Onko neuvoja, ostin Rilsin 200 euron mustan nahkalaukun. Kuvittelin sen hintaisen laukun olevan laadukas,
ihastuin tietysti täysin malliinkin, mutta huomasin, että se päästääkin väriä. Se on sellainen pehmä, ilmeisesti harjattu jotenkin, koska pinta ei kiillä. Voiko jotain tehdä?
musta laukku päästää väriä
2
4537
Vastaukset 2
- RILS täällä, takki
Laita Rilsille sähköpostia, voihan olla että laukussa on jokin valmistusvirhe.
Itseäni harmitti että vaaleaan mokkatakkiini jäi kaikkien tummien laukkujen olkahihnoista selvästi väriä, käytinkin aluksi ko. takin kanssa vain valkoisia tai vaaleahihnaisia laukkuja. Nyt en ole enää ilmiötä huomannut, mutta onhan nuo laukutkin vaihtuneet, takki vaan on pysynyt suosikkina, RILSin pehmeä mokkatakki. Napit jouduin kaikki itse ompelemaan uudelleen kun irtoilivat, paitsi hihansuunapit, koska niitä ei ole tarvinnut avata. - sisilisko5
nahkasta lähtee yleensä aina väriä, jos se kastuu (sade/hiki). Mutta jos sitä lähtee kuivaan valkoiseen nenäliinaan hinkkaamalla paljon, on siinä joku vika. Eli testaa itse, reklamoi vasta sitten, jos selkeästi päästää väriä. Olemassa on sellainen suihke, joka voidaan suihkuttaa tietyille nahkapinnoille, jolloin nahka ns. pitää värinsä. Tämä voi auttaa, jos ns. normaalisti väriä päästävä tuote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j861330Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga79849- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden273748Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80612Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35611- 46585
- 35568
- 25532
- 37532