Moi kyselisin tällästä asiaa kun yritän ajaa windows 7 sisään ja se menee ihan kivasti paitsi silloin kun koneen pitäisi ottaa ja starttaa uudestaan silloin prosessorin tuuletin jää pyörimään ja kone ei starttaa uudelleen oon kaapeleitakin tuossa katsonut ja siirrellyt mutta ei mitään. Emolevy on uusi prossu on uusi ja virtalähde on uusi kone toimii muuten ihan moitteetomasti PAITSI UUDELLEEN KÄYNNISTYS EI OTA PELATAKSEEN.
Voisko pliis joku neuvoa et mitä joudun tekemään kun en itse nyt oiken tajua tätä hommaa.
Tietsu ei käynnisty uudelleen :-(
7
249
Vastaukset
- ghgfhjgjhgjkj
ja mikähän se "kone" on...?
- JakkeBoy
kaverin läppäriin laittelin kans seiskaa ja sama ongelma. virta pois manuaalisesti ja takas päälle. ja hetken päästä asennus jatkui
tarkista emolevyn ohjekirjasta onko emossa expressgate toiminto. jos on niin ota biossista pois päältä se.
itselläni nimittäin tuo sohlasi asun alkaenkin biossin päivityksestä huolimatta, joutui melkein joka kerta käynnistäessä painamaan f8:a ennenkuin jatkui. lopulta suljin sen biossista koska en muutenkaan käyttänyt sitä.- drrtgh
Mun uusi Toshiba läpyskä(350) teki sen että kun asennuksessa tuli eka käynnistys, niin ei tullu tuota "Press any kay to boot from DVD" (jolloin ei paineta mitään) vaan käynnisty aina DVD asemalta ja asennus alko alusta. No, se ratkesi sillä että käynnistysvaiheessa menin biosiin ja vaihdoin ekaksi buuttiasemaksi kiintolevyn DVD aseman sijaan. Koklaa jotakin tällaista.
- DAMN SAD
Jep jep vein sen liikkeeseen tänään ja siitä liikkeestä josta ostin moisen emolevyn niin en saannut mitään tukea siihen juoksin 3 päivää!!! valittamas et se ei toimi ekaks nousi kehikko sitten ne junttas sen alas sit vein sen uudestaan näytettäväksi kun virrat ei pelannut ja muuta hauskaa no sit se ukko pesi kätensä pois koko hommasta sanomalla että vie se tonne kulman taakse HUOLTOON no vein sen eri liikkeeseen kun se mitä se sano ajattelin et suomi on vapaa maa et mulla on oikeus viedä mihin haluann Vein sen sit toiseen huoltoon ja emolevy on SÖKÖ vaik juuri sen ostin näin sanottiin kun aloin jo ajatella että onko mun päässä jo vikaa kun koko aika vien sitä sen takia kun se ei toimi no ajattelin sitten että huomenna menen hakemaan uuden kun siinä on kerta takuu 24kk. Nähtäväksi jää että antaako se mulle sen mutta jos siin on takuu ja se on jo sökö niin eikös se kuuluis sitten antaa??
Ottaa kupoliin vaan ihan hieman kun oon bussilla joutanut sitä raahaamaan ees takas ja tuloksetta- vad..?
Mita sina sanoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950