Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä tytöt arvostavat pojissa`?

FFGG

Mielipiteitä on varmasti monia, mutta olisi kiva kuulla mahdollisimman monta mielipidettä, millainen on ihannepoikaystävä.

Ensinäkemyksellä näkee vain "kuoren" eli ulkonäön, joten tällä on isohko merkitys seurustelun/tutusmisen aloitteena. Onko ulkonäköön liittyen jotain tiettyä? Lihakset, kehonrakenne, silmien väri, hiukset, jotakin muuta isompaa tai pienempää seikkaa?

Entäs luonne? Pitävätkö tytöt yleensä enemmän puheliaista kuin hiljaisemmista pojista? Paljonko arvostetaan avoimuutta, rehellisyyttä ja kuuntelevaisuutta.

Ja paljon tytöt todellisuudessa arvostavat peniksen kokoa? Erityisesti tähän rehellisiä vastauksia, tuskin se ihan viimeisempänäkään on =)

57

4287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airplanes3

      Ei ulkonäöllä niin paljon väliä ole. Tietty sitä ensin katsoo ulkokuorta, mutta jos poika tuntuu mukavalta, ei se ulkonäkö siihen paljoakaan vaikuta.
      Ei mitään erikoista mitä ulkonäössä pitäisi olla, kunhan vain esim. hiukset ovat pään muotoon sopivat. Itse pidän vaalea- ja ruskeahiuksista pojista.

      En pidä turhan puheliaista pojista, mutta en myöskään tosi hiljaisista. Siitä väliltä on sopiva.
      Tietty on taas se, että jotkut ovat tuntemattomassa porukassa hiljaa, mutta kahdestaan kovin puheliaita.
      Pojan avoimuus, rehellisyys ja kuuntelevaisuus ovat todella tärkeitä.
      Luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö.
      Pojan haluaisin olevan rehellinen ja mukava. Kuuntelee ja arvostaa tyttöä omana itsenään.

    • daghdafh

      Kyllä ne lihakset aina kiinnittää hyvin huomion.

      • FFGG

        Onko jotkut erikoiset lihakset jotka kiinnittävät huomiota (hauis, vatsalihakset) Vai sellainen yleinen rotevuus?


      • FFGG
        FFGG kirjoitti:

        Onko jotkut erikoiset lihakset jotka kiinnittävät huomiota (hauis, vatsalihakset) Vai sellainen yleinen rotevuus?

        siis erityiset ei erikoiset =)


      • FFGG
        FFGG kirjoitti:

        Onko jotkut erikoiset lihakset jotka kiinnittävät huomiota (hauis, vatsalihakset) Vai sellainen yleinen rotevuus?

        siis erityiset ei erikoiset =)


      • sinkku,kuten arvasit
        FFGG kirjoitti:

        siis erityiset ei erikoiset =)

        et mua itteeni ei kiinnosta läskit ( tarkotan siis tosi tukevia, en sellasii melkein) eikä sellaset hernekepit...ja olis kiva jos tyypillä olis kans jonkinmoiset hiukset..mut luonne se tärkein on: aika puhelias, kiltti, mut ei liian tieteskää, osaa pitää puolensa mut ei silti aina väittelemässä, ei liian nössö mut ei todellakaan mikään ällöttävä perverssi....se on melkein tärkein....(jos pakko kommentoida tohon ni kyl tiiän itekki et ei-pervoja jätkii on aikas harvassa....)


      • katriiiiiin
        FFGG kirjoitti:

        Onko jotkut erikoiset lihakset jotka kiinnittävät huomiota (hauis, vatsalihakset) Vai sellainen yleinen rotevuus?

        vatsa- & rintalihakset, hauis


      • hugk

        Mä en tykkää lihaksikkaista, tykkään sellasista 'perus' ruipeloista :D

        Ei lihaksikas=täydellinen :)


    • kkkkkkkkkkko

      17v. tytön näkökulmasta:

      no ensinnäkin kaikilla omat mielipiteet ja plaaeli älä mitenkään yleistä.
      aloitan ulkonäöllä, ei kuitenkaan välttämättömiä joka kohdat, luonne tärkeämpi. eli ovat pidempiä kuin minä, itse 170 ja eli 175-->, sitten pidän tummista hiuksista mutta pääasia nyt on että hiukset olisivat vain hyvinhoidetut, ei pidemmät kuin minulla. kasvot sopusuhtaiset, mieltymyksiä on vaikea niihin selittää, mutta jotkut tietynlaiset nyt vain iskee, pääasia että itse pidän jätkää söpönä/hyvännäköisenä. kropassa ei muuta, kunhan ei vain liian laiha tai lihava. saa olla hiukka mahaa tai sitten lihaksia hieman, ei mitään kovin erikoista. lähinnä jäktän käsissä täytyy jotain olla, jaksaa nostaa mut. :D ja kunhan on vähän kaapinmallinen ni fine.
      itse pidän vähän puheliaammista pojista, toki tietynlainen ujouskin on söpöä, ei kuitenkaan sellainen joka haittaisi tutustumista tms. rehellinen täytyy olla, ja luotettava, jätkän täytyy olla sellainen johon voi luottaa ja jolle voisi kuvitella kertovansa lähes kaiken.
      tykkään avoimuudesta, kunhan ei nyt kaikille huutele ongelmistaan ja asioistaa, vaan tärkeille ja läheisille ihmisille, eikä pidä omana tietonaan. myös kuuntelutaito on tärkeää, itse olen kuuntelijatyyppiä, mutta tietysti haluan itsekin joskus puhua asioistani.
      ja peniksen koko, hmm..noo ei se kyllä kumppanin valitsemisessa merkkaa erityisemmin kohdallani. kuitenkaan en pituudesta paljoakaan välitä, lähinnä paksuus on tärkeää. ja miten sitä käyttää;)
      ei asiasta kannata ottaa stressiä, ei se ole niin tärekä. varmaan yhtä suuri ongelma kuin tytöt ovat huolissaan rintojensa koosta, tietysti on niitä jätkiä jotka sanovat että rintojen pitää olla juuri sen ja sen kokoiset ja tyttöjä jotka haluavat jätkilleen isot kullit ym mutta suurinosa tuskin välittää koko asiasta. :D älä ressaa

    • poika olen

      Vaikka olen poika, niin osaan vastata tähän.

      Tytöt arvostavat

      1. Munan kokoa. Pienimunaiset, eli alle 15 cm munan omaavat pojat eivät kiinnosta tyttöjä millään tavalla.
      2. Lihaksia. Laihat ruipelot tai muuten pienilihaksiset pojat eivät kiinnosta tyttöjä.
      3. Kovismaisuutta. Ujot, hiljaiset, rauhalliset, vähäpuheiset ja kiltit pojat eivät kiinnosta tyttöjä millään tavalla.

      Itseltä onneksi löytyy noita kaikkia edellämainitsemiani ominaisuuksia ja kyllä tytötkin tykkää. :)

      • FFGG

        tytöt voi muka tavatessa tietää munan koon?


      • ei kukaan

        hyyvä


      • reererr

        »
        Vaikka olen poika, niin osaan vastata tähän.

        Tytöt arvostavat

        1. Munan kokoa. Pienimunaiset, eli alle 15 cm munan omaavat pojat eivät kiinnosta tyttöjä millään tavalla.
        2. Lihaksia. Laihat ruipelot tai muuten pienilihaksiset pojat eivät kiinnosta tyttöjä.
        3. Kovismaisuutta. Ujot, hiljaiset, rauhalliset, vähäpuheiset ja kiltit pojat eivät kiinnosta tyttöjä millään tavalla.

        Itseltä onneksi löytyy noita kaikkia edellämainitsemiani ominaisuuksia ja kyllä tytötkin tykkää. :)»

        Tuo on juuri se klisee, jonka varaan ei kannata paljon panostaa. Näinhän pojat luulee sen olevan, mutta nyt kysyttiinkin tytöiltä.. Niillä on eri mielipiteet. Joskus oli tutkimuskin, ja siinä todettiin naisten pitävän enemmän lyhyistä peniksistä....


      • mä vaa :)
        reererr kirjoitti:

        »
        Vaikka olen poika, niin osaan vastata tähän.

        Tytöt arvostavat

        1. Munan kokoa. Pienimunaiset, eli alle 15 cm munan omaavat pojat eivät kiinnosta tyttöjä millään tavalla.
        2. Lihaksia. Laihat ruipelot tai muuten pienilihaksiset pojat eivät kiinnosta tyttöjä.
        3. Kovismaisuutta. Ujot, hiljaiset, rauhalliset, vähäpuheiset ja kiltit pojat eivät kiinnosta tyttöjä millään tavalla.

        Itseltä onneksi löytyy noita kaikkia edellämainitsemiani ominaisuuksia ja kyllä tytötkin tykkää. :)»

        Tuo on juuri se klisee, jonka varaan ei kannata paljon panostaa. Näinhän pojat luulee sen olevan, mutta nyt kysyttiinkin tytöiltä.. Niillä on eri mielipiteet. Joskus oli tutkimuskin, ja siinä todettiin naisten pitävän enemmän lyhyistä peniksistä....

        Itelläni ei oikeen ole sellasta ihanne tyyppiä. Kaikki pojat joihin olen koskaan ihastunut on ollut jotenkin omalla tavallaan erilaisia :) En osaa selittää... mutta yleensä oon iskeny silmäni sellaisiin, jotka on melko lyhyitä. Tarkoitan että kun itse olen lyhyt, pienikokoinen tyttö, niin ei ole koskaan sellaiset hujopit oikeen kiinnostanut. Ja en tykkää bodareista, enkä sellaisista turhamaisista. :P Mutta joo, silmien värillä, hiuksilla yms. ei ole väliä.

        Mulla on sellainen juttu että kun näen jätkän johon ihastun, en edes oikeastaan tiedä miksi ihastun, mikä hänessä niin viehättää? Tälläkin hetkellä olen korviani myöten ihastunut erääseen poikaan, enkä oikein osaa sanoa mitään varsinaista syytä miksi, hänessä vain on SITÄ JOTAIN! :D haha ja olen melko varma siitä että moni muu tyttö pitäisi ihastustani hirveän näköisenä, ällötävänä yms.

        Mielestäni luonne on tärkein! Pidän sellaisista hiljaisista enemmän kuin pälpättäjistä! (jothuu varmaan ujoudestani) Avoimuus rehellisyys ja kuuntelevaisuus on kyllä tärkeitä! Eihän siitä mitään tuu jos ei voi puhua toiselle!


      • poika olen
        reererr kirjoitti:

        »
        Vaikka olen poika, niin osaan vastata tähän.

        Tytöt arvostavat

        1. Munan kokoa. Pienimunaiset, eli alle 15 cm munan omaavat pojat eivät kiinnosta tyttöjä millään tavalla.
        2. Lihaksia. Laihat ruipelot tai muuten pienilihaksiset pojat eivät kiinnosta tyttöjä.
        3. Kovismaisuutta. Ujot, hiljaiset, rauhalliset, vähäpuheiset ja kiltit pojat eivät kiinnosta tyttöjä millään tavalla.

        Itseltä onneksi löytyy noita kaikkia edellämainitsemiani ominaisuuksia ja kyllä tytötkin tykkää. :)»

        Tuo on juuri se klisee, jonka varaan ei kannata paljon panostaa. Näinhän pojat luulee sen olevan, mutta nyt kysyttiinkin tytöiltä.. Niillä on eri mielipiteet. Joskus oli tutkimuskin, ja siinä todettiin naisten pitävän enemmän lyhyistä peniksistä....

        "Joskus oli tutkimuskin, ja siinä todettiin naisten pitävän enemmän lyhyistä peniksistä.... "

        No hah hah! Laitahan todisteita väitteellesi. Kyllä se asia on nimenomaan toisinpäin, että naiset pitävät enemmän isoista peniksistä.


      • Half Pipe

        Poika olen// sun tietos on täyttä paskaa. Rauhalliset, ujot ja vähäpuheiset pojat ovat koko sankan tyttöystäväpiirini suosikkipoikia. Tiesitkös että tytöt nauraa teille salaa, teille lihaskimppukovisjätkille, jotka yrittää olla niin kovaa ah niin seksikästä karjua? En tiiä miten siellä jossain perämetsässä tytöt on mieltyneet, mutta viisaat tytöt (ei pissikset) ei välitä luokan koviksista. Piste.


      • yhujike
        mä vaa :) kirjoitti:

        Itelläni ei oikeen ole sellasta ihanne tyyppiä. Kaikki pojat joihin olen koskaan ihastunut on ollut jotenkin omalla tavallaan erilaisia :) En osaa selittää... mutta yleensä oon iskeny silmäni sellaisiin, jotka on melko lyhyitä. Tarkoitan että kun itse olen lyhyt, pienikokoinen tyttö, niin ei ole koskaan sellaiset hujopit oikeen kiinnostanut. Ja en tykkää bodareista, enkä sellaisista turhamaisista. :P Mutta joo, silmien värillä, hiuksilla yms. ei ole väliä.

        Mulla on sellainen juttu että kun näen jätkän johon ihastun, en edes oikeastaan tiedä miksi ihastun, mikä hänessä niin viehättää? Tälläkin hetkellä olen korviani myöten ihastunut erääseen poikaan, enkä oikein osaa sanoa mitään varsinaista syytä miksi, hänessä vain on SITÄ JOTAIN! :D haha ja olen melko varma siitä että moni muu tyttö pitäisi ihastustani hirveän näköisenä, ällötävänä yms.

        Mielestäni luonne on tärkein! Pidän sellaisista hiljaisista enemmän kuin pälpättäjistä! (jothuu varmaan ujoudestani) Avoimuus rehellisyys ja kuuntelevaisuus on kyllä tärkeitä! Eihän siitä mitään tuu jos ei voi puhua toiselle!

        Hmmm....
        No pojan pituudesta en niin välitä vaikka itse olen pitkä...(:
        Sopusuhtaisuus, en oo lihaskimppujen perään, mut kyllä jonkun verran lihaksia pitää olla. Ehkä yhtä vahva niin että voi olla käden väntöä((:
        Kasvonpiirteissä pitää olla sitä jotain (en osaa selittää).......ja hiukset pitää sopia kokonaisuuteen....
        Luonne ehkä jotenkin ujo(mut ei liikaa...), iloinen, hauska, semmonen joka jaksaa pölöttää yötä myöten, joka ei suutu jos soittaa/textaa keskellä yötä............Sellainen joka näkee minut omana itsenäni ja rakastaa.........


      • hkdsyhdlofp

        Mutta vaikutat oikeasti 13v jonnelta, ei pahalla.


      • Anonyymi

        äh sama


    • Itse miehenä arvostan rehellisyyttä. Ja se sit kans tarkoittaa, että treffit ovat tänä iltana tähän kellonaikaan niin sinne tullaan. Itse treffeille kuuluu sitten ehdottomasti halata ja pussata. Samantyyppisyys on myös 1 arvostettavimmista asioista. Arvostan myös sitä, että nainen on valmis kohtaamaan minut ja seurustelemaan.

    • 123angel

      Mitä ihmettä? Mua ei kiinnosta pätkän vertaa millanen moukari siellä housuissa piilee! Mä en eti isoa penistä, vaan suurta sydäntä.

      • tytt17

        Olen ite tyttö ja arvostan näitä asioita
        1) Rehellisyys
        2) Luotettavuus
        3) Luonne
        4) Ulkonäkö
        5) Romanttisuus
        6) Huumorintaju
        7) Kroppa ja urheilullisuus
        Olen siis 17 vuotia ja tossa muutama, ei järkäs.. Ja suhteen alussa ei minua ainakaan sytytä, että poika haluaa heti sänkyyn.. ja noi ulkonäkö jutut ei loppujenlopuks oo niin tärkeitä, mutta itseäni houkuttaa enemmän Hyvännäköiset ja rotevat pojat. :)

        Oma mielipide, kaikilla on eri maku.


      • datswhatisaid
        tytt17 kirjoitti:

        Olen ite tyttö ja arvostan näitä asioita
        1) Rehellisyys
        2) Luotettavuus
        3) Luonne
        4) Ulkonäkö
        5) Romanttisuus
        6) Huumorintaju
        7) Kroppa ja urheilullisuus
        Olen siis 17 vuotia ja tossa muutama, ei järkäs.. Ja suhteen alussa ei minua ainakaan sytytä, että poika haluaa heti sänkyyn.. ja noi ulkonäkö jutut ei loppujenlopuks oo niin tärkeitä, mutta itseäni houkuttaa enemmän Hyvännäköiset ja rotevat pojat. :)

        Oma mielipide, kaikilla on eri maku.

        Rehellisyys, se et on hygieeninen, eikä kauhee pervo, kuuntelee ja on avoin omist asioistakin, et on mukava ja tekee jotain söpöjä tekoja. (= Ku ihastuu ni vaik ois ennen aatellu et hyii toi on kauhee ni siit muuttuu söpö, ainaki mul on näin. (:


    • hehe:PP

      Ulkonäössä mun katse kiinnittyy just sellaseen miehiseen rotevuuteen ja hauislihakseen. Sit kans kasvoihin, hiuksiin ja pukeutumiseen. Ja sit jos huomaan et sil on isot kädet ja näkyy käsivarsis sellaset verisuonet niin käyn ihan kuumana. :P
      Ja sit luonteessa mä vihaan egoilijoita jotka kuvittelee et kaikki kulman naiset on niiden. Mukavuus, hauskuus ja rehellisyys on sellasii must piirteitä. Ois hienoo jos jätkä ois sellanen hassu eikä mikää kalkkis, ja et se ois hellyyttävä ja hellä. Ei mikää hissukka mut semmonen sopiva. :>
      Harmi vaan et en oo törmänny sellaseen kenellä tää ulkonäkö luonne natsais sillee kohillee, mut ei kukaan oo täydellinen. (:

      • Hehee, natsaa

        Minkäs ikänen oot ja missä asut? Nii ja ootko vapailla marrkinoilla ;)


    • SuperFriikki

      oma ihastukseni ei ole kummoisen näköne.. :) mutta on puhelias,hauska ja kaikkea sellaista:) eikä ole hirveen lihaksikaskaa :D vaikkei ulkonäkö ole paras, hän on ihanin poika:3

      • Girl95.

        Itse kiinnitän ulkonäköön huomiota vaan lähinnä kasvoihin ja hiuksiin. Pidän sellaista taipuisista tai vähän kiharista hiuksista


      • 12345670+6543211§
        Girl95. kirjoitti:

        Itse kiinnitän ulkonäköön huomiota vaan lähinnä kasvoihin ja hiuksiin. Pidän sellaista taipuisista tai vähän kiharista hiuksista

        Eli oon tämmönen 18v poika,

        Oon hirmu rauhallinen ja osaan olla hyvinki aikuismainen, tuun hyvin toimeen 30v miesten kaa, toisaalta osaan olla myös lapsellinen tai lapsenmielinen:D. ajattelen yleensä enemmä muita ku ittiäni ensin. tupakkaa poltan jonku verran ja juon tosi harvoin, nytkin viimmeksi juhannuksena,, minusta on sanottu että oon salaperäinen omantienkulkia. tais olla riparilla missä noin sanottiin, kavereita mulla on ihan riittämiin mutta viihdyn pitkiäkin aikoja ihan yksinään. ja ja.. Kun vaan joskus löytys joku joka rakastais mua tämmösenä ku oon niin se on ihan varma että se en olis ainakaan minä jolta ne tuntee ekana häviäis pois. yläasteella oli vähän juttua yhen tytön kaa joka sitte jätti mut niin mulla meni monta vuotta että lakkasin ikävöimästä sen tytön perään,, juu että semmosta, en mä osaa näimmä oikein itestäni kertoa:D:D


    • jasmine-93

      - HIUKSET: Huomion väkijoukosta herättävät pojat joilla on hiukset sillee hienosti pystyssä. Ne ei saa olla liian lyhyet eikä liian pitkät, vaan sellaset siistit ;) värillä ei niin väliä.

      - PUKEUTUMINEN: sopivat, hieman löysät farkut ja puntit sukis -> NAM! Muut vaatteet ei saa olla liian värikkäitä tai liian mustia. miehekkäät vaatteet..ahh! silmälasit-> HYI.. saa käyttää kaulakorua TAI korvista. ei tatuointeja.

      - KROPPA yms..: sixpack ois kiva (ei ihan välttämätön). Ei saa olla mikään naru, mutta ei mikään kaappikaan. pituus n.180-185cm

      • = MAUKKA PERUSJÄTKÄ

        Ei mittään punttisukkia! : D Siisti pukeutuminen herättää kiinnostuksen eli puhtaat, mieheltä tuoksuvat (oi luoja että on hyvän tuoksuisia deodorantteja miehillä nykyään


      • = MAUKKA PERUSJÄTKÄ
        = MAUKKA PERUSJÄTKÄ kirjoitti:

        Ei mittään punttisukkia! : D Siisti pukeutuminen herättää kiinnostuksen eli puhtaat, mieheltä tuoksuvat (oi luoja että on hyvän tuoksuisia deodorantteja miehillä nykyään

        Ai niin joo, sitten vielä noista peniksistä!
        "

        "Joskus oli tutkimuskin, ja siinä todettiin naisten pitävän enemmän lyhyistä peniksistä.... "

        No hah hah! Laitahan todisteita väitteellesi. Kyllä se asia on nimenomaan toisinpäin, että naiset pitävät enemmän isoista peniksistä.

        "
        Jos oot poika, niin miten voit tietää? : DD Lyhyt penis hankaa paremmin g-pisteeseen, näin on. Eli varmasti ne naiset, jotka ovat omansa löytäneet (tai no, on myös naisia jotka ovat satavarmoja siitä ettei heillä semmoista ole) tykkäävät enemmän lyhyistä peniksistä, sillä niiden avulla saa taas paremman orgasmin. Haa, in your face!

        Itsellä on ihan sama, onko penis iso vai pieni kun kumminkin on olemassa semmoinen hommeli kuin klitoris eikä siinä penikset paljoa paina.


    • ££££££££

      Vuosi sitten olisin kuvaillu ihannepoikani olevan tilannetajuinen, mua aina puolustava, (mustat hiukset olisivat olleet ihanat sekä syötävän ihanat kosteat huulet), hänen olevan jollai tavalla "pahis", mutten tarkoita lapsellisesti kaikenmaailman sääntöjä vastaan kapinoivaa, enkä tarkoita tyypillistä tupakoivaa yms teiniäkään, vaan tarkoitan tietynlaista, oman harkintakykynsä mukaan sääntöjä tarpeentullen rikkovaa ihmistä. Plussaksi vielä olisin nimennyt hyvän itsetunnon, joka oletettavasti sitten näkyis ulospäin, mutta en tarkoita tällä missään muodossa itsekeskeisyyttä.

      Mut mieli muuttui, mä haluan nyt itselleni tietyn ihmisen. Sitä ei voi nyt sanoin kuvailla, mutta mä haluan tietää nyt olevani tämän ihmisen rakkain aarre, tyttö jota tämä ihminen ihailee, rakastaa, haluaa pitää omanaan ja syleillä, sekä tietää että luottamussuhde on sataprosenttinen ja se kestää tulevaisuuden välttämättömät kolhut. Kun tällai ihminen on, hänen kanssaan haluaa kulkea jokapaikkaan.

      Luulisin että tyttö haluaa sisimmässään ja alitajunnassaan tietää pojan olevan aina puolellaan, rakastavan, ja pitävän huolta, (ja kuitenkin hieman haluaa pojan ottavan johtajan roolin). Ensivaikutelma on kans vaan sivuseikka. Itekki esimerkiks tutkin ihmisii pitkän aikaa, sitte sillä ensivaikutelmalla ei oo paskaakaa väliä mikä se oli. Ulkonäöstä sitä, et jos sun olemus ei miellytä, eikä piirteet, ni ei sitä voi korjata vaatteilla eikä millään. Pitää löytää joku jota miellyttää kaikki asiat sussa tää mukaan lukien. Mun rakas olis itseasias paras ilman vaatteita tai mitään ylimäärästä, piirteet on tärkein, mutta niihin ei voi vaikuttaa :-) Ja mua itseä miellyttää tasan yhden ihmisen ulkonäkö, ei muiden enää tarpeeks.

      Rakastan ihmisessä oman mielipiteen takana seisomista, tärkeisiin asoihin keskittymistä, harkintakykyä, ymmärtäväisyyttä, sopeutumiskykyä. Kykyä turvautua muhun, mutta myös olla mun turvana. Pojat osoittakaa että haluatte tukea tyttöänne mutta myös osoittakaa että tyttö antaa teille myös lohtua ja turvaa, koska se osoittaa luottamusta ja kiintymystä.

      Mistään näist vastauksista ei tuu muuten olemaa mitää hyötyä. Se on ja sama mitä yks kaikista meistä 1234567898765400 ihmisestä sulle vastaa. Vaikka olisit lihaksikas , mitä lie muuta paskaa, ni jos sun piirteet ei miellytä, tapa jolla katsot silmiin, ykskin pieni seikka. Ni sitte se vaan ei toimi. Ei ihminen voi mitään alitajunnalleen tai muulle. Anteeksi että puolet joista lukee tän, ni ei luultavasti tajuu mun pointtia. Pointti on, et millää ei oo väliä, jollekki ootte kultaa, joillekki ette vittu yhtikäs mitään , ni se ja sama kuka tykkää mistäki

      • Sitä viel tohon

        Nii, että mun nykyinen ihannepoika on alussa kuvaillun totaalinen vastakohta ulkomuodolta esimerkiks. Ja pojan itsetunnon merkitys, ja itsetietoisuus ei ole mulle enää merkittävii.


    • xdcfvghnjm,iuytr

      ite arvostan enemmän luonnetta kuin ulkonäköä, on kuiteski ihan kiva jos poika on ees hitusen hyvännäkönen.. liian laihat pojat ei oikeen mua vedä puoleensa..tosin liian lihavatkaan ei oo mun mieleen.. puheliaisuus ei ole tärkeää isossa porukassa, mutta kun on kaksin, niin on kiva et poika ees vähä jotain puhuis.. kovispojat ei oo mun mieleen.. Eikä peniksen pituudella ole mitään väliä, jos poika on muuten mukava-,-

      • neljä kiloa liikaa=(

        Missä muute menee tyttöjen mielestä lihavuuden raja?
        Joistain 'saa olla mahaa' tarkottaa semmosta ihan pientä pömppistä, et mikä olis maksimi teidän mielestä sen suhteen?


      • mun mielesta.....
        neljä kiloa liikaa=( kirjoitti:

        Missä muute menee tyttöjen mielestä lihavuuden raja?
        Joistain 'saa olla mahaa' tarkottaa semmosta ihan pientä pömppistä, et mikä olis maksimi teidän mielestä sen suhteen?

        ois sellane alle 30


    • tytt0123

      ... toki ulkonäköä siinä mielessä että siitä tulee ensivaukutelma, tosin useimmiten kun ihastun ei ulkonäöllä enään ole mitään merkitystä. Iahnteeni tulisi olla hyvä kuuntelija mutta myös puhelias ei mitään hölöttäjää vaa sellanen jonk akanssa voi keskustella järkevistä asioista. Sitten ihastukseni pitäis olla kekseliäällä tavalla romanttinen , ei mikään perverssi.Mieluiten herrasmies! Vaatetuksella ei niin väliä vaan että siistit vaattet (ei lökää) Ihastukseni e myöskään saisi tupakoida tai nuuskata(HYI OLKOON). jouda saa mutta sillein ettei menisi överiksi (eli luonteeseen ei musta valkoista hemmoa m ärsyttää äärilaidasta äärilaitaan hemmot)

      Peniksen koolla ei mitään väliä mulle, pojat huolehtii siitä liikan liikaa itse!

      Kyllä sen sitten huomaa kun löytää tai luulee löytävänsä sen oikean.

    • Half Pipe

      Mulla pitäis olla pitkä, yli 180 cm, olis kiva jos olis sixpäkki jne ;) Hiukset ihan mitä vaan, silminä tykkään ruskeista tosi paljon. Erityisseikkana rakastan miesten leukaperiä, siis jos ne on isot ja miehekkäät :-D

      Poika, joka puhuis ja naurais sillon kun naurettais, mutta osais myös puhua syvällisiä ja olla hiljaa olis ihana. Rehellisuus, avoimuus ja kuuntelevaisuus, kaikki tärkeitä.
      Peniksen koko... no, tietysti se saa hormoonit hyrräämään jos jätkällä on mielettömän suuri pamppu mutta pienikin on hyvä :)

    • jajjajajajjaat

      ei hirveesti kiinnosta ulkonäkö, kunhan huomaa että osaa huolehtia omasta hygieniastaan, ei oo likasia vaatteita tai hiuksia.

      sitt ois kiva että tykkäis urheilusta, ei ny tarvii olla semmonen joka käy harkoissa 24/7 vaan semmonen joka lähtis vaikka lenkillle.

      Ja ihan oikeasti mä vihaan saatanasti kaikkia niiitä ihmisiä jotka on koko ajan puheessa. Joten ei todellakaan oo hyvä semmonen joka pälpättää koko ajan, vaan semmonen kuka on normaali puhuja tai vaikka hiljasempi.

      • jokuuuq

        Luonne on mulle ainakin tärkein. Tietenkin jos ei yhtään panosta ulkonäköön, niin ei sekään hirveen kivaa ole. Pojan pitäis osaa puhuu sopivan paljon ja olis kiva, jos ei kommentois liian paljon ulkonäköä.


      • noorsku
        jokuuuq kirjoitti:

        Luonne on mulle ainakin tärkein. Tietenkin jos ei yhtään panosta ulkonäköön, niin ei sekään hirveen kivaa ole. Pojan pitäis osaa puhuu sopivan paljon ja olis kiva, jos ei kommentois liian paljon ulkonäköä.

        No itse olen ihastunut yhteen poikaan.. :)
        Hän on ainaki minua pitempi ett varmaa joku 174 pituinen ja itse olen 165 pituinen.
        Ei hänen ulkonäössä oo mitenkää tyttöjen ihanne tai mitään vastaavaa.
        Mut silti oon ihastunut häneen jo aivan monesti ja kans hiipunut mut taas ihastunu ja tälläkertaa koko syyn aijan ja nytki edeleen.
        Syy on luonteesta, vaikkemme ole mitenkää juttelleet tai sillee niikuin kavereiden kanssa.
        Faces ollaan kavereita ja ollaan tunnettu ykkösest lähtien. (Oon ny siis 15 vuotias)
        Minun koulus on siis pieni ett vaa 100 oppilast ja on 1-9 lk..
        Mut hänel on aina ihania ja suloisia ilmeitä. Ainaku esim liikunnassa ryhmän kans tai jotaki joku vitsillä läpäl nii se ite sit iha sillee naurahtaa hymyllä. Nii mä en mitenkää pysty pidettää hymyä. Aina hymyilyttää kun näen miten ilone se on! Näkisittepä te miten ihana ilme sil on!


      • Flikka13
        noorsku kirjoitti:

        No itse olen ihastunut yhteen poikaan.. :)
        Hän on ainaki minua pitempi ett varmaa joku 174 pituinen ja itse olen 165 pituinen.
        Ei hänen ulkonäössä oo mitenkää tyttöjen ihanne tai mitään vastaavaa.
        Mut silti oon ihastunut häneen jo aivan monesti ja kans hiipunut mut taas ihastunu ja tälläkertaa koko syyn aijan ja nytki edeleen.
        Syy on luonteesta, vaikkemme ole mitenkää juttelleet tai sillee niikuin kavereiden kanssa.
        Faces ollaan kavereita ja ollaan tunnettu ykkösest lähtien. (Oon ny siis 15 vuotias)
        Minun koulus on siis pieni ett vaa 100 oppilast ja on 1-9 lk..
        Mut hänel on aina ihania ja suloisia ilmeitä. Ainaku esim liikunnassa ryhmän kans tai jotaki joku vitsillä läpäl nii se ite sit iha sillee naurahtaa hymyllä. Nii mä en mitenkää pysty pidettää hymyä. Aina hymyilyttää kun näen miten ilone se on! Näkisittepä te miten ihana ilme sil on!

        Tällanen olis mun mieleen: Ei polta eikä juo kovinkaan usein :). Ja sit olis yhden naisen mies ja olis silleen ihan kivan näkönen ja luotettava ja silleen ;))


    • : >

      Ensinnäkin, ihannetyypit on aika erilaisia, joten yhtä oikeaa vastausta ei ole.
      Itse kiinnitän ulkonäössä huomiota ekaksi varmasti ; pituus on tärkeä (pitää olla pidempi ku mä !), siisti eikä mikää rasvaletti tyyppi , itsevarmuus huokuu ulospäin joten se on tärkeä (mutta on myös hyvä ,ettei oo liia itsevarma,koska sitten se tyyppi alkaa mennä jo kusipään tasolle).

      Mun mielest poika sais olla aika puhelias,koska mäki oon, joten se ois tosi kiva,mut ei sit taas liian puhelias ehkä,sellane ihmine kenen kaa saa keskustelun aikaseks ja ketä voi alottaakki joskus jotai keskusteluita,ettei ite tarvii hoitaa koko juttua : ) Itse arvostan kaikkia noita ; avoimuutta,rehellisyyttä ja kuuntelevaisuutta.
      Ne on tosi tärkeitä ominaisuuksia ihmisessä ja varsinkin poikaystävässä !

      Totta kai koolla on silleen merkitystä,mutta en mä ny usko,et ketään ihmistä sen perusteella tuomitsisin,minkä kokoinen on, joten kai sillä vähän on merkitystä,mut en usko,että sillä on todella suurta merkitystä ei ainakaan mulla oo.

    • sasrfs

      On aivan sairaan rumia! mä vihaan niitä, mieluummin sellasset ruipelot tai hyväkuntoset, tai jämäkät, mut ei mitään vitun bodareit >.

    • neldah

      Mulla on itelläni poikaystävä joka on iha komee vähä pyöree ja tosi mukava myös aika fruittari, mutta minua lyhyempi;s Tykkään ite pitkistä pojista. Ruskeet silmät on aiva ihanat mutta kyllä sinisetki menee(; Pitäs olla puhelias mutta ei sellane huutaja. Inhoon sellasia poikia jotka leijuu koko aja ja luulee olevansa maailmanvaltiaita! Eli pojan pitäs olla koko ajan oma itsensä. Pojalla/Miehellä pitä olla lihasta että jaksas minut nostaa(-; Hiuksilla ei oo mitää väliä mutta ei saa olla mitää ralee. Tykkään ite enemmän fruideist ku lökäpöksyist ja hevareist. Mulla on aika isot vaatimukset mutta ei kukaa poika oo ikinä nuita täyttäny ja silti on poikia riittäny:D

    • Hezus23590

      Miksi te tytöt sanotte että haluatte kunnollisen, kiltin, ujohkon ja/tai luotettavan pojan, mutta silti te menette niitten renttujen luokse? Miks teidän täytyy jauhaa paskaa siitä että minkälaisen pojan te haluutte, vaikka himoitsette "muka koviksia ja pahiksia"? Oottekste oikeesti niin hemmetin kahjoja vai onko kaikki palstan tytöt tavalla tai toisella jotakin nörttejä joita ei niin usein ulkomaailmalla tavata ja jotka eivät sosialisoi niin paljon? Aika surullista on myös se että kun nykyään on niin mustavalkoinen käsitys pojista. He ovat joko renttuja joita himoitaan tai kilttejä ja ujoja poikia joita halveksitaan. Aika säälittävää kun meitä on niin monenlaisia, mutta ei kai tälle paskalle nykynuorisolle voi mitään.

      P.S: En oo mikään tyypillinen vinettävä kiltti poju, oon jotain siitä rentun ja kiltin väliltä. Sit myös kilteille pojille että kasvattakaa vähä kraiveleitanne ja lähtekää ihan vaa rohkeesti hankkii sitä omaa lyyliänne, ei se siitä itkemällä parane! MAN UP everybody, ja koittakaa edes käyttäytyä kuin oikeet miehet jos ei muuta!

      Terveisin: Hyvällä tavalla massasta erottuva poitsu.

      • Sucks to be kiltti

        Olisihan se ihan kiva jos löytyisi semmoinen tyttö joka oikeasti tarkoittaa noita. Jostain syystä vaan ne "pahikset" saa aina ne naiset ja sit ne "kiltit" pojat lohduttaa tyttöjä kun ne "pahikset" jättää ne kunhan ovat kyllästyneet.


    • Yasu^^

      Hmmm... no oikeestaan sillä ulkonäöllä ei oo väliä, mutta itse ole kiintynyt mm. näihin asioihin poikien ulkonäössä:
      - semmoset aika pitkät(ei kuitenkaan paljoo yli niskan), vähän sekaset/pörröset hiukset
      - ihan normaali vartalo, vähän lihaksikas voi olla
      - silmien värillä ei oo myöskään kauheesti väliä, mut siniset tai semmoset suklaanruskeet on aika söpöt :D

      Luonne vaikuttaa eniten. Itse en tykkää mistään semmosista "kovista tyypeistä", mutta en myöskään mistään nörteistä, että ihan normaali, oma itsensä on hyvä. Puhelias saa olla, mutta ei hiljaisissakaan mitään vikaa ole, kunhan jotain uskaltaa puhua :D ja toista pitää osata kuunnella. Rehellisyys ja Avoimuus on tärkeetä.

      Tolla peniksen koolla ei oo myöskään mitään väliä :D

      • hiukset!

        Jep just tää "vähän sekaset/pörröset hiukset"! eilen juuri purnattiin baarissa kaverin kanssa tästä, kun suomessa on niin paljon näitä inttitukka - tyyppejä, ja sellanen siilitukka ei voisi vähempää kiinnostaa :/

        En voi sanoa kuin oman mielipiteeni, että mun ihannemies olisi sellainen naapurinpoikamainen, mua pitempi ja ottaisi ohjat omiin käsiin, en jaksa sitä kun kysellään aina että "mitäs sä haluaisit/minnes tahtoisit mennä", ehkä se niissä "pahoissa pojissa" on viehättävää, kun he ilmaisevat tahtonsa eivätkä pelkästään kysele. Ja omia silmiäni kyllä, täytyy myöntää, eniten kiehtoo rock-tyyli, joten tietty kaikki siihen tapaan pukeutuneet vangitsevat katseen... ^^ Se, että uskaltaa olla oma itsensä, on ehdottomasti paras ominaisuus.


    • nainen25.

      tää tulee nyt myöhässä mutta kirjoitan kumminkin. Mun mieleeni on rehelliset pojat, ulkonäköön ihastutaan ja ensiksi katsotaan mutta sanon omat kenin mitat. eli: rehellisyys, pojat jotka ovat pidempiä kuin mitä sä itte oot, ja pojat joilla on pitkä tukka, riittää jopa että on vähän , sellanen et huomaaa et se on letti. ja tummatukkaset on myös.mutta jos kattoo enemmä nii rehellisyys ja avoimisuus. pojat joiden kanssa viihtyy. ja kundit, et ne voivat olla omia itsenään, eikä niiden tarvi esittää likkojen seurassa mitään, et tytöt tulee ja muuttuu mieluummin itse kuin kundin pitää muuttua. POJAT! Olkaa omia ihania itsejänne!

    • olivah

      Haluatko nyt ihan rehellisen kuvauksen unelmapojasta?
      No, täältä pesee..

      Tietenkin katson ulkonäköä. Se on aivan luonnollista, mutta pointsit niille naisille, jotka pystyvät rakastumaan ulkonäöstä riippumatta. Itse en vain pysty. En tunne mitään vetoa ihmiseen, jolla on hiukset pystyssä ja silmät kierossa - tarkoitan siis sitä, että yleinen siisteys, hygieenisyys, tyylikkyys jne ovat kunnossa. Pidän tummatukkaisista, hyväkroppaisista, ulkomaalaisista tai sen tyylisistä suomalaisista.

      Luonne kuitenkin lopuksi ratkaisee. On oltava huumorintajuinen, ystävällinen, silti hieman pahapoika jne. Plussaa se, että mies jaksaa kuunnella ja auttaa murheissa, vaikka yleensä ne vuodatetaankin naispuolisille ystäville. :D

      • olivah

        Ja kolmannen jalan koolla ei ole merkitystä. ;)


    • adsfsg

      mun mieleen on sellaset jotka on oma ittesä, rehelliset, mukavat ja luotettavat. ulkonäkö ei oikeesti oo nii tärkee, kuha osaa pukeutuu ja laittaa hiukset hyvin ja huolehtii hygieniasta :) ja pituus joku 160-180 :P jaja en tykkää jos on sellane tosikko, pitää osata olla ilkeeki ja huumorintajune. eikä saa olla myöskää nössö.

    • Anonyymi

      Mun paras kaveri on tyttö ja oon melkein sen ainut kaveri ja mää rykkään siitä mut en uskalla sanoo sitå sille koska pelottaa et sit ois noloo nähä tai olla enää frendejä mut haluisin kertoo sille

    • Anonyymi

      Semmosia mun toivelt jätkältä on ainaki:
      Kiva ja Ystävällinen ofc
      Hygieeninen jos ei oo iso redflag
      Mm tuoksuu hyvältä ja hyvä tyyli laittaa hiukset ja harjaa hampaat
      Huumorintajuinen
      Fiksu
      Hyvässä kunnossa
      Samoja mielenkiinnon kohteita
      itel mm musiikki ja urheilu
      Ja kivan näköinen ku ois kivaa
      Se et keksii yhdessä juteltavaa loputtomiin
      Eniten arvostan todella ystävällisyyttä ja sitä että osaa ottaa huomioon muut

      • Anonyymi

        Niin ja myös rohkeus ja itsevarmuus yleensä tehoaa ;)


    • Anonyymi

      Ulkonäössä tykkään ku hyvä lihaksikas kroppa ja pukeutunut kivasti ja joku siisti hiustyyli mm silmien tai hiusten värillä ei niin väliä kun osaa stailata hyvin itsensä ja on hygienine. Siis penikseen koolla ei OIKEESTI ole mitään väliä kun jätkä on kiva mutta useimmat toivoo tietty keskivertoa tai mahdollisimman isoa se ei koskaan ratkaise kumppanin valitaan jos valitsee sillä tyypillä on joku ongelma. Tietty tärkeintä et vehjettä osaa käyttää niin että tyydyttää naisen ;) Vaikka silläkään ei loppupeleissä ole mitään väliä!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe