Otin juuri Gmail-sähköpostin koska on ollut ongelmia monien muiden sähköpostien kanssa. Luukku-salasana meni sekaisin jonkun virheen takia, Webinfo muuttui maksulliseksi ykskaks, helsinkilainen.com ei toimi ollenkaan, Suomi24 on aika usein jumissa ties minkä syyn takia. Arrgh!!!
Gmailista olen ainakin onnistunut lähettämään omaan toiseen sähköpostiini viestejä ja myös päinvastoin onnistuu. Mutta miten saa oman nimen poistettua, kun mielestäni riittää että vastaanottaja näkee mistä sähköpostiosoitteesta viesti tulee. Ainakin Luukussa ja Suomi24:ssä tuon sai poistettua, taisipa onnistua Webinfossakin. Osaisiko joku neuvoa? Laitoin kyllä kysymystä jo ylläpidollekin, mutta jos joku tietää niin neuvokaa. Kiitos.
Miten Gmail-viestistä oma nimi pois?
8
1416
Vastaukset
- Meilirumba
Selvisihän se kun vielä uudemman kerran plarasin asetuksia, asia hoidossa! :)
- marakesh
tervehdys. en sinua voi auttaa.mutta voit auttaa minua. MITEN poistaa suomi24 ja hotmail.olen vasta alkanut s-postin käyttäjäksi enkä aina osaa etsiä sivustoilla olevaa tietoa
- jdZU5t
Minulla ainakin sellainen posti joutuu aina roskakoriin missä ei ole kunnon lähettäjäosoitetta.
- gmailin aloittelija
voisitko aloittaja kertoa miten ratkaisit tuon nimi ongelman koska minulla on sama ongelma gmailissa ja en löydä mistään sitä mistä nimen sais poikkeen.
- Vakivaki käyttäjä
Jos hiukankin epäilyttää, Gmail- ja Hotmail ja senkailtaisiin tileihin kannattaa perustaa
tili jollain salanimellä.
Pelle Peloton ja Aku Ankka on varmaan varattu mutta mielikuvitusta kehiin.
Ei tilin perustajan nimeä mitenkään tarkisteta.
- plaa2
Voisko joku auttaa!!!Kun laitan kommenttia johonkin youtube videoon niin lähettäjä nimenäni on oikea nimeni plus oikea sukunimi
- neuvokas.
Neuvo: Tee Youtubea varten oma tili johon laitat vaan nimimerkin, älä käytä Gmail-tiliä.
- univajeessa
Joo ihan samalla linjalla vakivaki käyttäjän ja neuvokkaan kanssa.
Jos haluat tehdä youtube tilin ja videota sinne.
Tai haluat tehdä esim. blogger blogin.
Tee mielikuvitus nimellä oma sähköposti noille.
Kannattaa tarkoin harkita mitä videota tai kuvaa laittaa ja ketä päästää mihin tietoihin ym...
No muutos gmail s postista onnistui muistaakseni, kun
1.Klikkaat oikealta ylhäältä kuvaasi.
2.Vasemmalla ylempänä nyt pyöreä "kuvasi" ja sieressä nimesi Klikkaa nemeäsi.
3.Sitten ylimmäisiin heität jotain nimi härdellejä, niin ainankin toimii ja lopuksi tallenna, mutta nimi taisi muuttua kaikkialla eli sähköpostissa ym...
Tuon muistaakseni pystyy tekemään vain harvoin eli mieti tarkkaan mitä siihen laittat, ( toistona >> ) mutta nimi tais muuttua kaikkialla !!!
eli Tee mielikuvitus nimellä oma sähköposti noille.
Samaa suosittelen myös foorumeille ja suosittelen jopa harkitsemaan niihin kirjautumisia.Nykyisin foorumeilla käytös tavat huonontuneet.Lue ensin ja jos löydät ilman kirjautumista tarvitsemasi niin aina parempi.Hakukoneilla löytää jo paljon apuja ym...
itse pidän netti liikkeille omaa sähköpostia ja uusille jutuille ihan omaa jos tulee jotain härdelliä niin voi heittää kaikkine sähköposteineen mäkeen koko helahoidot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219