Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Halpoja lentoja moskovaan?

Moskovaan

Heippa! Tietäisiköhän joku mistä voisin saada halvan lennon, sanotaan n. 200e lennon edestakaisin helsingistä moskovaan? Olen joulukuussa lähdössä, mutta mistäköhän näin halvalla saisi matkaa ja mieluiten suoralennon? Mites, tietääkö joku moskovan yliopistoista suomenkielisille? Nyt en tarkoita kielikursseja tai parin kk matkoja, vaan ihan kunnolla pääsisi opiskelemaan venäjän kieltä vaikka jopa pariksi vuodeksi. Olen kuullut, että moskovassa olisi ihan vartavasten suomalaisille kouluja jossa opetetaan venäjää osaamattomille.
Kiitos etukäteen!

9

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • politrukki no:3

      se saksalais poika laskeutui suoraan remlin muurin viereen soita sille, varmaan vois viedä sinut puoli-imaisesti laihialta sinne moskovaan, nimi tuli mieleen jus se oli jolu matias trust.

    • :)))))) kysyjä taitaa toimia kotikylällään lintulautana? :)))))))))))))))))) halpoja lentoja moskovaan ja kunnolla opiskelee venäjää:)=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) tää oli kyllä vuoden 2010 paras juttu:))))

    • ot

      Tolstoj -junalla pääse keskustasta keskustaan. Helposti. Lentokentältä Moskovassa joskus menee jopa 4 tuntia ruuhka-aikana...

      • Heikkismasa

        Sheremetjevon kentältä ajaa luotijuna Valkovenäjän asemalle 35 minuutissa. Siitä metrolla eteenpäin. Tämä on nopein tapa päästä keskustaan. Luotijuna maksaa n. 7 euroa ja metro n. 70 senttiä.
        Toiseksi nopeinta (ja halvinta) on ottaa bussi, joko 851 Rechnoi Vokzalin metroasemalle tai 817 Planernayan metroasemalle. Bussimatka metron päättärille kestää n. 40 - 50 minuuttia ruuhkasta riippuen, ja loppumatka sujuu nopeasti metrolla.

        Taksilla ja autolla matka voi tosiaan kestää tunteja. Taksia ei kannata ottaa.

        Juna ei ole huono vaihtoehto keskustaan pääsyn kannalta, mutta lentolippu maksaa saman verran kuin liput 2 hengen hytissä. Harva haluaa matkustaa 4 hengen hyteissä kuitenkaan. Eikä se kerrossängyissä nukkuminen muutenkaan houkuttele, kun lentoaika on kuitenkin vain pari tuntia.


    • Moskova 79 €.

      Edullisinta on lentää Moskovaan Air Balticilla Riian kautta, alle satasella pääsee yhteen suuntaan.

      Suoralentoja tekee vain Aeroflot ja Finnair, eikä niitä saa noin halvalla. Mutta Riika on pieni kenttä ja siellä on helppo vaihtaa konetta. Jos on noin kauan perillä niin paluulippu kannattaa ostaa Venäjältä.

      • Toiseksi halvin

        Myös Air Estonialla pääsee edullisesti Moskovaan Tallinnan kautta. Myös Tallinnassa on nopeaa vaihtaa. Lento kestää yhteensä vaihtoineen noin 3 tuntia. Liput maksaa noin puolet siitä mitä Finnairilla ja Aeroflotilla.


      • 222
        Toiseksi halvin kirjoitti:

        Myös Air Estonialla pääsee edullisesti Moskovaan Tallinnan kautta. Myös Tallinnassa on nopeaa vaihtaa. Lento kestää yhteensä vaihtoineen noin 3 tuntia. Liput maksaa noin puolet siitä mitä Finnairilla ja Aeroflotilla.

        Entä jos menisi Pietariin vaikka halpabussilla ja lentäisi sieltä Moskovaan?


    • 314

      Katselin juuri puoli tuntia sitten kolmen yön lento-hot. pakettia kahdelle syyskuun puoliväliin.
      Finnair ja Novotel **** 3,1 km Punaiselta torilta, metroas. kulman takana.
      Aamu- ja iltalento. Alle 1.100,- yhteensä (maksua ei palauteta)
      Kysymys on sitten, että onko tuo kallis.

      • Mistä katselit?

        Pelkkä lento Finnairilla 328 e/hlö, yhteensä 656 e. Novotelin sivuilla hinta tuolle ajalle 124 e/yö. Kolmelta yöltä yhteensä 372 e. Lennot ja hotelli yhteensä 1.082 e.

        Jos varaat itse, säästät siis max. 18 e. Minä en ehkä vaivautuisi.

        Itse varaamalla voi tietysti tehdä säästöä niinkin, että vaihtaa majoituksen tai lennot halvempiin. Esimerkiksi Napoleon Hostel on hyvä majapaikka Punaisen torin laidalla, ja majoitus maksaa yhteensä kolmelta yöltä 133 e. Lentämällä Air Balticilla Riian kautta lennot maksavat yhteensä kahdelta 442 e. Lentoja on useita, sama hinta eri aikohin. Lennot ja hostellimajoitus siis yhteensä 575 e. Säästöä 525 e.

        Luultavsti tarvitsette myös viisumit. Viisumi on halvempi, jos sen ottaa majoituksen yhteydessä matkatoimistosta, koska kutsukuluissa tulee sillä tavalla säästöä. Silloin kannattaa yleensä suosiolla ottaa sellainen majoitus, mihin matkatoimistolla on valmis sopimus tai agentti. En tiedä tarkemmin, mutta esimerkiksi Saimaan Matkaverkkojen palveluun olen ollut aina tosi tyytyväinen. Jos viisumin tarvitsette, niin kannattaa varmaan kysyä tuota majoitus viisumi-pakettia matkatoimistosta. Ja varaahan ne lentojakin jos ei itse jaksa vaivautua, matkatoimistokulut on olleet yleensä tyyliin pari kymppiä sen lipun hintaan lisää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe