07.11.2010 klo 00.30 jälkeen karkasi 4-4,5 vuotias leikattu tyttökissamme piha häkistään Vantaan Varistossa. Kissa on väritykseltään harmaa-musta-ruskea tiikeriraidallinen, rintamus ja tassut ovat valkeat.
Kissa on pienehkö maatiainen jolla on pikkuisen kertynyt mahaa.
On normaalisti sisäkissa ja on jo valmiiksi hieman arka joten nyt on varmaan tosi hukassa ja peloissaan.
Auttakaa löytämään kissa kotiin! Pieninkin havainto on tärkeä kiitos.
Kadonnut kissa
3
403
Vastaukset
- kissa100000000000000
Laita sun hajusisia vaatteita ja ruokaa aina tiettyyn paikkaan ja hae Viikin löytöeläintalosta kissan kaappaushäkki, jonka perälle ruokaa alat laittamaan.
Talvi tulossa ja kissa saattaa kuolla viikoissa, jos jäät odottelemaan.
Häkkejä saattaa saada lainaksi Viikistä ja myös Hesy:stä.Laputettu on, hajujälkiä tehty kotiin (etsijäkoira kävi rajaamassa alueen) häkki on jo, ruokaa jätetty, on mun vaatteita ja kissakavereiden tuoksuja pihassa, katoamis-ilmoituksia tehty, yöllä ja päivällä on etsitty. Näkis edes vilauksen itse tai joku muu mutta kun ei mitää!! Onko mitään muuta neuvoa antaa?
- petiä
älklkjjjh kirjoitti:
Laputettu on, hajujälkiä tehty kotiin (etsijäkoira kävi rajaamassa alueen) häkki on jo, ruokaa jätetty, on mun vaatteita ja kissakavereiden tuoksuja pihassa, katoamis-ilmoituksia tehty, yöllä ja päivällä on etsitty. Näkis edes vilauksen itse tai joku muu mutta kun ei mitää!! Onko mitään muuta neuvoa antaa?
tai vilttiä,kangasta millä se on nukkunut tai maannut paljon?
Meiltä pääsi kissa ovenraosta ulos oli 2kk hukanteillä ja sitten pistettiin sen viltti keskelle pihaa ja siihen pieni sateensuoja...sitten se joku aamu istuskeli viltillä,kun join aamukahvia,(tosi arka kissa kyseessä)joten tiesin ettei tul siältä jos menen huutelemaan sitä....
annoin olla ulko-oven auki, ja se näki kun sen avasin.3tuntia se hunteeras et miksköhän tuokin ovi aukes,mut sen kiinnostus heräs et mikä hitto sen avas,sit se tuli sisälle ja ja olkkariin saakka,se oli huomannu et hän on kotona,se pomppas hyllylle josta se aina kattelee pihalle,ja kävin hiljaa sulkemas ovet.
näin ei silti aina tapahdu....ja talvi on tietenkin paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510156Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707