Monologi

Utelias22

Hei,
Aiheesta joku jo kysyikin, mutta en nähnyt vastauksia. Miten monologi esitetään? Sen verran tiedän, että se voidaan tehdä joko yksinpuheluna tai keskusteluna jollekulle.

Voisiko joku auttaa ja TODELLA TARKASTI kertoa, miten monologi esitetään? Ja miten erilaiset monologit aiheeltaan esitetään?

Kiitoksin,

Kiinnostunut

3

564

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hih ja hah

Sä esität sen tietenkin omalla tavallasi, siten miten sen ko tyypin koet. Voit vaahdota tai olla vähäeleinen, ihan tekstistä ja omasta ilmaisustasi riippuen.
      Sehän on se koko pointti koe-esiintymisissä ;)

• Utelias22

Hei,

Kiitos viestistäsi! Se auttoi minua suuresti! Voitko vielä kertoa: Onko vaaraa ylilyönneistä? Eli jos pitää olla vihainen, saako olla TOSI vihainen, jos koen et rooli vaatii sitä?

Kiitos paljon!

Minä

• Mieluummin yli kuin
        Utelias22 kirjoitti:

Hei,

Kiitos viestistäsi! Se auttoi minua suuresti! Voitko vielä kertoa: Onko vaaraa ylilyönneistä? Eli jos pitää olla vihainen, saako olla TOSI vihainen, jos koen et rooli vaatii sitä?

Kiitos paljon!

Minä

ali,
        ainakin teatteriin haettaessa. Innokkuus on aina hyvästä.
        Parasta olisi, jos löydät itsellesi tekstin ja laulun, joissa voit näyttää monenlaista osaamista ja ilmaisua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1872
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      508
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      495
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      491
    Aihe