Ei Sinun kätesi minua koskettanut
saati vetänyt veteen viivaa
Tulit eteeni jostain sieluni sopukoista
ja teit sydämeni pitkää haavaa
Lankesin lauluusi ja sanoihisi sulauduin
tein sen kaiken ja sinulle antauduin
Jo vain se oli pirunpolkkaa laakeilla kivillä
turhuuden toreilla ja se minut hulluksi sai!
Laulan Rakkaudesta...
tyhjille seinille ja kaikille uupuneille
mankelin ali vedetyille pikkusieluille
Jos tahdot niin,lopetan tähän
en enää jatka..tai no jos vähän...
Lauloin Rakkaudesta
Surujen Sävelistä
niistä minä lauluni tein
Surujen laulu
8
197
Vastaukset
- Lioma32
viimeinen säkeistö joka taitavasti
päätti tämän sisältörikkaan hienon
runon.
Olen kyllä lukenut runojasi ennenkin
vaan en ole uskaltanut kommentoida koska
olen huono antamaan palautetta.
Upea oli runosi!- Kauris-62
Kiitos sinulle! Itsekin olen huono antamaan palautetta....
mukavaa runoilupäivää sinne :)
Minä surun pyyhin silmistäsi pois ja laulan sulle
Ei itketä sunnuntaina, ei viitsitä murjottaa, ei sunnuntai hukkaan kulua saa..........- Kauris-62
kiitos sakari ja hyvää keskiviikkoa!
Ja niistä runosi teit.
Pidin siitä savelmästä.
Kiitos- Kauris-62
Kiitos Margitta! Hyvää päivänjatkoa :)
Suru kuin murhekin kuuluu rakkauteen ja näitä
runontapoja kuin tyylejä on monia kuin
kirjoittajienkin luonteenpiirteitä - että vielä se
mikä on sen hetkinen "tilanne"päällä... muovaa
tekstiä.
Usein kommentoiminen on vaikeampaa kuin itse
oman runon kirjoittaminen,sillä sekin täällä
Suomi 24 aikoinaan huomattiin.
Runossasi tuo tunne skaalakin on vaihtelevainen
mutta kuitenkin jossain sen kätköissä toivonkipinä
elää. Karukin on omalla tavallaan kaunista - runoissa.
Hyvin soljuu runosi tai laulu : Runonlaulu !- Kauris-62
Kiitän dolan kommentistasi ja toivotan hyvää alkanutta päivää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735569Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2734876Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk443194Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172553014Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052643Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52252Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3412101Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651821Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555