Apua sukututkimukseen?

Tii-

Hei! Menetin vähän aikaa sitten rakkaimman ystäväni Eetu mäyräkoiran.
Mietinnän jälkeen olen päättänyt, etten osaa elää ilman koiraa, vaikka tuntuukin pahalle ottaa Eetun jälkeen toinen koira. Lievittääkseni syyllisyydentuskiani yritän etsiä Eetun jälkeläisiä.
Eetu oli ostettu Eisenfest kennelistä, mutta nykyään siellä ei enää nähtävästi ole mäyräkoiria, enkä myöskään tiedä onko sieltä mahdollista saada enää tietoa Eetun jälkeiläisistä, sillä isäni oli laittanut kennelille sähköpostia, mutta vastausta ei ole kuulunut.
Onko kellään ideoita kuinka minun kannattaisi etsiä tai onko paikkaa mistä saisin informaatiota.
Kiitän:)

2

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koita sieltä

Kennelliitto

• niitä...

Eisenfestin viimeinen pentue lyhytkarvaisia kääpiömäyräkoiria syntyi 1997. Tosin heillä ei ole yhtään "Eetu" nimistä, joten on vaikea auttaa ihan tarkasti jos et tiedä koirasi virallista nimeä.

Eisenfestin koirilla oli runsaasti esivanhempia Boidis -kennelistä. Todennäköisimmin siis löydät Eetun sukulaisia ottamalla yhteyttä Boidis -kenneliin: http://personal.inet.fi/yritys/boidis.kennel

Eisenfestin kasvattien omia jälkeläisiä tuskin löydät, sillä käsittääkseni Eisenfestin omia kasvatteja tai niiden jälkeläisiä ei ole käytetty jalostukseen enää yli kymmeneen vuoteen. Sen sijaan siis koirasi "serkkujen" jälkeläisistä on todennäköisesti suku jatkunut näihin päiviin asti. Tuolla Boidiksella tietävät tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1817
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1752
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1288
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1101
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1064
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe