Kadonnut kissa

heidirrr

07.11.2010 klo 00.30 jälkeen karkasi 4-4,5 vuotias leikattu tyttökissamme piha häkistään Vantaan Varistossa. Kissa on väritykseltään harmaa-musta-ruskea tiikeriraidallinen, rintamus ja tassut ovat valkeat.
Kissa on pienehkö maatiainen jolla on pikkuisen kertynyt mahaa.
On normaalisti sisäkissa ja on jo valmiiksi hieman arka joten nyt on varmaan tosi hukassa ja peloissaan.
Auttakaa löytämään kissa kotiin! Pieninkin havainto on tärkeä kiitos.

3

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissa100000000000000

Laita sun hajusisia vaatteita ja ruokaa aina tiettyyn paikkaan ja hae Viikin löytöeläintalosta kissan kaappaushäkki, jonka perälle ruokaa alat laittamaan.

Talvi tulossa ja kissa saattaa kuolla viikoissa, jos jäät odottelemaan.

Häkkejä saattaa saada lainaksi Viikistä ja myös Hesy:stä.

• Laputettu on, hajujälkiä tehty kotiin (etsijäkoira kävi rajaamassa alueen) häkki on jo, ruokaa jätetty, on mun vaatteita ja kissakavereiden tuoksuja pihassa, katoamis-ilmoituksia tehty, yöllä ja päivällä on etsitty. Näkis edes vilauksen itse tai joku muu mutta kun ei mitää!! Onko mitään muuta neuvoa antaa?

• petiä
        älklkjjjh kirjoitti:

Laputettu on, hajujälkiä tehty kotiin (etsijäkoira kävi rajaamassa alueen) häkki on jo, ruokaa jätetty, on mun vaatteita ja kissakavereiden tuoksuja pihassa, katoamis-ilmoituksia tehty, yöllä ja päivällä on etsitty. Näkis edes vilauksen itse tai joku muu mutta kun ei mitää!! Onko mitään muuta neuvoa antaa?

tai vilttiä,kangasta millä se on nukkunut tai maannut paljon?

Meiltä pääsi kissa ovenraosta ulos oli 2kk hukanteillä ja sitten pistettiin sen viltti keskelle pihaa ja siihen pieni sateensuoja...sitten se joku aamu istuskeli viltillä,kun join aamukahvia,(tosi arka kissa kyseessä)joten tiesin ettei tul siältä jos menen huutelemaan sitä....

annoin olla ulko-oven auki, ja se näki kun sen avasin.3tuntia se hunteeras et miksköhän tuokin ovi aukes,mut sen kiinnostus heräs et mikä hitto sen avas,sit se tuli sisälle ja ja olkkariin saakka,se oli huomannu et hän on kotona,se pomppas hyllylle josta se aina kattelee pihalle,ja kävin hiljaa sulkemas ovet.

näin ei silti aina tapahdu....ja talvi on tietenkin paha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7750
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4831
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4753
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      73
      3513
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2798
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe