Oletteko hankkineet Tojolta vai mistä minikokoissen vararenkaan Aveen.
Aattelin tuota hintapolitiikkaa.
Vararengas ?
19
4296
Vastaukset
- kesägummi
Eikö sinulla ole 4kpl renkaita varastossa. Yksi niistä mukaan.
- onko tietoa
Mahtuuko esim. 215/55-17" kesäpyörä varapyörän poteroon?
- Audi mies1
onko tietoa kirjoitti:
Mahtuuko esim. 215/55-17" kesäpyörä varapyörän poteroon?
Kyllä mahtuu, Toyoon mahtuu mitä vain vaikka 5 Teroa ja 300 litraa virvokkeita ja nahkamaskit.
- eerops
Minulla on kesäisin yksi talvirenkaista vararenkaana ja talvisin yksi kesärenkaista Ave 09:ssä. Miksi suotta ostamaan vararengasta erikseen?
- 2.vararenkas
voi olla kyseisessä tapauksessa tilakysymys,
kätevämpi tuo pikkurengas.
Vastataan nyt vain tuohon itse kysymykseen, jos osataan, minä en osaa/tiedä. - kesägummi
2.vararenkas kirjoitti:
voi olla kyseisessä tapauksessa tilakysymys,
kätevämpi tuo pikkurengas.
Vastataan nyt vain tuohon itse kysymykseen, jos osataan, minä en osaa/tiedä.En ole hankkinut minivarapyörää Toyotalta enkä mistään muualta. Tämä vastaus tuskin tyydyttää alkuperäistä kysyjää, mutta edellisestä kommentistani saataa olla hyötyä.
- ....
kesägummi kirjoitti:
En ole hankkinut minivarapyörää Toyotalta enkä mistään muualta. Tämä vastaus tuskin tyydyttää alkuperäistä kysyjää, mutta edellisestä kommentistani saataa olla hyötyä.
Luulet kai olevasi fiksu kun tuli moinen yli-insinööri-idea mieleen.
Ei varmaan kukaan itse olisikaan keksinyt. - vain harmia
.... kirjoitti:
Luulet kai olevasi fiksu kun tuli moinen yli-insinööri-idea mieleen.
Ei varmaan kukaan itse olisikaan keksinyt.Olen ostanut autoon romiksesta oikean renkaan vanteen, jos siinä on ollut joku mini rengas aluksi.
kun minilla saa ajaa vain 50 km tai vain 50 km/h tai 80 km/h eli ei tee mitään esim viikonloppuna jos rengas laukee. Oikean kokoisella ajat kunnolla kotiin. Ei ole iso kustannus. - bemarilla pääsee
vain harmia kirjoitti:
Olen ostanut autoon romiksesta oikean renkaan vanteen, jos siinä on ollut joku mini rengas aluksi.
kun minilla saa ajaa vain 50 km tai vain 50 km/h tai 80 km/h eli ei tee mitään esim viikonloppuna jos rengas laukee. Oikean kokoisella ajat kunnolla kotiin. Ei ole iso kustannus.Kyllä Minillä saa ajaa kovempaa kuin 50 km/h tai50 km. Olen ollut kerran Minin kyydissä ja aettiin 120 km/h ja matkaakin ainakin 100 km.
- vielä Avensiksesi
korimallin? Voisi auttaa vastaamiseen...
- aveman-65
"Mahtuuko esim. 215/55-17" kesäpyörä varapyörän poteroon? "
Kyllä mahtuu,itselläni juuri sama rengas koko ave 2010 sedan.Ei tarvitse vararengasta ostella.- koskapa
uusikoppaisen sedanin "poteroon" ei mahdu 205/60/16 rengas ?
- sopii
koskapa kirjoitti:
uusikoppaisen sedanin "poteroon" ei mahdu 205/60/16 rengas ?
kun ensin tyhjentää "poteron" muista tavaroista.
- koskapa
sopii kirjoitti:
kun ei mahdu , niin ei mahdu !
- koskapa
sopii kirjoitti:
kun ei mahdu , niin ei mahdu !
- koskapa
sopii kirjoitti:
mahdu , ei .
- Mr. X
koskapa kirjoitti:
mahdu , ei .
Kyllä mun uusikoppaiseen sedaniin mahtuu hyvin 205/60/16-kokoinen kesä- tai talvirengas sinne poteroon. Tietenkin pitää poistaa ensin se styrox-laatikko.
- Sopiihan se
Mr. X kirjoitti:
Kyllä mun uusikoppaiseen sedaniin mahtuu hyvin 205/60/16-kokoinen kesä- tai talvirengas sinne poteroon. Tietenkin pitää poistaa ensin se styrox-laatikko.
-11 malliseen farkkuun sopii 215/55-17" kesäpyörä tai 205/60-16" talvipyörä poteroon, joten niitä voi käyttää varapyörinä, kunhan poistaa sen styroxiboxin ja sijoittaa tunkin muualle. Päälle tulevat muovikotelot mahtuvat paikoilleen.
- 2.2 D-CAT aut.
Sopiihan se kirjoitti:
-11 malliseen farkkuun sopii 215/55-17" kesäpyörä tai 205/60-16" talvipyörä poteroon, joten niitä voi käyttää varapyörinä, kunhan poistaa sen styroxiboxin ja sijoittaa tunkin muualle. Päälle tulevat muovikotelot mahtuvat paikoilleen.
Otin edellisen mallin käytetyn kesäkumin (kun sattui olemaan varastossa) 215/45-17 renkaan ja laitoin sopivalle vanteelle (kevytmetalliselle) Ja mahtui ihan hyvin sinne poteroon, kun otti sen styroksijutun pois. Ja siis kyseessä uusikoppainen farkku diesel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489