Milloin tulee karvoja alapäähän?

Jenna riikka

Mulla ikää jo 12v eikä yhtään karvoja alapäässä ja oon siis tyttö :(

Siskolla jo paljon karvoja siellä ja sillä ikää 16v.

Milloin teillä muilla tuli ensimmäiset karvat alapäähän?

82

6009

Vastaukset

• Ei tartte enää kauan oottaa. sun iässäs melkee kaikille alkaa tulee ainakin seiskalla olevilla luulis jo kaikil oleva.

• Mulla tuli 15 vuotiaana että ei sulla mitään hätää ole

• Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

• Sheivaamalla!

• NeeaNepa kirjoitti:

Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

Kyllä sun äiti ne huomaa itestään ja itelläki oli jo 11-10v

• NeeaNepa kirjoitti:

Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

Mulla on ihan sama juttu mä oon siis 10v

• NeeaNepa kirjoitti:

Sama

• NeeaNepa kirjoitti:

Mulki mut sillo ne oli semmosii et ne ei kaukaa näkyny

• 10v karvat alapäähän ja rinnat noin 12v alkoi kasvaa nyt 13v ja rinnat jo kokoa 75c

• olen 14 vee poika ja olin mökki naapurien (tyttöjä 14,9ja7 vee)kanssa saunassa ja huomasin että 9 vee tytöllä oli jo paljon karvoja

• Ja tänä päivänä?
        13v ja makoisat c-kupit...

• jussi_3 kirjoitti:

Ja tänä päivänä?
        13v ja makoisat c-kupit...

ja paskat,,vain a-kupit ja vielä posliini

• Oletko tyytyväinen kehoosi?

• 13v ja hentoa karvoitusta ja rinnat 14v 75aa

• Kolmetoista vuotiaana ensimmäiset karvat ilmesty tuonne alas ja rinnat ei o vielkää kasvanu elikkä sellaset pienet nuput vaan.

• Onpa söpöistä. Muutama hienoinen karva ja nuppua. Mikä on tilanne nykyään? Miten muilla jotka nyt on kasilla?

• Hyi mikä pedofiili oot "onpa söpöistä" hyihyi

• Itselläni karvat ilmesty 13vuotiaana ja vasta 14 vuotiaana oli sellainen normi pehko :)

• Mä sain karvat jo 9v ja rinnat alko kasvaa noin 10-11v a-cup 12v b-cup 13v c-cup

Nykyisin 14v ja puska on aikamoinen ja rinnat 75c eli aika makeet

• jussi_3 kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

runkkaa sä ittees vaan homppeli

• Voi voi, ei siinä ole mitään outoa jos ei 12-vuotiaalla vielä ole. :D Älä huoli, kyllä ne sinne ilmestyvät, sinulla ei ole mitään kiirettä. Ole tyytyväinen, ilman alapää on paljon nätimpi. (vaikka sinun iässäsi sillä ei olekaan väliä).

Siskosi on varmasti hurjan paljon kehittyneempi kuin sinä, hänhän on jo melkein nuori aikuinen, älä vertaa itseäsi häneen. Anna itsellesi aikaa. ;D

- 14-vuotias pikkutyttö

• Mulla on koko A-70 Eli vissii pienin ja karvaa on. Oon 13.

• Eikös se ole niin, että kun tytöllä alkavat karvat kasvaa, hän tuntee itsensä mummoksi ja tarttuu partahöylään?

• 10veenä

• Ja mulla karvoejn kasvu alkoi jo 10v. Mutta kyllä sen pitäisi alkaa viimeistään siinä 13v tai sitten kun sulla ensimmäiset kuukautiset.

• ja seiskalla, nyt ensimmäisiä haivenia alpäässä,

• "Mutta kyllä sen pitäisi alkaa viimeistään siinä 13v tai sitten kun sulla ensimmäiset kuukautiset"

Yleensä menkat ei ala ennenku on tullu karvotusta alapäähän tai rinnat kasvanu

• Mulla ilmesty 9-10 veenä

• Tyttöjen häpykarvoituksen kehitysvaiheet:
      http://ffp.uku.fi/teens/youme_karvat_fi.shtml

Poikien häpykarvoituksen kehitysvaiheet:
      http://ffp.uku.fi/teens/youme_pp_fi.shtml

Viivästyneen murrosiän fyysistä kehitystä voidaan tarvittaessa jouduttaa.
      Hoidosta ei tarvitse ilmoittaa huoltajalle, mutta ilmoittaminen on suositeltavaa.

