Tässä jo haarukoidaan ensi kevään pyöräilylomakohdetta. Italia kiinnostaa tällä kertaa maantiepyöräilyn kannalta ensi sijaisesti.
Onko kellään kokemuksia pyörälijöihin erikoistuneista hotelleista Rimini-Riccione-Cesenaticon kulmilla.
(Emilia Romagnon maakunta?)
http://www.italybikehotels.it
Kiinnostaa,mutta ei minkäänlaista välillistäkään tietoa kokemuksista. Muiden seutuksen kokemukset toki käy.
Entä sää huhtikuussa?
Pyöräilijöihin erikoistuneet hotellit Rimini,Riccione jne.?
3
581
Vastaukset
- Säätä
Sää huhtikuussa voi olla mitä vaan. Viime keväänä, toukokuun alussa toskaanassa manailivat, kun oli ollut puolivuotta "pelkkää" sadetta. Kahden ensimmäisen viikon keskilämpö oli jotain 10 - 12 paikkeilla. Yleensä, paitsi silloin harvoin kun aurinko paistoi, paisteli hetken aika pistävästikin. Seuraavana päivänä sateessa taas 5 astetta. Yhtenä vuonna sää lämpeni kesäiseksi vapusta. Huhtikuun alku oli hyisen kylmä.
- Castellareso
Oltiin Deiva Marinassa perheen kanssa jokunen vuosi sitten, ja suosittelen pyöräilylomailijoille!
Hotellissa oli talli täynnä pyöriä ilmaiseksi käytössä, ja maisemat/tiet loistavat. Cinque Terre aivan vieressä...
http://www.residencekriss.com/en/ - Spiaggia
Riccionessa on pyöräilyhotelli nimeltä Hotel Gran San Bernardo. Siisti hotelli jossa hyvä ruoka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892