Paljon Keeway Outlook kulkee?

JC

Tehoja on 8 kw, 12 hv, onko nopeudesta tietoa?

10

2801

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä__

Huiput on 90.

• Jutustelija1

Komppaan ; )

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/

Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

• S Hessu

Jos mootorista lähtee 12 hp niin täysin välityksistä ja regas koosta kiini mitä kulkee, mutta kuvista päätellen ja siinä on vesijäähdytteinen kone eikä Kiinassa tehty GY6 kone, luulen että kyllä 90 kulkee ja paremmin jos olisi GY6 mootori, itsellä oli Skode missä oli tää GY6 kone ja kulki juuri ja juuri 80 paitsi iso ylämäki ja vasta tuuli niin vauhti putos huomattavasti, nyt Kymco missä vesijäähdytteinen 125 cc kone ja 8,4 KW niin menee 110 ja se vielä en ole mikään höyhensarjan ukko kun painan 125 kg kun se paino vaikuttaa niinkun Formuloissa ☺☺

• rullanapa

sen saa kulkee lujaa riippuen sun painosta ja sillei ja variaattorin rullista...

• S Hessu

Variaatorin rullat ei vaikuta huippunopeuteen yhtään, tai jos laitat aivan liian kevyet huippunopeus putoo, kone kyllä silloin kiertää hyvin ja huutaa kuolemaa ja GY6 mootoriin löytyy vai 3 eri painosta rullaa, 9 gr on hyvä painavalle kuskille, silloin kiihtyy hyvin mutta huippu on sama, 11 gr on hyvä noin 75 kiloselle

• Sköpi
        S Hessu kirjoitti:

Variaatorin rullat ei vaikuta huippunopeuteen yhtään, tai jos laitat aivan liian kevyet huippunopeus putoo, kone kyllä silloin kiertää hyvin ja huutaa kuolemaa ja GY6 mootoriin löytyy vai 3 eri painosta rullaa, 9 gr on hyvä painavalle kuskille, silloin kiihtyy hyvin mutta huippu on sama, 11 gr on hyvä noin 75 kiloselle

Minulla on Outlook 125. 90 ko/h on huippu.

• Outlook 125
        Sköpi kirjoitti:

Minulla on Outlook 125. 90 ko/h on huippu.

Kulkee jotakin 85-90 välissä, mutta ajonopeuden noustessa lähemmäksi 90, ajo ei enää ole nautittavaa.

• hessu11

45

• huipparikari

Täysillä...

• Avaintie

Painavalle kuskille( >100kg ) 80km/h Outlookilla ajaminen on yhtä tuskaa;Autot painelee lievällä ylinopeudella jatkuvasti ohi.Parempi olisi ollut se muualla myytävä 150cc malli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1011
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      34
      607
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      547
    5. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      512
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      315
      478
    8. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      74
      448
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      411
    Aihe