Tietoa näistä linkeistä:
      http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=104&p_artikkeli=skl00035&p_teos=skl&p_selaus=#s10

http://www.lastenendokrinologit.net/potilaille/viivpub.html

• Olen 13 1/2 ja nyt ekat karvat näkyvät. Ei ole kovin monta mutta ihan mustia ovat. Isosisko on 16 ja ainakin 2 vuotta sheivannut karvat posliiniksi, joten ei sillä niitä ole.

• Aikanaan. Sitten kun tulee niin muista poistaa ne!

• Ei karvoja ole mikään pakko poistaa! Saa pitää tai saa poistaa, jokaisen oma asia.

Kyllä ne sieltä aikanaan ilmestyvät, jokainen kehittyy omaa tahtiaan.

• 10 kirjoitti:

Ei karvoja ole mikään pakko poistaa! Saa pitää tai saa poistaa, jokaisen oma asia.

Kyllä ne sieltä aikanaan ilmestyvät, jokainen kehittyy omaa tahtiaan.

olen kuudennella ja täytän kevääl 13v. Ei mullakaan viel yhtään karvoja alapäässä. Myös muutama muukin tytttö meidäluokalla jolla ei vielä kasva. itse en murehdi, eikä sunkaan kannata, tulevat varmaan pian.

• Oon 14 tyttö eikä mul a oo viel yhtää

• oon 13 koht 14 mul alko kasvaa ehk joku 11-12w mut mun rinnat on just 75 A et ei kovi isot

• seiskalla ja 13v. viime kesänä alko näkyy vaaleita karvoja hyvin samaan aikaan kun täytin 13. nyt jo aika paljon näkyy mustaa karvaa, ja tyttö oon

• no ihkua

• ei ikinä

• Olen 12 ½ ja karvoitusta löytyy ! Saksilla olen kerran sentin leikannut, mutta enään en ole leikannut tai tehnyt mitään. karvoitusta on todella paljon, eikä kuukautisia ole, tissit kokoa 75 a (:

• noin 9v ku oli nii kasvo viidakko

• Tuota mulla on karvoja vaan PYLLYSSÄ!
      johtuisko hyvästä lannoituksesta pirustelen paljon??

• mulla alko karvotusta tulla alapäähän jo 3 lk:lla. kainaloihin ja muualle kehoon ei oo oikein tullu (paitsi peruskarvoitus kehossa). rinnat alko kasvaa vasta just ennen kuin täytin 13... tää on kyl outoo.

• Mul on aikalailla sama juttu paitsi kainalo karvat on semmosia ihan vaaleita jos on hyvä näkö nii näkee mut se mua pelottaa et mitä teen ku mulla on ihan vähän alapää karvoja ja se on noloo mennä sit mun luokkalaisen tyttöjen kanssa uimahalliin tai ei ne varmaa sitä nää

• Karvat tuli tuossa kello kuuden aikaan illalla

• Mulla on paljon karvoja alapäässä,enkä oo ees 12. Ja rinnatkin on isot. 65a.

• moi!mulla on ihan sairaasti karvoja alapäässä.kun oltiin uimassa luokan kaa niin sielläö oli jotain 13 vuotiaiota tyttöjä, niin mulla oli enemmän =( ihan kamalaa niitä on likka ja en haluu leikata kun sitten ne kasvaa vielä pidemmiksi! auttakaa.........oon 11-v vasta!

• No mul oli jo hirvee puska 10v mut tottakai oo jo hommannu ne veke sielt ja oon nykyää 13
      Kyl niide pitäs jo alkaa sul kasvaa

• Omani alkoi kasvaan joskus 10-11-vuotiaana.

• Pääsiäisenä pitäis kyl alkaa jo vihertää jalkovälis!

• Mulla alko 11 vuoden ikäisenä, mutta se on kaikille yksilöllistä.

• mulla alko joskus 12v kasvaa ja koska mulla on vaaleet melkee valkoset hiukset nii mulla on myös vaaleet ihokarvat, alapääkarvat, kainalokarvat, kulmakarvat, ripset ja kaikki muukki karvat mun kehossa ja se on iho- ja kainalokarvojen kannalta hyvä asia ku ei tartte sheivaa nii usei mut ku esim. kulmat on nii vaaleet et ne ei näy nii niit pitää värjää ym. ja sit ku näyttää et ei ois alapääs karvaa ku on nii vaaleet vituttaa...

• Vieläks sulla vituttaa? Onks tilanne muuttunu tosta?

• skieppuri kirjoitti:

Vieläks sulla vituttaa? Onks tilanne muuttunu tosta?

Kyllä luulen, että sitä vituttaa vieläkin. Tuskin tilanne siitä paljoa muuttunut on... Ikävä kyllä.

• HER_FEELINGS_2018 kirjoitti:

Kyllä luulen, että sitä vituttaa vieläkin. Tuskin tilanne siitä paljoa muuttunut on... Ikävä kyllä.

Entä nyt.

Sitä kyseli CMX:kin kappaleessaan.

• Joskus 8-9-vuotiaana

• Kauheen aikasin. Mulla alkoi kasvaan noin 12 v ja oli pitkään aivan olemattonta untuvaa. Nyt vasta 14 v näkyy vasta kunnolla karvat.

• Doing kirjoitti:

Kauheen aikasin. Mulla alkoi kasvaan noin 12 v ja oli pitkään aivan olemattonta untuvaa. Nyt vasta 14 v näkyy vasta kunnolla karvat.

Oon 13 v tyttö. Karvotus, hiki haista, hiukset ja iho rasvottua 10 vuotiaana. 11-vuotiaana oli jo aika paljon. Hiukan vajaa 12v alko menkat.

• 12-vuotias kirjoitti:

Oon 13 v tyttö. Karvotus, hiki haista, hiukset ja iho rasvottua 10 vuotiaana. 11-vuotiaana oli jo aika paljon. Hiukan vajaa 12v alko menkat.

12v* siis :D Ja 11-vuotiaana oli jo paljok karvoja. Hieman epäselvä viesti :D
        -edellinen

• Mulla myös niin että ei vielä yhtään karvoja alapäässä eikä myöskään kainaloissa. Tissit kasvaneet jo vähän, on sellaise pienet tötteröt

• Kiitos hyvästä orgasmista.

• No just hiton pedofiilirunkkari joka aloittajakin on. Tällaisia keskusteluja pedofiilit just aloittaa mukamas pikkutyttöinä ja sit ootellaan ett kaikki pikkutytöt alkaa kirjoitella sitä mitä pedofiili just haluaa ett saa runkkailla. Olkaapas tytöt nyt sen verran fiksuja ettette kirjoittele tänne mitään tällasia juttuja.

• ällöttäviä kirjoitti:

No just hiton pedofiilirunkkari joka aloittajakin on. Tällaisia keskusteluja pedofiilit just aloittaa mukamas pikkutyttöinä ja sit ootellaan ett kaikki pikkutytöt alkaa kirjoitella sitä mitä pedofiili just haluaa ett saa runkkailla. Olkaapas tytöt nyt sen verran fiksuja ettette kirjoittele tänne mitään tällasia juttuja.

Oletko sinä aloittaja, kun noin hyvin tunnut näistä asioista tietävän?

• Oon 14 poika ja mullakaan ei ole vielä karvoja, eikä kikkelikään ole kasvanu juuri ollenkaan. Se on saman kokoinen kuin mun pikkuveljellä joka on 12v.

