Apua sukututkimukseen?

Tii-

Hei! Menetin vähän aikaa sitten rakkaimman ystäväni Eetu mäyräkoiran.
Mietinnän jälkeen olen päättänyt, etten osaa elää ilman koiraa, vaikka tuntuukin pahalle ottaa Eetun jälkeen toinen koira. Lievittääkseni syyllisyydentuskiani yritän etsiä Eetun jälkeläisiä.
Eetu oli ostettu Eisenfest kennelistä, mutta nykyään siellä ei enää nähtävästi ole mäyräkoiria, enkä myöskään tiedä onko sieltä mahdollista saada enää tietoa Eetun jälkeiläisistä, sillä isäni oli laittanut kennelille sähköpostia, mutta vastausta ei ole kuulunut.
Onko kellään ideoita kuinka minun kannattaisi etsiä tai onko paikkaa mistä saisin informaatiota.
Kiitän:)

2

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koita sieltä

Kennelliitto

• niitä...

Eisenfestin viimeinen pentue lyhytkarvaisia kääpiömäyräkoiria syntyi 1997. Tosin heillä ei ole yhtään "Eetu" nimistä, joten on vaikea auttaa ihan tarkasti jos et tiedä koirasi virallista nimeä.

Eisenfestin koirilla oli runsaasti esivanhempia Boidis -kennelistä. Todennäköisimmin siis löydät Eetun sukulaisia ottamalla yhteyttä Boidis -kenneliin: http://personal.inet.fi/yritys/boidis.kennel

Eisenfestin kasvattien omia jälkeläisiä tuskin löydät, sillä käsittääkseni Eisenfestin omia kasvatteja tai niiden jälkeläisiä ei ole käytetty jalostukseen enää yli kymmeneen vuoteen. Sen sijaan siis koirasi "serkkujen" jälkeläisistä on todennäköisesti suku jatkunut näihin päiviin asti. Tuolla Boidiksella tietävät tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4575
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      127
      3023
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      46
      2888
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2237
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      446
      1866
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      74
      1440
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1317
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      62