Äkkilähdölle lasten kanssa

yh-äipppä

Suunnittelin tässä lähteväni äkkilähdölle ennen joulua kahden alle kouluikäisen kanssa. Koskaan en noilla pakettimatkoilla käynyt, niin olisi kiva kuulla sopivatko ne hyvin lapsille. Suuntana varmaan joku välimeri tai kanaria, kun tuolla www.airfinland.info on lapsialennuksetkin eikä lennot olisi ihan ylipitkiä. Onko joku näillä äkkilähdoillä käynyt muksujen kanssa?

4

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko minua

      olla asioista perillä ja ennen joulua on harvoin jopa kolmelle äkkiklähtöä. Välimerelle ei tehdä enää loppu vuodesta matkoja sillä siellä ei enää tarkene. Kanaria on lähdes ainoa paikka...kylmää voi olla myös siellä ja voi olla ainakin tämän vuoden matkat melko kortilla...Lasten kanssa matkustaminen ei edes onnistu muuten kuin valmismatkoilla.
      Tiedätkö oikeasti mitä äkkilähtö tarkoittaa????Usein niissä on esim. hotelli ihan mikä vain eikä siis síihen voi itse vaikuttaa. Suosittelen että tilaat ihan normaalit matkat kolmelle ja valitset paikan ja hotellin ihan itse.

      • Omatoiminainen

        "Lasten kanssa matkustaminen ei edes onnistu muuten kuin valmismatkoilla." Juu, ei lapsille voi ostaa samalla lippuja kuin itselleen - häh? Me ei olla ikinä käyty yhdelläkään valmismatkalla perheen kanssa vaan aina omatoimisesti - myös näihin 'lomarysiin' kuten Kreikkaan ja Kanarialle. Ei se ole lainkaan vaikeaa, jos ei löydy valmista mieluista pakettia! Jos ei ole suoraa lentoa, niin aina pääsee halvalla johonkin, josta jatkolento lämpöön - vaikka Norwegianilla Malagaan ja sieltä paikallisella Kanarialle. Eikä siellä Malagan nurkillakaan vielä tarvi rännässä rämpiä, jos ei hellettä kaipaa.


      • kaikkea sitä
        Omatoiminainen kirjoitti:

        "Lasten kanssa matkustaminen ei edes onnistu muuten kuin valmismatkoilla." Juu, ei lapsille voi ostaa samalla lippuja kuin itselleen - häh? Me ei olla ikinä käyty yhdelläkään valmismatkalla perheen kanssa vaan aina omatoimisesti - myös näihin 'lomarysiin' kuten Kreikkaan ja Kanarialle. Ei se ole lainkaan vaikeaa, jos ei löydy valmista mieluista pakettia! Jos ei ole suoraa lentoa, niin aina pääsee halvalla johonkin, josta jatkolento lämpöön - vaikka Norwegianilla Malagaan ja sieltä paikallisella Kanarialle. Eikä siellä Malagan nurkillakaan vielä tarvi rännässä rämpiä, jos ei hellettä kaipaa.

        jakaa neuvoja jossa ei ole mitään järkeä. Lentää nyt 2 lapsen kanssa Malagaan ja vaihtaa konetta, kantaa matkatavarat jne ja aikaa ja rahaa palaa ihan älyttömästi. Kyllä kai se on nyt päivänselvää että suora 6 tunnin lento Suomesta Kanarialle on järkevin meni sitten mihin hotelliin vain vai omaan majoitukseen.
        Kyllä teitä neuvojia aina löytyy mutta todellisuus on mitä ihmeellisempi kuin saamme lukea.


      • ....
        Omatoiminainen kirjoitti:

        "Lasten kanssa matkustaminen ei edes onnistu muuten kuin valmismatkoilla." Juu, ei lapsille voi ostaa samalla lippuja kuin itselleen - häh? Me ei olla ikinä käyty yhdelläkään valmismatkalla perheen kanssa vaan aina omatoimisesti - myös näihin 'lomarysiin' kuten Kreikkaan ja Kanarialle. Ei se ole lainkaan vaikeaa, jos ei löydy valmista mieluista pakettia! Jos ei ole suoraa lentoa, niin aina pääsee halvalla johonkin, josta jatkolento lämpöön - vaikka Norwegianilla Malagaan ja sieltä paikallisella Kanarialle. Eikä siellä Malagan nurkillakaan vielä tarvi rännässä rämpiä, jos ei hellettä kaipaa.

        Kyllä minäkin valitsisin lasten kanssa, oli niitä sitten yksi tai kaksi, suoran lennon kohteeseen, vaikka sitten hiukan kalliimmalla. Lapset eivät rakasta koneiden odottelua lentokentillä ja edestakaista kulkemista, jokin käsimatkatavara on pakko olla mukana ja käsi vapaana, jolla pitää lapsista kiinni.
        Yhden lapsen kanssa olen matkustanut yksin, kahden kanssa en olisi ilman miestäni lähtenyt. On matkustettu omatoimisesti, ja pakettimatkoilla, oman perheen kera ja ystävien kanssa. Aina parempi kun on useampi aikuinen matkassa ja mahdollisimman vähän kulkuvälineiden vaihtoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe