Zell am see, maaliskuu

HappyT

Terve,

Suunnitelmissa lähteä Itävaltaan laskettelemaan maaliskuussa. Zell am see vaikuttaa mielenkiintoiselta... kertokaa kokemuksia.

Olen lautaillut 15-vuotta, mutta kyseessä on ensimmäinen laskettelumatka keski-eurooppaan ja itävaltaan. Haluaisin kuulla kokemuksia Zell am see:ta. Myös muita mestoja saa suositella. Porukka on noin kolmenkympin iässä eikä mukaan lähde lapsia. Pääpaino laskemisessa... ja after skiissä. Tarkoituksena on lentää Muncheniin ja jatkaa autolla Itävaltaan. Kertokaa ja suositelkaa... kokeneemmat ;)

1

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehmän häntä

Viime vuonna olimme Innsbruckissa maaliskuun puolivälissä. Harrastamme murtomaahiihtoa, mutta latuja on yleensä samoilla seuduilla, missä lasketellaankin.
      Viime vuonna tilanne oli se, että vain ylimmillä jäätiköillä pystyi laskettelemaan, kuten Kühtaissa (suosittelen!).
      Alempana olevat lumet olivat jo sulamassa ja hissejä/hissit poissa käytöstä.
      Kaiken varalta, jos olette menossa maaliskuun puolivälissä tai sen jälkeen, menkää tarpeeksi ylös. Eri vuosina on tietenkin erilaista eikä voi etukäteen tietää.
      Upeassa Kühtaissa voi asuakin (hotelleja, ravintoloita yms.) tai kulkea päivittäin ilmaisella hiihtobussilla Innsbruckista. Bussimatka kestää tunnin, puolitoista riippuen matkailijamääristä ja säästä. Samalla voi saada kaupunkiloman Innsbruckissa, jonka vanha kaupunki on viimeisen päälle fiini.
      Bussimatkan voi ottaa sightseeingin kannalta, matkalla on kyliä ja kauniita maisemia mutkikkaalla vuoristotiellä.
      PS. Muutama vuosi sitten olimme siellä myös laskettelureissulla helmikuussa. Silloin oli lunta ja jäätä vielä joka puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1449
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1447
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe