Voikohan suomessa olla ,edullista valmista joulua paikassa jonne vois ottaa oman koiran mukaan, ja olisi jotain maatilan eläimiä ja puuhaa teini lapsille ettei vain tarvis olla sisällä... et sais ruokkia eläimiä ja ehkä jos lunta pääsis pulkkamäkeen ja hiihtään jne.
Jos ei semmosta paikkaa löydy.. joudun olee avomiehen kanssa joulun kaksin kun lapset haluu mennä isälleen... ja mä tylsistyn äijän kans kaksin oloon ja kaipaan lapsiani...
voi kun joulu ois jo ohi!!! mies vaan ryyppäis ja mä tuijottaisin tv.tä. mihkään ei voida mennä kun koiralle ei hoitajaa ja sukulaisiinka ei voida mennä ja meille ei tuu ketään...itken jo ennakkoon..ei huvita joulun laitto ku tiiän et lapset ei jää kotia
maatilan joulua?
yksinkö joulu??
1
927
Vastaukset 1
- maajouluuu
Selaappa tästä; http://www.google.fi/search?q=maatilan joulu&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
Eiköhän noita paikkoja löydy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511702Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64605
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551