Kaverini vampyyri ??

Yennaliina

Asia on näin: Oltiin koulun jälkeen mettän poikki kuten aina, ja me ollaan nähty (5 ystävää myös nähnyt) semmoinen tyttö, Ihan mustissa ja punaiset silmät ja pitkät kulmahampaat. Se jahtaa meitä yleensä ja nimi oli Nadia Pandora, suuttuu aina kun sukunimi sanotaan ja hermostuu jos kysyy: Miten kuolit? Eli siis suuttuu helposti ja on uhannut puukolla. Yleensä ilmestyy vessassa käynnin jälkeen: menet vessaan, valot pois ja katso peiliin pimeässä sitten se ilmestyy (punaiset silmät hohtavat) Sitten me nähdään taivaan henkiä (omat eläimet juttelevat ja lohduttavat) Noh, tämä Nadia sitten meni ja puri Ystävääni. Sitä kuumotti vähäsen ja 5-10 min jälkeen sille tuli mieli verta ja se alko haistaa mun veren. Ja se on myös 2krt nopeempi kun ennen. (ajan pyörällä täpöö ja menee ohitse mun) Mutta se hengästyy, ja sitten kun se puree tosi hiljaa tulee 2 millimetrin syvä jälki. Se on kerran purru mulle käteen mun pyynnöstä haavan, eikä se sillonkaan purrut lujaa! Ja tää on niin totta kun ihmiset puhuu!! Sitten on täällä Tervakoskella semmonen talo: keltanen ja hylätty ihan tyhjä ja siellä on kuolleita lapsia jotka huutaa meijän päähän : Apua ! Auttakaa tulipalo! Meitä pelottaa ja Mun Kamu suojelee mua kokoajan. Se pystyy myös kaatamaan Nadian. Me uskotaan että tämä Nadia on helvetistä. Joskus Nadian mukana tulee semmonen vanha ukko jonka nimi on Uno. Uno on 2 kertaa pahempi kuin Nadia vaikka ei uskoisi. Ne aistii meidät ja viimeksi veti HAAVAN JALKAAN! siis Nadialla oli puukko ja me varotettiin meijän ei-siihen-uskovaa kamua (ennen ku se satutti sitä)ja Nadia satutti sitä jalkaan ja sille tuli kauhee naarmu ja se ei ollut sillä muutama sekunti sitten ! Ystäväni on purrut myös erästä pikkuserkkuaan joka on poika ja häntä vuoden vanhempi! Ollaan kaikki 12 (Jesse 13) ja meitä pelottaa. Ja toden totta kamuni nostaa mut ja mun ystäväni syliin ja juoksee joskus. Repparissakin se juoksee nopeeta. Auttakaas, onko se oikeesti vampyyri ja onko Nadia todellinen ??

50

1848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

      kuulostaa todelliselta. En ehkä osaa aivan sanoa onko tuo totta mutta mitä tapahtuu jos sanotte hänen nimensä ääneen?

      • Yennaliina

        Ainakun me sanotaan sen nimi ni se tule ja mulkoilee meitä.


      • Hmmm...
        Yennaliina kirjoitti:

        Ainakun me sanotaan sen nimi ni se tule ja mulkoilee meitä.

        Nyt kyllä en osaa aivan sanoa. Ajattelin sitä että olisi kuvitelmaa jos ei tapahtuisi mitään. Mutta joku muu auttaisi?


    • 4+1

      Tuo tarina on siitä novellista. Kiva, että paljastit kaikille mitä siinä tapahtuu! Sika!

      • JassuBrink

        Mua on seurannut sama saatanan olio!


      • ja ne voidaan ajaa
        JassuBrink kirjoitti:

        Mua on seurannut sama saatanan olio!

        vain Jeesuksen nimessä pois. Tässä linkissä on Pyhän Hengen vaikutus ja pitää tulla uskoon, niin Jeesus tulee sydämeen asumaan ja silloin nämä ei pääse kiusaamaan.
        http://www.kolumbus.fi/jpentti.toikkanen


      • Yennaliina
        ja ne voidaan ajaa kirjoitti:

        vain Jeesuksen nimessä pois. Tässä linkissä on Pyhän Hengen vaikutus ja pitää tulla uskoon, niin Jeesus tulee sydämeen asumaan ja silloin nämä ei pääse kiusaamaan.
        http://www.kolumbus.fi/jpentti.toikkanen

        Nyt meitä riivaa enään zombit ja muumiot ja Tengu -.- Ollaan nyt Nadian puolella ja Uno on tuhoutunu :/ Ja olen itsekin nyt vampyyri ^^


      • mullekkiin! <3
        Yennaliina kirjoitti:

        Nyt meitä riivaa enään zombit ja muumiot ja Tengu -.- Ollaan nyt Nadian puolella ja Uno on tuhoutunu :/ Ja olen itsekin nyt vampyyri ^^

        ooh jäi tää sun viimesin viesti huomaamatta! mut voiks selventää mulle vähäsen? kerro tarkemmi miten kävi ja miten ootte niiku siis niien "puolella"? SELVENNÄ ÄKKII! (: ja kuka on Tnegu ja ja ja mustaki vamppyyri! :(


      • minullekkiiiin! <3
        mullekkiin! <3 kirjoitti:

        ooh jäi tää sun viimesin viesti huomaamatta! mut voiks selventää mulle vähäsen? kerro tarkemmi miten kävi ja miten ootte niiku siis niien "puolella"? SELVENNÄ ÄKKII! (: ja kuka on Tnegu ja ja ja mustaki vamppyyri! :(

        oikeestaan itseasiassa voisit mielummin pitää yheyttä muhun sähköpostin kautta [email protected]
        pliis (:


      • pälälälä

        mistä novellista? :-D


    • mullekiiin! <3

      uaah mä tuun sinne! oon viistoista ja varmaa jotenki päästäni vajaa ku ihan oikeesti tällasii juttuja uskon! ku yksikseni kävelen ulkona nii ajattelen et "jos tääl on vamppyyri nii tuu puree mua". et ei ihan tervettä meininkii mutten sille mitää voi. sano sille Nadialle et tulee Espoosee mua jahtaamaa! :( siis ihan oikeesti

      • Yennaliina

        Nadia on omapäätteinen. Se joskus tekee jahtausta ja kaikkee :D Itse asias mun kamu puri mua ja musta tuli vampyyri :// Nyt olen kauniimpi (jopa omasta mielestäni) Ja olen AIVAN kylmä!! Ruumiinlämpöni laski 34 asteeseen! Lisäksi olen nopeampi ellei olis näi liukasta :D


      • Yennaliina
        Yennaliina kirjoitti:

        Nadia on omapäätteinen. Se joskus tekee jahtausta ja kaikkee :D Itse asias mun kamu puri mua ja musta tuli vampyyri :// Nyt olen kauniimpi (jopa omasta mielestäni) Ja olen AIVAN kylmä!! Ruumiinlämpöni laski 34 asteeseen! Lisäksi olen nopeampi ellei olis näi liukasta :D

        ...hommia Espoon suunnalla kysyn siltä ku se lukee tos mun vieres tätä :DD Ja se lupas tulla.!


      • vampire.l
        Yennaliina kirjoitti:

        ...hommia Espoon suunnalla kysyn siltä ku se lukee tos mun vieres tätä :DD Ja se lupas tulla.!

        Tiedättekö te, arvoisa kirjoittaja, että tarinanne ei ole uskottava?
        Vampyyrit eivät ole punasilmäisiä olioita joilla on torahampaat :)

        En usko että Vampyyri muuttaisi teidät noin kevein perustein...
        Vampyyrien maailmassa käytöstavat ovat kaiken A ja O.

        Ketään ei saa muuttaa huvin vuoksi...

        Ah, Teidän ruumiinlämpönne olisi relusti alle 34 astetta ja olisitte nopeampi, verenhimoinen ja vahva, kuten nuoren Vampyyrin täytyykin.

        Myös yöt olisivat teille erilaiset.

        Jos kuitenkin olette tosissanne, toivin, että saatte hyvän opastajan vampyyrien maailmassa...

        P.s Zomeja ja muumioite ei ole olemassakaan, voin vannoa sen Teille.

        P.p.s Otaisitteko yhteyttä?



        Vampire.L


      • tai Yennaliina :)
        vampire.l kirjoitti:

        Tiedättekö te, arvoisa kirjoittaja, että tarinanne ei ole uskottava?
        Vampyyrit eivät ole punasilmäisiä olioita joilla on torahampaat :)

        En usko että Vampyyri muuttaisi teidät noin kevein perustein...
        Vampyyrien maailmassa käytöstavat ovat kaiken A ja O.

        Ketään ei saa muuttaa huvin vuoksi...

        Ah, Teidän ruumiinlämpönne olisi relusti alle 34 astetta ja olisitte nopeampi, verenhimoinen ja vahva, kuten nuoren Vampyyrin täytyykin.

        Myös yöt olisivat teille erilaiset.

        Jos kuitenkin olette tosissanne, toivin, että saatte hyvän opastajan vampyyrien maailmassa...

        P.s Zomeja ja muumioite ei ole olemassakaan, voin vannoa sen Teille.

        P.p.s Otaisitteko yhteyttä?



        Vampire.L

        Jos olette vampyyreit nii voitteks muuttaa mut? Siis oikeest oon harkinnu jotai 5 vuot tätä =) Eiks Nadia oo aika kuuluisa tääl foorumil? Tai ku muutki on vissii nähny Nadiaa?


      • AAAAAAAH!!!!
        tai Yennaliina :) kirjoitti:

        Jos olette vampyyreit nii voitteks muuttaa mut? Siis oikeest oon harkinnu jotai 5 vuot tätä =) Eiks Nadia oo aika kuuluisa tääl foorumil? Tai ku muutki on vissii nähny Nadiaa?

        mäki haluun! :( se ajatus oikeest ahistaa mua, mut vaa siks koska haluun sitä nii paljon. en suostu ees aattelee koko ajatusta. ny kuitenki ajauduin tänne ja vitsi ku luin tän!
        tää edellinen kirjottaja, mistä päin oot?


      • Tiedollinen
        AAAAAAAH!!!! kirjoitti:

        mäki haluun! :( se ajatus oikeest ahistaa mua, mut vaa siks koska haluun sitä nii paljon. en suostu ees aattelee koko ajatusta. ny kuitenki ajauduin tänne ja vitsi ku luin tän!
        tää edellinen kirjottaja, mistä päin oot?

        Taidatte kaikki mennä vähän sekain näistä Twilight hömpistä.
        Te seittemän vuotiaat kakrut älkää viitsikö katsoa yli ikäistenne elokuvia. Huoh!


      • tai yennaliina :)
        AAAAAAAH!!!! kirjoitti:

        mäki haluun! :( se ajatus oikeest ahistaa mua, mut vaa siks koska haluun sitä nii paljon. en suostu ees aattelee koko ajatusta. ny kuitenki ajauduin tänne ja vitsi ku luin tän!
        tää edellinen kirjottaja, mistä päin oot?

        AAAAAAAH!!!!-kirjoittajalle:


        Olen tuo ns. edellinen kirjoittaja. :) Mäki haluun sitä tosi paljon... Mä oon itä-suomesta, mistä sä?


      • black night sky
        tai yennaliina :) kirjoitti:

        AAAAAAAH!!!!-kirjoittajalle:


        Olen tuo ns. edellinen kirjoittaja. :) Mäki haluun sitä tosi paljon... Mä oon itä-suomesta, mistä sä?

        Itä-suomesta minäkin olen (HUOM! en ole kirjoittanut sitä viestiä mihin itse vastaat!)

        Oikeat vampyyrit Eivät ole mitää twilight vampyyrejä jotka hyppivät sadan metrinkorkeudessa! Vampirismi on ns. sairaus joka tarttuu pureman kautta tai perimällä! Vampirismia `sairastava` himoitsee verta ja saa joitain yli luonnollisia kykyjä jotka eivät kuitenkaan ole mitään super voimia vaan juurikin puollustusta varten, nyky ajan ja etenkin menneisyyden vampyyri elokuvat ovat kaukana totuudesta.

        Totuus on se että jos koira puree ihmistä ei ihmisestä tule koiraa! Eli jos joku uskoo vielä että kun on "sairastunut" vampirismiin niin heti mennään puremaan parhaita kavereita ja sitten kun joka tyyppi on täynnä reikiä mennään tälle sivulle ja huomataan oho mä oon ½ vampyyri en siis lisäänny puremalla OHO! tai voi juosta 109380298km/s tai vastaavaa voi tulos loppujen lopulta olla kurja. Totuus noista "yli luonnollisista kyvyistä" on se että juokset ehkä hieman paremmin kuin ennen... tai jaksat nostaa yhden lehden enemmän kuin ennen mutta ne ovat ns. suijaus keinoja jolla yrität pärjätän vampyyrin metsästäjiä vastaan,

        HUOM! nyt jos alkaa päässä hyrrätä sitä twilight-***kaa nii voit ihan hyvin lähtee! Vampyyriksi tulemiseen ei siis todellakaan aina tarvita puremaa mutta kuten aijemmin kerroin bla bla bla bla bla niin se tarttuu pureman tai perimän kautta!! siinä tärkein tieto koko tekstissä!!


        Mut voi olla ihan hyvin et tää nadia on demoni. Vampyyrit ovat vähän eriasia


      • Kukkahattutäti
        black night sky kirjoitti:

        Itä-suomesta minäkin olen (HUOM! en ole kirjoittanut sitä viestiä mihin itse vastaat!)

        Oikeat vampyyrit Eivät ole mitää twilight vampyyrejä jotka hyppivät sadan metrinkorkeudessa! Vampirismi on ns. sairaus joka tarttuu pureman kautta tai perimällä! Vampirismia `sairastava` himoitsee verta ja saa joitain yli luonnollisia kykyjä jotka eivät kuitenkaan ole mitään super voimia vaan juurikin puollustusta varten, nyky ajan ja etenkin menneisyyden vampyyri elokuvat ovat kaukana totuudesta.

        Totuus on se että jos koira puree ihmistä ei ihmisestä tule koiraa! Eli jos joku uskoo vielä että kun on "sairastunut" vampirismiin niin heti mennään puremaan parhaita kavereita ja sitten kun joka tyyppi on täynnä reikiä mennään tälle sivulle ja huomataan oho mä oon ½ vampyyri en siis lisäänny puremalla OHO! tai voi juosta 109380298km/s tai vastaavaa voi tulos loppujen lopulta olla kurja. Totuus noista "yli luonnollisista kyvyistä" on se että juokset ehkä hieman paremmin kuin ennen... tai jaksat nostaa yhden lehden enemmän kuin ennen mutta ne ovat ns. suijaus keinoja jolla yrität pärjätän vampyyrin metsästäjiä vastaan,

        HUOM! nyt jos alkaa päässä hyrrätä sitä twilight-***kaa nii voit ihan hyvin lähtee! Vampyyriksi tulemiseen ei siis todellakaan aina tarvita puremaa mutta kuten aijemmin kerroin bla bla bla bla bla niin se tarttuu pureman tai perimän kautta!! siinä tärkein tieto koko tekstissä!!


        Mut voi olla ihan hyvin et tää nadia on demoni. Vampyyrit ovat vähän eriasia

        Totuus nykynuorten Suomen kielen taidosta on järkyttävä.


    • aaaah tääl taas

      Mä, siis tää AAAAAH :DD olen iha pääkaupunkiseudulta ja huhhuh on tostaki viestistä aikaa mutta vieläki haluun... :d

    • alecsandra condols

      hei uskon tohon koska oon ite vampyyri min ihon lämpö on 20 astetta ja mul on pitkät kulma hampaat muute sano nadialle terkkuja ja myos teille tervetuloa sukuuni T: alecsandra condols

      • gondolieeri

        Ja mä oon Sultan Condom. Olen hyvä soutamaan.


    • MistiBabe

      Joo just... Jos te luulette et vampyyrit on tollasii, ni ei vitus. Ensinnäkin kaverini on vampyyri ja vampyyrit ei tuu hehkuttaa johonki Suomi24.fi :hin että on vampyyri. Ne pysyy piilossa -.- Ja Nadia Pandora on tosiaan demonivampyyri. Saattaa olla, että Nadia on demoni, mutta jotain vampyyrinomaisia piirteitä. Ja ei. Mitää perimää. Vampyyriksi muuttuu puremalla ja sitten viel jotain, en rupee selittelee, koska sitten kaikki maailman tyypit selittää joo muutuin vampyyriks ku mua purtiin ja... jne.

      • hopon poppoo

        Miks noilla muka-vamppyyreilla on aina niin raflaava (tai kliseinen) nimi? Mitä vikaa olisi Petteri Vamppyyrissa tai Ulla pitkähampaassa? Ainiin, eihä se oo yhtään chyyyyyl...

        Unohdin muuten esittäytyä, nimeni on Hopo. Hessu Hopo. Samoin kuin about kaikkien muidenkin täällä kirjoittavien. Ahjak!


    • really..

      joo ja mä asun oikeesti Culleneilla ja tää Nadia on mun rakas paha pikkusisko

    • järki päähän!

      Ihan tosi!

      Älkää kattoko twilightiä, vampire diaries tai muita tällaisia elokuvia/sarrjoja, jos ne tekevät teistä mielenvikaisia.

      ps.Toi tosiaan on sama juoni kun yhessä novellissa

    • valtava parru

      Mä oon pannut Nadiaa bebaan, siks se on niin kiukkuinen.

      Unoakin sutaisin kertaalleen pakoputkeen mutta oli niin kuivaa touhua etten tullut kuin pari kertaa vaan.

    • Vampyyrit <3
    • pälälälä

      Eksyin lukemaan tän keskustelun ja alkoi kyllä kiinnostaa :D sillä jos oikeasti on olemassa ns "vampyyreita", mikä olisikin vain sairaus, niin aika mielenkiintoista oikeastaan. itsekin haluaisin olla vampyyri jos se on mahdollista, mutta en jotenkin usko että vampyyrit tulevat nettikeskusteluihin kerskumaan ja purevat kaikkia twilight-faneja jotka itkevät täällä haluavansa olla vampyyreita. tuo nadiahan voisi samantien järjestää palvelun, kaikki teinit vain jonoon odottamaan että muututaan punasilmäisiksi auringossa kimaltaviksi otuksiksi -.-'' olen itse oikea vampyyrifani ja mua loukkaa ja raivostuttaa miten twilightin myötä tästä on tullut niin suosittua teinien keskuudessa ja loisto ja idea OIKEISTA ja alkuperäisistä vampyyreistä katoaa.
      Mutta jos joku ihan oikeasti vampyyri lukee tätä (et siis kimalla auringossa, et voi kuolla paitsi vaarnaan tuleen tai aurinkoon, et tarvitse muuta ravintoa kuin verta jne), olet varmasti myös niin fiksu ja tiedät maailman salaisuudet joten minut saa etsiä ja jos kaipaa seuraa yksinäisenä ikuisuudessa, minä haluan olla oikea vampyyri, en mikään pureman kautta tartunnan saanut ja silmät punaisiksi verisuonien katkeilun takia muuttunut ihminen. ja plussaa olisi kovasti jos verenjuonnin yhteydessä saa oikeasti tapettua ihmisiä :D tätä odottaisin jos saisin ikinä olla vampyyri, kiitos :D

      • Nadia Pandora

        mäki haluisin olla jehovan todistaja :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mut ne ei huol mua ;(((((((((((((

        Btches, grow up. Vampires are as real as unicorns.
        Im sorry to tell you, but uncorn arent real.


    • Fy fan

      Pälälälä: Tottahan tuokin. Mutta meidän elämämme on tuomittua ikuisen yön lapsiksi, vertajuoviksi pedoiksi. Nälkä voimistuu jokaikinen yö ja päivä. Hopea ei tosin tapa vampyyreja. meillä on vain paha nikkeliallergia, ja hopeoidut nikkelikorut aiheuttavat meille ihon kutinaa ja yh. Siksi en käytä mitään koruja.

    • Nadia Pandora

      Terve kaikkI!

      • Nadia Pandora

        Morjens kaima!


    • vampire luvulta 1800

      moi!olen vampyyri juoksen noin 2000 ja olen 145vuotias teini

    • growupnow

      grow.

      • AKAnerdist

        se on provo?? toihan on jostain novellista

        "Ei hätää enään.
        Nyt meitä riivaa enään zombit ja muumiot ja Tengu -.- Ollaan nyt Nadian puolella ja Uno on tuhoutunu :/ Ja olen itsekin nyt vampyyri ^^"


        ja tähänkö ihmiset uskoo


      • Nadia Pandora
        AKAnerdist kirjoitti:

        se on provo?? toihan on jostain novellista

        "Ei hätää enään.
        Nyt meitä riivaa enään zombit ja muumiot ja Tengu -.- Ollaan nyt Nadian puolella ja Uno on tuhoutunu :/ Ja olen itsekin nyt vampyyri ^^"


        ja tähänkö ihmiset uskoo

        Ihmisiä on varoitettu Twilight-sarjan vaikutuksista. Vähän kuten sikainfluenssarokotteen sivuvaikutuksena tul narkolepsiaa sun muuta, Twilghtit aiheuttavat aivojen ennenaikaista sulamista.


    • vamppyyri?t.tyttö

      mä epäilen et oon vamppyyri!Jos mä puren saattaa tulla syvä haava!Mun besu on vamppi...Me asutaan metsän vieressä ja sieltä kuuluu outoja ääniä sekä tummia hahmoja.Jos mä sanon:"kuuletsä" tai "näitsä?"nii ne sanoo mitä muka vaikka ne kattoo ihan samaan suuntaan.Mä ärsyynnyn tosi helposti ja oon äkkipikane sekä tulistun että vihastun tosi helposti!Mä oon tosi tempperamenttinen.Ja mä oon 2 kertaa nopeempi ku enne!!!!!Enne olin luokan hitain nyt neljänneks paras juoksussa!!!!!!!!!!!!!Ja nykyään mä oon kalpeempi kun aamulla ku enne ja oon nyt meijä luokan vahvin(melkein poikiakin!!!oon alaikänen!Sekä mulla on muodostunut tosi terävät kulma hampaat!Oonko vampyyri???

      • vamppyyri?t.tyttö

        ja en pala auringos!!!Ei kukaan vamppyyri pala auringos tai ainakaan sellaset jotka on syntyny ulkomail


      • AKAnerdist
        vamppyyri?t.tyttö kirjoitti:

        ja en pala auringos!!!Ei kukaan vamppyyri pala auringos tai ainakaan sellaset jotka on syntyny ulkomail

        joo oot alaikänen sen huomaa

        1. Vampyyrit palaa auringossa kaikkien vanhojen tarujen mukaan. Eli alkuperästen.
        2. Sen huomaa et oot alaikänen.
        3. oot neljänneks nopein?:D sekö susta vampyyrin tekee?
        4. oot melkein vahvempi kuin pojat. Melkein ei riitä
        5. ne on kato rautahampaat ku maitohampaat katos


      • vamppyyri?t.tyttö
        AKAnerdist kirjoitti:

        joo oot alaikänen sen huomaa

        1. Vampyyrit palaa auringossa kaikkien vanhojen tarujen mukaan. Eli alkuperästen.
        2. Sen huomaa et oot alaikänen.
        3. oot neljänneks nopein?:D sekö susta vampyyrin tekee?
        4. oot melkein vahvempi kuin pojat. Melkein ei riitä
        5. ne on kato rautahampaat ku maitohampaat katos

        so jos oonki?ei se sulle kuulu!


        1)Joo "vanhojen tarujen mukaan".Hei ollaan 2000-luvulla!Nei pala!!!
        2)Soo??niihän mä sanoin!!
        3)Nyt oon hei meijä luokan tyttöö nopein(joo tiiän et sei riitä mut oon laiska! :D)
        4)Oon nykyään niitäkin vahvempi
        5)joo nii mut enne mun "rautahampaat" oli taltat ja nyt huipputerävät!

        joo en oo kattonu twiglightii!!!


      • AKAnerdist
        vamppyyri?t.tyttö kirjoitti:

        so jos oonki?ei se sulle kuulu!


