Itsellä on 2 viikkoinen vauva ja olen yrittänyt sähköpumpulla lypsää rintoja, jotta mies voisi hoitaa yhden syötön aamulla herätessään (meillä kotona myös esikoinen 1v7kk, joka herää aikaisin ja oman jaksamisen kannalta tuo aamun 1-2h lisänukkuminen on todellakin tarpeen, jotta jaksan vauvan ja taaperon kanssa kolmestaan), mutta ongelmana on, etten saa noilla lypsylaitteilla kunnolla herumaan ja maitoa tulemaan, vaikka vauva todellakin saa tarpeeksi maitoa tissistä (syö vain 15min ja yhden tissin usein vaan) eli olen käsillä lypsänyt maitoa...missä vika kun lypsämällä (siis niillä pumpuilla) ei saa maitoa kunnolla tulemaan? Uskotteko, että imetyksen kannalta on haitallista jos vauva muutamana aamuna viikossa saa yhden kerran pullosta? (lypsätty äidinmaito lisänä joskus hieman korviketta jos en saa lypsämällä)
lypsämisestä
1
334
Vastaukset
- fisutt
Kaikki ei vain yksinkertaisesti heru pumpulle ollenkaan. Oletko kokeillut pumpata toista rintaa samalla kun imetät toisesta? Itse sain siten aika hyvin pumpattua maitoa, kun pelkällä pumpulla ei maitoa juurikaan herunut. Tosin ei ole mitään väliä pumppaatko vai lypsätkö käsin, jos käsin saat maitoa talteen paremmin. Etkö voi aamulla imettää vauvan kun hän herää ja jatkaa sitten unia kun mies on vauvan kanssa imetyksen jälkeen? Jos imetyksessä ei kuitenkaan mene kuin se 15min.
Itse en usko, että on mitään haittaa imetykselle jos välillä antaa pullosta maidon. Ennemminkin hyvä, että vauva osaa syödä myös pullosta tarpeen tullen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647