BLACK OPS ON TÄÄLLÄ

fgtuatr

Mitkä fiilikset? ite oottelen että peli kolahtais postiluukusta... himasta en liiku vuosiin....

11

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettttynyttt

      discshopista tilasin eikä tullut postissa vaikka luvattiinkin julkaisupäiväksi :( ei oo voinu loppuakkaan ku varastossa niitä on viel yli 300 ja se lakkokin loppu 7.11.

      "Black Ops varastossa!
      2010-11-05

      Olemme tänään saaneet Call of Duty - Black Ops- peliä varastoon, joten ennakkotilaajat ehtivät saada omansa julkaisupäiväksi! Tilaa omasi heti!"

      • Lapin Kulta

        Discshopista tilasin itekkin eikä oo kuulunu. taidan hakee bissee murheesee..


      • mitähän...
        Lapin Kulta kirjoitti:

        Discshopista tilasin itekkin eikä oo kuulunu. taidan hakee bissee murheesee..

        xboxil tilanneille tuli tänään. mikähän tässä nyt mättää?...
        ite varasin jo alkusyksyst ps3-pelin, ja kaveri xboxil viime viikolla...


      • asdfghjklöäwe
        mitähän... kirjoitti:

        xboxil tilanneille tuli tänään. mikähän tässä nyt mättää?...
        ite varasin jo alkusyksyst ps3-pelin, ja kaveri xboxil viime viikolla...

        kannattaaa tilata pelejä Puolenkuun peleistä Paras peli kauppa!!!!


    • SonOfDevil333

      itte ei tarvinnu ootella peliä postista, ku yöennakosta kävin nappaa sen :)) Ja peli on täys kymppi, en parempaa ois voinu odottaakaan.. Harmi vaan ku siviili elämä painaa päälle ni ei oo aikaa pelailla :/

    • häh?

      Minkälainen strategiapeli se black ops sitten on?

    • Pelimies898787

      Jos haluaa multina räimettä ja nopeaa tempoa niin OK.
      Ei oikeastaan mitään uutta vanhoihin CODeihin verrattuna.

      Ihan hauskaa mäiskettä ja tarpeeksi pelimuotoja mutta jos haluaa realistisuutta niin BFBC2 on paaljoon parempi vaihtoehto ;-)

      Pelailen tuota kuitenkin päivittäin nyt kun on innostus päällä.

      Huonoa oikeastaan on tässäkin pelissä se ikävä tosiasia, että näköjään cheatteja on ja niitä myös käytetään aika suruttaa ja bunkpusteria viedään kuin pässiä narussa. Joku voi sanoa, että "et vaan osaa" mutta ihan siitä ei ole kuitenkaan kyse vaan näistä peleistä on kokemusta vähän pidemmältä ajalta ja hyvältä tasolta eikä ole taidoissakaan ollut valittamista, kyse on vaan siitä tosiasiasta että näitä hemmetin koodareita riittää joka ikiseen peliin ja koko peligenre sitten kärsii sekä myös syyttömät pro-pelaajat jotka ownaa muita mennen tullen.
      - cheatteja mitä tähän mennessä on huomattu on mm. WH, Aimbot, kuolemattomuus-tai se, että vähemmän ottaa hitistä enua pois ja näiden yhdistelmät, speedhackiäkin löytynee mutta sitä ei kovin moni halua käyttää koska se nyt yleensä näkee helpommin kun vaan viittii seurata.

      Joo, ihan ok peli, ei mitään oikeastaan uutta, joka haluaa räimettä ja menoa niin toimii melko varmasti.

    • tietääkö kukaan?

      Pelaan Black opsia Wiillä ja sellanen ongelma tuli tuossa multiplayerissä, että en pääse 2 prestigelle... Kun olen pelannut jonkun matsin, se näyttää vain NEXT LEVEL: 0XP NEEDET ja pelin jälkeen pisteeni eivät lisäänny. Onko tämä joku bugi, vai onko minulta jäänyt huomaamatta mitä tarvitaan, että pääsee 2 prestigelle?

    • Blac ops

      Black ops.suosittelen kaikille Black opsii se loistava peli! Ps pyytäkää mut netis kaveriks mun tyypin nimi: tomplekiller69

    • Tomplekiller69

      mikä vitun palsta tää on !? mun ps3 account on tomplekiller69 XD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe