Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Video tyypin muokkaus MPEG-4 :ään

aappuuaa

Siis tietääkö kukaav miten tota videon tyyppiä vois muokata, koska haluaisin siirtää itse kuvaamiani videoita ipodiini mutta ne on AVI muodossa ja ne pitäisi olla MPEG-4 muodossa. Osaako kukaan auttaa???

3

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 656765757656756567

      esim tämmönen ilmainen/maksullinen helppokäytt. konvertteri kuin Any Video Converter. siinä voi olla vieläpä valittavissa joku asetus suoraan ipodille. maksullisessa versiossa ei ole sitä 4 min aikarajoitusta mikä ilmaisessa on, muistaakseni.

      ja muitakin konv. tietenkin löytyy.

    • videodromedar

      AVI on ns. säiliö audiovisuaaliselle sisällölle.
      MPEG4 on kokoelma menetelmiä av-sisällön tiivistämiseen eli kompressointiin.

      En omista ipodia enkä tiedä sen vaatimuksia sisällön muodolle, enkä videokamerasi tuottaman tallenteen muotoa, koska et pitänyt kameran merkin/mallin kertomista tarpeellisena. Eri ipod-malleissa voi myös olla eri speksit videotoistolle. No can do.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_Video_Interleave
      http://en.wikipedia.org/wiki/MPEG4

    • avidemux rulaa

      tohon käyttöön ja moneen muuhunkin vallan mainiosti.

      Sen voi imuroida täältä:
      http://fixounet.free.fr/avidemux/

      ja jos on linux-jakelu niin sit sen löytää oman jakelun pakettivarastosta. Se on siis ilmainen, mainokseton, spyware-vapaa ohjelma jolla onnistuu monenlainen videonkäsittely, aina pakkaus- ja tiedostoformaatin muunnoksista koon muutoksiin ja kaikkeen muuhunkin. En jaksa edes luetella mitä kaikkea siitä löytyy mut itse oon tyytyväinen ja käytän sitä paljon, oikeastaan käytän sitä aina kun tarvii videota käsitellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe