onko kellään kokemuksia? kyse ois joulusesongista. millanen paikka iso-syöte on verrattuna esim. leviin? tuhannet kiitokset vastauksista!
sesonkitöihin iso-syötteelle??!
3
1066
Vastaukset
- JuuBeli
Eipä ole kokemusta työskentelystä Syötteellä mutta paikasta muuten kyllä paljonkin. Levi on Suomen parhaita keskuksia joten eihän näitä kahta voi vertailla millään osa-alueella. Syöte on kuitenkin hyvä perhelomakohde ja nythän siellä käsittääkseni panostetaan erityisesti lautailuun. Palveluja on vain varsin rajoitetusti ja paikkahan on keskellä korpea vaikka Pudasjärvi kaupunki onkin...
- tehnyt hommia
työntekijöitä kohtaan hyvää ja palkat maksetaan ajallaan. Jonkinmoinen asuntokin järjestetään sesonkintyön tekijöille
- Pikkulinnutlaulaa
Et maininnut mitä työtä olet menossa tekemään, mutta tässä oma kokemukseni.
Suoritin aikuisopintoja oululaisessa hotelli- ja ravintola-alan oppilaitoksessa. Kävinpäs kerran kyselemässä Extrassa töitä, koska kaikki tietävät opiskelijan rahatilanteen.
Pääsinkin sitten Iso-Syötteelle erääksi pääsiäiseksi. Kyseessä olivat tarjoilijan työt. Ko. paikassa oli joku "unohtanut" tilata täydennystä ja kaikki salin puolen tavara oli loppu. Extran työntekijäille huudettiin, että kaiva esim hammastikut mistä haluat, mutta asiakkaille niitä on löydyttävä. Mistäpä niitä olisi löytynyt, ei mistään. Oli vähän noloa selitellä asiakkaille, että juuri sesonkiaikana ne on loppu, muuna aikana talosta varmaan löytyisi...
Majoitusta extraavalle ei "lötynyt", koska vakutinen henkilökunta biletti vuokrakämpissään ja ketään ulkopuolista ei haluttu "sotkemaan" kivoja kuvioita. Takuulla ne kuviot olivat kivoja, koska vakituiset tulivat rapuloissaan töihin, osa vielä kännissä!!! Extraajalle annettiin retkisänky ja tyyny ja majoitettiin neuvottelutilaan, joka sijaitsi saunatilojen ikkuinoiden takana. Koetapa siinä sitten nukkua, jos olit ollut baarin puolella myöhään töissä.
Tämä tapahtui 2000-luvun vaihteessa..
Muutenkin extraajan kohtelu oli niin suoraan anaalista ettei millään mitään väliä. Mikä lie tilanne siellä nyt mulla ei ole pienintäkään halua ottaa selvää saati mennä sinne asiakkaana.
Maisemat ovat kyllä näkemisen arvoiset, mutta kokemukset sitä luokkaa, etten pysty nauttimaan siellä yhtään mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003