Poistelin turhia ohjelmia koneelta, ja koska en todellakaan tiedä tietokoneista mitään, niin vahingossa poistin ilmeisesti jonkin tärkeänkin ohjelman! Koneelta poistui kaikki perus pelit (hertta, pasianssi ym), word, excel etc. Mistä saan tietää että minkä ohjelman myötä kaikki hävisi? Ja miten saan ne palautettua koneelle... Tarkoitus oli siis poistaa ainoastaan sellaisia pelejä yms. mitä olen lataillut koneelle. Olen typerä, tiedän, ja siksi tarvitsisinkin mahdollisimman yksityiskohtaiset ohjeet!!!
-Kiitos_
Miten saan ohjelmia takaisin?!?
7
686
Vastaukset
- lkjiokll
Helppo juttu, asennat ne uudelleen.
- fghggjghjg
niin, olisi tuokin kaveri voinut kertoa miten ne pelit saa takaisin...
Jossakin lisää ohjelmia kohdassa lienee asenna windows ohjelmia tms... Itse käytän Xp:tä ja minulla ohjelmien "palautus" toimisi näin:
Ohjauspaneeli -> Lisää tai poista sovellus -> Lisää tai poista Windowsin osia -> esimerkiksi pelit löytyvät Apuohjelmien alta (valitse ja klikkaa Tiedot). Valitse ohjelmia, klikkaa Seuraava ja seuraa ohjeita.
Toivottavasti tästä on apua.Jos et tiedä tietokoneista etkä valitsemastasi käyttöjärjestelmästä mitään, miksi alat sählätä? Kyllä nykyisille kovalevyille ohjelmia mahtuu ylen määrin, ei niitä tarvitse poistaa ainakaan jos ei täytä levyään suurilla videoilla.
- guru guru
tai sitten ei.
- atk-atk
guru guru kirjoitti:
tai sitten ei.
"Kyllä nykyisille kovalevyille ohjelmia mahtuu ylen määrin, ei niitä tarvitse poistaa"
Koneen hidastumisen yksi suuri syy on juurikin turhien ohjelmien päällä olo, vaikka kovalevytila riittäsikin.
"Mistä saan tietää että minkä ohjelman myötä kaikki hävisi?"
Ei sovellukset häviä yhden sovelluksen myötä! Jos poistit esim microsoft officen lähti siinä kaikki office asennkuset esim. word,exel,powerpoint...
Officen saa asennettua levyltä, Tietämättä windowsia, parhaiten saat ne varmaankin laittamalla sen windows levyn asemaan ja siellä jokin kohta asenna ohjelmia tms.
Tietämättä windowsia voit yrittää palauttaa järjestelmää aikaisempaan. Mutta helpompaa kun asennat sovellukset uudelleen levyiltä. atk-atk kirjoitti:
"Kyllä nykyisille kovalevyille ohjelmia mahtuu ylen määrin, ei niitä tarvitse poistaa"
Koneen hidastumisen yksi suuri syy on juurikin turhien ohjelmien päällä olo, vaikka kovalevytila riittäsikin.
"Mistä saan tietää että minkä ohjelman myötä kaikki hävisi?"
Ei sovellukset häviä yhden sovelluksen myötä! Jos poistit esim microsoft officen lähti siinä kaikki office asennkuset esim. word,exel,powerpoint...
Officen saa asennettua levyltä, Tietämättä windowsia, parhaiten saat ne varmaankin laittamalla sen windows levyn asemaan ja siellä jokin kohta asenna ohjelmia tms.
Tietämättä windowsia voit yrittää palauttaa järjestelmää aikaisempaan. Mutta helpompaa kun asennat sovellukset uudelleen levyiltä.>"Kyllä nykyisille kovalevyille ohjelmia mahtuu ylen määrin, ei niitä tarvitse poistaa"
>Koneen hidastumisen yksi suuri syy on juurikin turhien ohjelmien päällä olo, vaikka kovalevytila riittäsikin.
Kone ei hidastu softasta yhtään mihinkään, Windows voi hidastua.
Ohjelmia voidaan toki sammuttaa tai estää niiden käynnistyminen poistamatta niitä. Jos tämä ei kuulu tietokoneen käytön perusjuttuihin niin en ymmärrä mikä sitten kuuluu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405