        1)Joo "vanhojen tarujen mukaan".Hei ollaan 2000-luvulla!Nei pala!!!
        2)Soo??niihän mä sanoin!!
        3)Nyt oon hei meijä luokan tyttöö nopein(joo tiiän et sei riitä mut oon laiska! :D)
        4)Oon nykyään niitäkin vahvempi
        5)joo nii mut enne mun "rautahampaat" oli taltat ja nyt huipputerävät!

        joo en oo kattonu twiglightii!!!

        jepjep


    • 14-v

      Hei onko kukaan ihan totta edes vilkaissut mitä vampyyreistä sanotaan mytologiassa? Tai millaisia ei kulttuureiden ja/tai maiden ALKUPERÄISET käsitykset on?

      Vampyyrit ei ole kauniita gootti-elegantti superihmisiä! Se on modernia perua. Alunperin vampyyri on EPÄIHMISMÄINEN HIRVIÖ.

      mm. Meksikolaisella vampyyrillä on LIHATON KALLO

      Keski- ja Itä Euroopan vampyyrit olivat PUNAKOITA ja usein LIHAVIA

      Määriläinen vampyyri Jättää KÄÄRINLIINANSA Hautaan ja KARKAA UHRIENSA PERÄÄN ALASTOMANA.

      Bulgarialaisella vampyyrillä on VAIN YKSI SIERAIN jne...

      • dumbs

        hei onko tämä 14-v nyt niin innoissaan kun pääsee kopioimaan wikipediasta ja pilaamaan teinityttöjen keijufantasiat


      • Nadia Pandora
        dumbs kirjoitti:

        hei onko tämä 14-v nyt niin innoissaan kun pääsee kopioimaan wikipediasta ja pilaamaan teinityttöjen keijufantasiat

        vertaa vaikka huviksesi 14-v:n kirjoitusta mihin tahansa muuhun tällä palstalla; huomaat varmasti että kyseessä on fiksumpi henkilö kuin muut. Ja ei muuten ole suoraan wikipediasta kopioitu.

        Ja muutenkin; mitä väliä vaikka olisi kopioituna jostain? Täyttä faktaahan ko. asia on, että eri kulttuureilla on erilaiset vampyyrit jne. Eivätkä AIDOT JA OIKEAT, ALKUPERÄISET vampyyrit ole kivoja, kauniita tai hyviä tms. Keijuja nämä nykyajan vampyyrit ovat. Glitterkeijut auringossa... jessus.


      • dumbs
        Nadia Pandora kirjoitti:

        vertaa vaikka huviksesi 14-v:n kirjoitusta mihin tahansa muuhun tällä palstalla; huomaat varmasti että kyseessä on fiksumpi henkilö kuin muut. Ja ei muuten ole suoraan wikipediasta kopioitu.

        Ja muutenkin; mitä väliä vaikka olisi kopioituna jostain? Täyttä faktaahan ko. asia on, että eri kulttuureilla on erilaiset vampyyrit jne. Eivätkä AIDOT JA OIKEAT, ALKUPERÄISET vampyyrit ole kivoja, kauniita tai hyviä tms. Keijuja nämä nykyajan vampyyrit ovat. Glitterkeijut auringossa... jessus.

        huoh,.,., taas puolustat itteäs eri nickillä... Ei oo kopioitu suoraan mut kuitenkin sieltä lähtösin. Ei todellakaan ole viisaampi henkilö kuin muut jossei tajua että kukaan ei usko että sinä ja hän olette eri henkilöitä. Ja vain twilightissä vampyyrit ovat keijuja. Ja vampyyripäiväkirjat kirjatkin ovat aika huhhuh. Ja sähän et tiedä asiasta oikeasti mitään enkä mäkään joten turha sanoa että eivät ole tai ovat. Varma tieto selvästi puuttuu kun wikipediasta tietosi keräät.


    • Helppoa = Isotteliat pitää panna istumaan kiltisti ja hiljaa = Etsikää sitä vahvempi ja korkeempi arvosempi ja se pistää sen kurii!

    • aijai, nyt aloittajan on kyllä pakko SOITTAA PSYKIATRILLE jos on tosissaan.

    • Öööö......

      Ööö... Onks toi totta jos on nii voiko joku (Joka asuu Haminassa.) todistaa että onko itse vampyyri kiva ois tietää? :3

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe