yöllä itkeminen

"äitipuoli"

Hei! onko normaalia että 3 1/2 vuotias poika ei käy vielä yksin yöllä vessassa? Usein vain istuu sängyssä ja itkee. Päivisin ei ole mitään ongelmaa yksin käymisessä, ja vaipat otettiin käytöstä pois pjan ollessa 2 vuotias. Muuten hyvin kehittynyt ikäisekseen ja omatoiminen.poika on aina nukkunut meillä omassa huoneessa mutta äitinsä luona nukkuu samassa huoneessa äitinsä kanssa. pojan vanhemmat erosivat kun poika oli hyvin pieni, ja minä olen ollut kuvioissa yli kaksi vuotta, ja poika asuu pääsääntöisesti meillä. Nukkumaan menokaan ei ole ongelma, menee kiltisti sänkyyn ja alkaa nukkumaan. Yövalo palaa pojan omassa huoneessa sekä vessassa mikä on pojan huoneen vieressä. Mietimmekin miheni kanssa että onko aihetta huolestua vai ei? äitinsä luona kuulemma sama juttu että ei suostu yöllä yksin vessaan.

6

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti ja 2v. tyttö

Itse vien jos hätä tulee yöllä niin vessaan, aika pieni vesseli on. Ja se on jo hienoa, että päivällä menee itse!

• dffrfq

eroperheen lapset ovat. Turvattomuuden tunne nostaa jossain vaiheessa aina päänsä. Sääli lapsia.

• huolta ja turvaa
        dffrfq kirjoitti:

eroperheen lapset ovat. Turvattomuuden tunne nostaa jossain vaiheessa aina päänsä. Sääli lapsia.

On sama juttu.

• -äitipuoli-
        dffrfq kirjoitti:

kyllä poika saa paljon läheisyyttä ja turvaa meiltä kaikilta osapuolilta. Tällä pojalla on kaksi rakastavaa perhettä. kiitos teille asiallisista kommenteista.

• viiden äiti

Meillä 4 vuotias poika saattaa vielä alkaa itkeä kun herää pissahätään. Väsy on kova, pissattaa ja ihan tokkurassa, kai siinä poru pääsee pieneltä. Että kyllä ihan normaalia on, eikä liity eroon mitenkään. Kaveri vaan yksinkertaisesti on vielä tosi pieni :)

• normaalia

Hei,
      Kyllä on mielestäni myös ihan normaalia. Minun 6v. tyttäreni ei uskalla mennä yksin wc:hen yöllä jos sattuu heräämään. Nyt jo 20v. poikani, hänellä ei muistaakseni ollut tarvetta käydä öisin wc:ssä pienenä. Kyllä lapsi sitten jossain vaiheessa voittaa pelon kunhan hän on saanut tukea ja turvaa silloin kun hän sitä on vielä tarvinnut.
      Ihana kuulla välillä lapsista jotka ilman temppuilua menee nukkumaan.Lapsi on silloin varmaan saanut kaiken huomion ja huolenpidon päiväsaikaan niin että ei illalla tarvitse sitä huomiota temppuilemalla saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4152
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2938
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      910
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      40
      888
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      753
    7. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      734
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      725
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      667
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      657
    Aihe