• Mulla ikää vasta sen 11v ja karvaa on jonkin verran;)rinnat alkoi kasvamaan jo joskus 7 v, käytiin lääkärillä ja siellä sanottiin että aikainen "murrosikä" edessä... mulle oli hirveetä kertoa jo mun parhaille ystäville mun rinnoista ja että ne "ei oo normaalit" En tiedä miten kertoisin mun kavereille karvoista, kun ei niillä kellään viellä ole... Oon kuitenki ottanut sen asenteen että jos ne ei hyväksy mua sellaisena kun mä oon, niin antaa olla! Mua ei suoraan sanottuna huvita pitää sellaisia ihmisiä mun ympärillä jotka ei hyväksy sitä. Sheivausta oon kokeillu (TODELLA HUONO IDEA) ja jäin niinsanotusti koukkuun... lopetin sen vähän aikaa sitten ja tuntuu paljon paremmalta kuin se jatkuva alapään kutina!Tässä pientä avautumista ja toivottavasti mä motivoin ihmisiä olemaan sellaisia kuin ne on. Hyvää jatkoa kaikille, koittakaa pärjäillä! P.S. Kannattaa etsiä itselle joku kaveri jolle voi kertoa kaiken, se auttaa!

• Tää oli 10 vuotta vanha viestiketju, oliko pakko upvotea?

• Peukut sulle! Hyvä asenne.

• Hei! hieno juttu sulla, mullakin karvoja, voimme keskustella asiasta lähemmin jos haluut?

• animehomo_ kirjoitti:

Tää oli 10 vuotta vanha viestiketju, oliko pakko upvotea?

Ku tää viesti juttu on tehty nii mä en oo ees ollu 1v

• Mä oon poika jolla on alapäässä karvoja paljon ja ikää on 15v

• ja mä 90 v muori jolta jo lähtenyt kaikki karvat. vittu roikkuu kuin taikurin viitta.

• 8v karvoitus ja rinnat alkoivat kasvaa, 10v karvoitus tosi hyvässä mallissa ja rinnat, sekö kuukautiset ja kivut alkoivat, nyt 13v mulla on karvat alapäässä edelleen, ja kuukautiset ja kivut, ja rinnat tosi laljon paremmissa kunnoissa siis.

• Vittu mikä rämemajava sulla.

• Karvatonta on mukavampi nuoleskella:)

• Mulla alkoi karvat kasvaa keskiviikon ja torstain välisenä yönä.

Se on tavallisin karvan kasvuaika. Joskus ne kasvavat myös pe-la aamuyöllä ja harvoin la-su välisenä yönä heti puolenyön jälkeen tunnin - puolitoista.

En ole sen tarkemmin kirjaa pitänyt. Nyt olen 14 ja puoli wee

• Moi!!! oon 15v. poika ja viikko sitten oli synttärit, mulla ei ole vielä karvoja kasvanu pippelin juureen. Ja pippelikin on ihan pikkupoikien kokoa. Mun kaverilla on paljon karvoja se on kanssa 15v. lJa sen pikkuveli on 13v. ja silläkin on jo karvat kasvanut, oon saunassa nähnyt. Milloin mulle tulee karvoja?

• Aika paljon höpöviestejä tullut. Sinun iässäsi, tyttö, en olisi huolissaan karvojen kasvusta. Kyllä ne vielä sieltä kasvaa. Ehkä vielä liiaksikin. ikuisempana ja kokeneempana päätät sitten itse, haluatko pitää puhdasta vai kaevaista pimppiä. Nykyään monet pojat ja miehetkin ajelevat karvansa tyystin pois, tai ainakin siistivät kullin juuren. Lopputulos on paljolti ihan mielipideasia. Toiset tykkää karvaisista ja toiset puhtaista pilluista. Jossain vaiheessa voit itsekin miettiä, tykkäätkö karvaisista vai sileistä peniksistä. Aika ja kokemus näyttää.

• Tuu meille hetkes aikaa ni saat karvoi

• Moni tyttö olisi ikionnellinen jos karvat eivät kasvaisi koskaan. Aloittajalla on varmaan jo puska alkanut tuuheutua?

• Mulla alko kasvaa alhaalla karvoja jo 9v mut kainaloissa 12v, rinnat 11v ja kuukautiset alko 12v loppuvaiheessa on siis nytten 13 1/2

• Mitä sä niillä karvoilla?
      Ei tartte pojankaan syljeskellä irtokarvoja kesken session.

• Häpiän myötä, mutta homoilla ei sitä ulottuvuutta ole. Pysy erossa niistä.

• 12 vuotiaan tarvi vielä mitään karvoja olla. Luulis hävettävän jos olis.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      264
      10723
    2. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      189
      5720
    3. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      5500
    4. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      4628
    5. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      103
      3241