uusi raskaus?

sirpana

Kuinka nopeasti voi synnytyksen jlk tulla raskaaksi, imetän, kuukautiset alkaneet ja vauva 8 kk?

6

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synnytyksen..

      jälkeen voi tulla raskaaksi n. 2 viikkoa ennen ensimmäisiä kuukautisia.

    • maya-92

      alkaa uudelleen menkat..

    • kaskummaa79

      Jopa ilman kuukautisia voi tulla - ainakin uusimman vauvalehden mukaan. Siellä on juttu yhdestä pariskunnasta, tyttö tuli raskaaksi vaikkei ollut kuukautiset ehtinyt vielä tulla uudelleen. En olis uskonut!

      • Ovulaatio..

        tapahtuu aina ENNEN kuukautisia. Ei siihen raskaaksi tuloon kuukautisia tarvita vaan ovulaatio ja hedelmöitys.

        Luulisi jokaisen aikuisen naisen sen verran oman kropan toiminnasta tietävän. Varsinkin jos on jo lapsia tai on joskus raskautta ehkäissyt.


      • juupistajuu
        Ovulaatio.. kirjoitti:

        tapahtuu aina ENNEN kuukautisia. Ei siihen raskaaksi tuloon kuukautisia tarvita vaan ovulaatio ja hedelmöitys.

        Luulisi jokaisen aikuisen naisen sen verran oman kropan toiminnasta tietävän. Varsinkin jos on jo lapsia tai on joskus raskautta ehkäissyt.

        noinhan se on, mutta aikas moni nainen ei halua imettäessään mitään hormonaalista ehkäisyä ja luottaa siihen, että imetys ja se, ettei kuukautiset ole alkaneen jotenkin suojais uudelta raskaudelta. Miehet taas usein ei tuossa tilanteessa muista itse kumin käyttöä, ellei vaimo vaadi ja hupsista vaan. Pian ollaankin taas pieniin päin.


      • Meillä..
        juupistajuu kirjoitti:

        noinhan se on, mutta aikas moni nainen ei halua imettäessään mitään hormonaalista ehkäisyä ja luottaa siihen, että imetys ja se, ettei kuukautiset ole alkaneen jotenkin suojais uudelta raskaudelta. Miehet taas usein ei tuossa tilanteessa muista itse kumin käyttöä, ellei vaimo vaadi ja hupsista vaan. Pian ollaankin taas pieniin päin.

        pitää kyllä mies huolen siitä, että on ehkäisy kunnossa, eli kumi ei tosiaankaan unohdu. Itse en vauvakuumeisena niin välittäsi vaikkei ehkäisyä olisikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe