Mitä käytännöneroa on:
1. KTM, pääaineena tuotantotalous ja sivuaineena esim. Johtaminen & Organisaatio ja
2. Tuotantotalouden DI
Olisi mukava tietää tulevaisuuden suunnitelmia suunnitellessa.
KTM ja DI ero TuTa:ssa?
3
875
Vastaukset
- ftygbuhinuj
DI sivuaine pitää olla tekninen. Esim konetekniikka tms.
- Tutateekkari
DI-tutkinto lienee myös muilta osin teknisempi.Kyllä minä ainakin miellän itseni huomattavasti enemmän diplomi-insinööriksi kuin kauppatieteilijäksi. Osa tuta-DI:stä tekee diplomityönsäkin tekniikasta, itse olen suunnitellut myös.
- kafkarapu
Koulukohtaiset erot voivat olla suuria. Esim. Aallon kauppakorkeassa ei ole tuotantotalouden ohjelmaa, mutta business technology-kandiohjelma ja mm. logistiikan maisteriohjelma.
Aallon teknillisessä korkeakoulussa tekninen sivuaine tuo tosiaan "kovaa" sisältöä. Mutta jos suuntautuu siellä vaikkapa työpsykologiaan, voi ehkä vähentää sitä puolta.
Johtaminen ja organisaatiot lienee monessa koulussa varsin pehmeän aineen maineessa - strategia-, yrityskulttuuri- ja henkilöstöjuttuja siis.
Kannattaa etsiä ehdottomasti lisätietoa koulujen sivuilta ja vaikka lähettää kyselyitäkin aiheesta. Vertaile erityisesti opinto-oppaita. Kurssikirjojenkin perusteella voi jotain yrittää arvata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624