Elikkäs meillä olisi lähiaikoina edessä kahdella lapsella päivähoidon aloitus. Onko kenelläkään kokemuksia turun seudun hoitopaikoista? Olisi todella kiva kuulla kokemuksia, googlen avulla en keskustelua aiheesta löytänyt. Lapsemme menevät todennäköisesti perhepäivähoitoon, koska ovat vielä suht pieniä, ja luultavasti yksityiselle puolelle. Kokemuksia kaivataan, mitä hyvää ja mitä pahaa tullut muilla vastaan?? Olen itse töissä päiväkodissa, tosin aivan eri paikkakunnalla, joten tiedän ettei se aina ole niin ihanteellista, ja vanhempi ei aina ole tilanteesta ajantasalla... Meillä siis kova paikkojen vertailu käynnissä, ja sitä varten pyydän helppiä!! Kiitos jo etukäteen :)
PÄIVÄHOITO TURUN SEUDULLA!!!!
9
2224
Vastaukset
- juujuu.
Itse päiväkotilaisena tiedät, että se on ihan makukysymys, kuka tykkää, kuka ei.
Ja mitä väliä sillä on, kun on kerran pakko viedä.
maailman eksks typerin kysymys.- ruoholas
Ei voi muuta sanoa kun että todella ikävää jos sinulle on aivan sama millaisessa hoidossa lapsesi ovat, todella harmillista :(
- sesiitä
ruoholas kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kun että todella ikävää jos sinulle on aivan sama millaisessa hoidossa lapsesi ovat, todella harmillista :(
subjektiivinen mielipide kuin on hoitooikeuskin!
Naapuri ei tyjkännyt, minä tykkäsin, ja lapsi itse inhosi!
- ypph turku
http://www.paivahoitajat.fi/
hoitajia on moneksi ja jokainen tekee työtään omalla persoonallaan.
ja joskus käy niin että hoitajan ja vanhemman kemiat eivät kohtaa.
itse kehoitan tutustumaan hoitajaan ennen päätöksen tekoa.
tutustumaan pitää päästä, ja mielestäni useamman kerran, se on lapselle ja vanhemmalle etu.
kun lapsi huomaa että vanhempi on mielellään hoitajan luona ja on rentoutunut ja viihtyy, lapsikin jää mielellään hoitoon, kun huomaa että vanhemmalla ei ole huolta lapsen pärjäämisestä.
itse suosittelen vain sellaista yksityistä hoitajaa joka on turun seudun yksityiset päivähoitajat ry:n jäsen.
yhdistys on järjestäytyneen ja mielestäni turvallisen, asiansa osaavan hoitajan merkki.
millä alueella asut?? katso hoitajia myös liki oman asuin-alueesi!!
ole ajoissa liikkeellä, kevään hoitopaikat ovat jo varmasti varattuja samoin syksyn paikat täytetään keväällä aikaisin. maalis-huhtikuussa jopa jo.- ruoholas
Juu tuolta sivulta juuri on tullut noita katseltuakin, muutamissa paikoissa on vapaita lähellä meitä, ja työmatkoja, asumme koivulassa ihan piispanristin vieressä, eli myös kaarinan puolelta olemme paikkoja katselleet. Tuo yksityinen perhepäivähoitajahan on vain se tämän hetkinen toive että jos vaikka sellaiselle, mutta ei mitään muutakaan ole pois suljettu, meillä onneksi se hyvä että aikaa katsella ja vertailla on, lapset lähtevät meiltä hoitoon vasta kun on hyvä paikka tiedossa. Ajatus oli vain että jos on vaikka paikkoja mitkä kannattaa heti sulkea vertailusta pois, tai todella suosittuja tms... Noh, kai se pitää kaikki käydä läpi vaan :)
- tyhmiä kysymyksiä
ruoholas kirjoitti:
Juu tuolta sivulta juuri on tullut noita katseltuakin, muutamissa paikoissa on vapaita lähellä meitä, ja työmatkoja, asumme koivulassa ihan piispanristin vieressä, eli myös kaarinan puolelta olemme paikkoja katselleet. Tuo yksityinen perhepäivähoitajahan on vain se tämän hetkinen toive että jos vaikka sellaiselle, mutta ei mitään muutakaan ole pois suljettu, meillä onneksi se hyvä että aikaa katsella ja vertailla on, lapset lähtevät meiltä hoitoon vasta kun on hyvä paikka tiedossa. Ajatus oli vain että jos on vaikka paikkoja mitkä kannattaa heti sulkea vertailusta pois, tai todella suosittuja tms... Noh, kai se pitää kaikki käydä läpi vaan :)
Vaikka yksityiset pph:t ovat yrittäjiä, ei kukaan voi täällä alkaa ketään mollaamaan julkisesti ja oikealla nimellä. Ei yhtään sen enempää kuin päiväkodin henkilökunnastakaan ketään nimellä arvostella. Joku roti siihen mitä täällä voi kirjoitella, ellei sitten halua oikeudessa asiaa puida jälkikäteen, kun on jonkunnimen mustamaalannut julkisesti. Pph:t kun ei ole julkisuuden henkilöitä sen enempää kuin päiväkodnkaan henkilökunta.
- weeäääööö!
tyhmiä kysymyksiä kirjoitti:
Vaikka yksityiset pph:t ovat yrittäjiä, ei kukaan voi täällä alkaa ketään mollaamaan julkisesti ja oikealla nimellä. Ei yhtään sen enempää kuin päiväkodin henkilökunnastakaan ketään nimellä arvostella. Joku roti siihen mitä täällä voi kirjoitella, ellei sitten halua oikeudessa asiaa puida jälkikäteen, kun on jonkunnimen mustamaalannut julkisesti. Pph:t kun ei ole julkisuuden henkilöitä sen enempää kuin päiväkodnkaan henkilökunta.
ja olen jopa poistattanut viestejä jos ja kun on mollattu päiväkoteja!
Kysymys on tyhmä, sillä kokemus on aina subkjektiivinen, siis omakohtainen! - YKSITYINEN HOITAJA
ruoholas kirjoitti:
Suositut paikat menevät aina puskaradion kautta, eivät kerkiä mihinkään sivuille ollenkaan..Puhun kokemuksesta koska olen yksit.hoitaja jo yli 20v. alalla..
Eli kannattaa jututtAA PERHEITÄ JOSSA LAPSET OVAT HOOIDOSSA YKSITYISELLÄ, JOS SAAT SITÄ KAUTTA VAIKKA SUORAAN YHTEYTTÄ HOITAJAAN..NÄIN MINULLA YLEENSÄ KÄYNYT ..
Hei!
Meillä on Turussa iso-heikkilässä avattu uusi yksityinen ryhmis. Sisarukset mahtuu samaan ryhmään ja hoitomaksusta saa sisaralennusta. Pieni ryhmä ja kodinomaiset tilat kera mukavien hoitajien antaa pehmeän laskun lapselle päivähoidon arkeen tulossa. Ota ihmeessä yhteyttä meihin ja tulkaa tutustumaan meille! Mari p.0405945463
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767