos nyt uuden tv:n haluaisin. Mutta ostin jo kesällä.

• 42" pana
        tai 37-tuumaisena kirjoitti:

Jos tuosta Pana G20:sta ottaa 37-tuumaisen, olisi hinta vähän alempi kuin 42-tuumaisella. AInakin itse olisin sen ostamassa, jos nyt uuden tv:n haluaisin. Mutta ostin jo kesällä.

37 on kyllä onettoman pieni kun tottuu 42 tuumaseen

• ngfnfnf

Osta ihmeessä jos noin edullinen..hinta laatu suhde on tuossa jo kohallaan,ja vaikka se on 50hertsin niin kuva on kyllä ihan huippu kirkas terävä upea värinen, sen olen huomannu omassa 50hz 42" panasonic lcd:ssä..ja toi pari tuumaa pienempikin..ihan turha maksaa tonnia tv:stä

• 50 Hz:ten helmi

Jos itse olisin ostamassa 50 Hz LCD:tä niin tämän Samsungin laittaisin tulemaan, siis en edes TM testivoittajaa LG 42LD450N, vaan tämän : Samsung LE40C535.

Jos mahdollista, niin mieluummin tietenkin Samsungin paneelilla (LTF) laatikosta katsottuna tai töllöttimestä oikealta sivulta katsottuna tyyppikilvestä version SQ** tosin (AUO) oikealta sivulta katsottuna version AA** paneelikaan ei ole paha mutta Samsungin paneeli mieluummin.

Verkkokaupassa 496,90 €

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=31621

Revikaa tässä, ei siis TM:stä :

http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-le32c530-le40c530-20100813815.htm

Ja tässä näistä paneeleista jotain:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1178897&page=29

Nyt on kuitenkin paras hetki odotella joulutarjouksia . Itsellä "seurannassa" Samsung LE 40C655 tai Samsung LE 40C675 .

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20101039067

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe