Olen kaksikymppinen hivenen ujo nuori nainen ja tarkoitus olisi lähteä yksin viettämään lomaa jonnekin suht lämpimään. Rannalla makaileminen ei ole juttuni, mutta silti lämpimää ilmaa kaipaisin. Kuitenkaan mikään kuuma ilma ei saisi olla. Sellainen 15 - 23 -astetta olisi ihan ok.
Mitä paikkaa siis suosittelisitte? Ja suositteletteko omatoimimatkailua vai jonkun matkatoimiston käyttöä? Matkatoimistossa olis tietty se hyvä puoli, että saattaisi tutustua muihin suomalaisiin ja lentokenttäkuljetukset hoituisivat kätevästi linja-autolla ja apua olisi tarvittaessa saatavilla.
Kieliä kyllä osaan, mutta kuitenkin ensi kertaa olisin yksin matkalle lähdössä enkä ole mitenkään hirveän rohkea luonteeltani, joten ehdottomasti kohteen tulisi olla turvallinen. Ei mikään, missä on näitä tummia miehiä raiskaamassa naisia tai muuten vaan taskuvarkaita.
Bilettäminen ei olisi nyt matkan tarkoitus, joten mitään nuorten bilemestaa en ole hakemassa. Enemmän kiinnostaisi nähtävyydet ja maisemat.
Eli mitäs suosittelisitte? :)
Yksin lämpimään talveksi!
Jannas.
1
778
Vastaukset
- jlköjölhluhjk
dubai ehdottomasti harkitsemisen arvoinen paikka! lämmintä on ja mahtavat maisemat, loistavat shoppailumahdollisuudet ihan laidasta laitaan. ilmasto tosi kiva talvisin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832