Pähkäilen ostaisinko Gorenjen RK603590C vai Bompanin 6675-mallin ? Molemmissa on reilunkokoinen pakastinosa ja se sijaitsee jääkaapin alapuolella, kuten haluankin. Bompani on merkeistä vieraampi ja myös edullisempi. Kokemuksia ?
Retro-jääkaappipakastin hakusessa
4
2935
Vastaukset
- tyytyväinen slovakii
Itse ostin ensimmäisen gorenjen retron (just tuon missä pakastin on alapuolella) vuonna 2005. Hyvin on pelittänyt eikä mitään vikaa ole ollut. Pari viikkoa sitten tilasin samaisen kaapin mustana uuteen tulevaan asuntooni. Eihän gorenje laadullisesti mikään huippumerkki ole vaikka ulkonäköön paljon panostaavatkin mutta onhan tuo asiansa ajanut. Samanlaisia muovilootia suurin osa merkeistä. Gorenje omistaa nykyisin muuten upo tuotemerkin ja osa smegin koneistakin tehdään gorenjella joten taitaa olla melkein sama mitä siinä ovessa lukee.
Jos retrokaappia haluaa niin Gorenje on kyllä Smegin kanssa ehdottomasti parhaimman näköiset.- soorense
Ompa yllätys jos gorenjen ja smegin kaapit ovat saman näköisiä. Ne nimittäin ovat Gorenjen tekemiä. Gorenje taas myy Smegin tekemiä tiskareita.
- myös kiinnostunut
soorense kirjoitti:
Ompa yllätys jos gorenjen ja smegin kaapit ovat saman näköisiä. Ne nimittäin ovat Gorenjen tekemiä. Gorenje taas myy Smegin tekemiä tiskareita.
No onko kellään tuollaista Bompanin jääkaappia? Minun silmääni se miellyttää enemmän ja hintakin on passeli. Onko kestänyt käyttöä ja miten sen saa huollettua jos tarpeen?
Kaikki kommentit ovat tervetulleita. myös kiinnostunut kirjoitti:
No onko kellään tuollaista Bompanin jääkaappia? Minun silmääni se miellyttää enemmän ja hintakin on passeli. Onko kestänyt käyttöä ja miten sen saa huollettua jos tarpeen?
Kaikki kommentit ovat tervetulleita.Mulle tuli tällä viikolla Virosta tilattuna tollai Bompanin retromallinen jenkkikaappi. Tähän asti oon ollu oikein tyytyväinen hankintaani. Varsin hiljainen ja ihan laadukkaalta vaikuttaa. Ja hiton hyvännäkönen.
Huoltoasiaa oon itekin miettiny, mut siihen en osaa mitään sanoo. Ainakin Helsingin Kaasuvalossa on Bompanin liesiä, ehkä sieltä vois kysellä, mikäli tarvetta ilmenee. Toivottavasti ei ilmene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839