Hyvää, edullista gynekologia Vaasasta siis etsin. Oliko hietalahdessa jokin? Onko sinne numeroa?
Onko muita?
Hyvä gynekologi Vaasassa
10
7396
Vastaukset
- 11 + 12
Sama kysymys. Olen uusi vaasalainen, kokemusta Vaasan gynekologeista ei ole. Luultavasti niitä on kuitenkin moneen junaan myös täällä.
Kuka on hyvä? Siis osaava, luotettava ja fiksu. - Hanna54638
Gynegologiasema Lilja ja siellä Elina Kari-Koskinen tai Päivi Kivelä. Tämä on siis yksityinen asema, joten halpuuteen tai kalleuteen en osaa ottaa kantaa. Hinnasto löytyy www.liljaan.fi. Itse olen tuolla saanut todella asiantuntevaa palvelua.
- kääpä56
Elina Kari-Koskinen oli lääkärini munasarja syövässä, leikkasi ja hoiti jatkohoidot, huippu lääkäri!!!! voin nyt hyvin ja elämää jatkuu, voin vain kiittää häntä elämästäni.
Suosittelen kaikille!!!!! - 11 + 12
Kiitos, mä kokeilen tuota Elinaa :)
- Mehiläinen
Jos muillakin gyne haussa, suosittelen Mehiläisen Tarja Nevalaa. Ihana inhimillinen rauhoittava lääkäri, kun asiat ovat intiimejä.
- Anonyymi
Harmi, kun ei taida ottaa uusia asiakkaita. Mukavista gyneistä tuntuu olevan pulaa.
- Anonyymi
Onko naisilla nykyään noin paljon ongelmia vaginansa kanssa?
- Anonyymi
kosketusta vailla ovat...
- Anonyymi
Teatro tai irish pub sieltä varmasti löytyy :D:D:
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305527
- 1702039
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601621Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike291310Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan621251- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81127viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088