Milloin tulee karvoja alapäähän?

Jenna riikka

Mulla ikää jo 12v eikä yhtään karvoja alapäässä ja oon siis tyttö :(

Siskolla jo paljon karvoja siellä ja sillä ikää 16v.

Milloin teillä muilla tuli ensimmäiset karvat alapäähän?

178

19305

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENKEKSIMILLÄÄ!!!

      Ei tartte enää kauan oottaa. sun iässäs melkee kaikille alkaa tulee ainakin seiskalla olevilla luulis jo kaikil oleva.

      • ei mitään hätää

        Mulla tuli 15 vuotiaana että ei sulla mitään hätää ole


      • NeeaNepa

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!


      • SeksikäsLeopardi

        Sheivaamalla!


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Kyllä sun äiti ne huomaa itestään ja itelläki oli jo 11-10v


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Mulla on ihan sama juttu mä oon siis 10v


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Sama


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Mulki mut sillo ne oli semmosii et ne ei kaukaa näkyny


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Sheivaa


      • Anonyymi
        ei mitään hätää kirjoitti:

        Mulla tuli 15 vuotiaana että ei sulla mitään hätää ole

        bruh mulla tuli 13 vuotiaana....


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Saksilla ja toisaalta ei niitä kukaan huomaa vaatteiden alta. Siinäkin asiassa riippuu hormoneista ruuasta ja vaaleilla ne ei niin edes näy koskaan. Ostat valmiiksi kaupasta paketin kuukautis siteitä ja alat katsella rintaliivejä.Kainalokarvat voit sitten kun niitä tulee enemmän poistaa naisille tarkoitetulla vähän kuin partaterä erikseen siellä missä ne kuukautis siteet on sieltä päin löytyy muutkin.Isoissa marketeissa enemmän.Rinnat myös alkaa kasvaa eri aikaan eri tavalla ne kehittyy vielä 16 vuotiaana.Rautatabletti ja merilevä on hyviä tilapäisesti heikkoon oloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sun äiti ne huomaa itestään ja itelläki oli jo 11-10v

        Kuukautiset voi alkaa siinä 11-13 vuotiaana.


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Kuukautisia ei tarvi pelätä vaikka siinä kun ne alkaa tuntee kipua ensimmäisellä kerralla eniten pitää muistaa kirjoittaa ylös milloin ne alkoi ja milloin seuraavan kerran niin lääkärikin sitten tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukautiset voi alkaa siinä 11-13 vuotiaana.

        Kuukautiset pitäisi alkaa viimeistään. 15-vuotiaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ihan sama juttu mä oon siis 10v

        Sama


      • Anonyymi
        SeksikäsLeopardi kirjoitti:

        Sheivaamalla!

        Miten ne saa pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne saa pois

        Itse kun olin 12 sheivasin enkä suosittele alkaa kutittamaan ja tulee näppylöitä mutta se on kaikkien oma päätös. Jos haluutte sheivata pistäkää jotain rasvaa & öljyä mitä voi pistää siihen alueelle mistä sheivasit ettei tule helposti/ollenkaan ihottumaa tai ala kutittamaan.


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Neea oikeesti iu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ihan sama juttu mä oon siis 10v

        Ei muuta ku miesten seuraan kyllä se tärpittää rohkeasti vaan moni vanha poika odottaa hikipinni kireenä. Häbät heiluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne saa pois

        Ei ne lähe ku pitkällä hankaamisella.


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Sama!


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Ihan sama juttu nolottaa kauheesti mitä teen ku on koulu uinnit😭 HELP


      • Anonyymi
        NeeaNepa kirjoitti:

        Mulla kasvo 10 vuotiaana Karvat ja olen nytten 11 vuotias Miten saan ne lyhyeksi Kertokaa koska en halua kertoa äidille??!!

        Oon ite kans 10v ja täytän 11v mut ite lyhensin saksilla...


    • Tinttus 13v

      10v karvat alapäähän ja rinnat noin 12v alkoi kasvaa nyt 13v ja rinnat jo kokoa 75c

      • poitsukkeli14

        olen 14 vee poika ja olin mökki naapurien (tyttöjä 14,9ja7 vee)kanssa saunassa ja huomasin että 9 vee tytöllä oli jo paljon karvoja


      • Ja tänä päivänä?
        13v ja makoisat c-kupit...


      • hghgh
        jussi_3 kirjoitti:

        Ja tänä päivänä?
        13v ja makoisat c-kupit...

        ja paskat,,vain a-kupit ja vielä posliini


      • Oletko tyytyväinen kehoosi?


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Oletko tyytyväinen kehoosi?

        Joo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        Se on tärkeintä


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Se on tärkeintä

        Pedari taas etsimässä materiaalia.


      • Anonyymi
        poitsukkeli14 kirjoitti:

        olen 14 vee poika ja olin mökki naapurien (tyttöjä 14,9ja7 vee)kanssa saunassa ja huomasin että 9 vee tytöllä oli jo paljon karvoja

        Mites sillä 14v, oliko ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedari taas etsimässä materiaalia.

        Etsivä löytää...


      • Anonyymi
        jussi_3 kirjoitti:

        Ja tänä päivänä?
        13v ja makoisat c-kupit...

        F -kuppi


      • Anonyymi
        hghgh kirjoitti:

        ja paskat,,vain a-kupit ja vielä posliini

        Ois kiva jos ois isot F kuppi.


      • Anonyymi
        poitsukkeli14 kirjoitti:

        olen 14 vee poika ja olin mökki naapurien (tyttöjä 14,9ja7 vee)kanssa saunassa ja huomasin että 9 vee tytöllä oli jo paljon karvoja

        Miks kattelit


    • Nyt 15v

      13v ja hentoa karvoitusta ja rinnat 14v 75aa

      • Tupu13 year

        Kolmetoista vuotiaana ensimmäiset karvat ilmesty tuonne alas ja rinnat ei o vielkää kasvanu elikkä sellaset pienet nuput vaan.


      • Onpa söpöistä. Muutama hienoinen karva ja nuppua. Mikä on tilanne nykyään? Miten muilla jotka nyt on kasilla?


      • Anonyymi

        Hyi mikä pedofiili oot "onpa söpöistä" hyihyi


      • Anonyymi
        skieppuri kirjoitti:

        Onpa söpöistä. Muutama hienoinen karva ja nuppua. Mikä on tilanne nykyään? Miten muilla jotka nyt on kasilla?

        mikä sua vaivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi mikä pedofiili oot "onpa söpöistä" hyihyi

        Ite ootte kysykää itseltäsi viesteistä.


    • Jenninooraa

      Itselläni karvat ilmesty 13vuotiaana ja vasta 14 vuotiaana oli sellainen normi pehko :)

      • terhikka

        Mä sain karvat jo 9v ja rinnat alko kasvaa noin 10-11v a-cup 12v b-cup 13v c-cup

        Nykyisin 14v ja puska on aikamoinen ja rinnat 75c eli aika makeet


      • hhg

        runkkaa sä ittees vaan homppeli


    • Yläkouluikäinen

      Voi voi, ei siinä ole mitään outoa jos ei 12-vuotiaalla vielä ole. :D Älä huoli, kyllä ne sinne ilmestyvät, sinulla ei ole mitään kiirettä. Ole tyytyväinen, ilman alapää on paljon nätimpi. (vaikka sinun iässäsi sillä ei olekaan väliä).

      Siskosi on varmasti hurjan paljon kehittyneempi kuin sinä, hänhän on jo melkein nuori aikuinen, älä vertaa itseäsi häneen. Anna itsellesi aikaa. ;D

      - 14-vuotias pikkutyttö

      • JOKUOUTOPIENIIHMINEn

        Mulla on koko A-70 Eli vissii pienin ja karvaa on. Oon 13.


      • Miehinen mies

        Eikös se ole niin, että kun tytöllä alkavat karvat kasvaa, hän tuntee itsensä mummoksi ja tarttuu partahöylään?


    • tai 9, en muista :D

      10veenä

    • Ja mulla karvoejn kasvu alkoi jo 10v. Mutta kyllä sen pitäisi alkaa viimeistään siinä 13v tai sitten kun sulla ensimmäiset kuukautiset.

      • ksoe'

        ja seiskalla, nyt ensimmäisiä haivenia alpäässä,


      • e97777

        "Mutta kyllä sen pitäisi alkaa viimeistään siinä 13v tai sitten kun sulla ensimmäiset kuukautiset"

        Yleensä menkat ei ala ennenku on tullu karvotusta alapäähän tai rinnat kasvanu


      • Anonyymi

        Niin on siitä pitkä aika kun karvatukku tuli tonne ympäryställe. Nyt saa sitä kertoo muille kokemuksistaan. Mitä haluatte vielä kysyä. Huulikiilto on yksi oleellisimmista asioista. Suttutukkia bödöä.


    • .-.-.-.-.-.-.-.-.

      Mulla ilmesty 9-10 veenä

      • Anonyymi

        Niin liimasivat tonne muuten ympärystä ääreisalueelle tukkaa. On niin kiitelty siitä.


    • Endokrino

      Tyttöjen häpykarvoituksen kehitysvaiheet:
      http://ffp.uku.fi/teens/youme_karvat_fi.shtml

      Poikien häpykarvoituksen kehitysvaiheet:
      http://ffp.uku.fi/teens/youme_pp_fi.shtml


      Viivästyneen murrosiän fyysistä kehitystä voidaan tarvittaessa jouduttaa.
      Hoidosta ei tarvitse ilmoittaa huoltajalle, mutta ilmoittaminen on suositeltavaa.

      Tietoa näistä linkeistä:
      http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=104&p_artikkeli=skl00035&p_teos=skl&p_selaus=#s10

      http://www.lastenendokrinologit.net/potilaille/viivpub.html

      • xxxzz

        Olen 13 1/2 ja nyt ekat karvat näkyvät. Ei ole kovin monta mutta ihan mustia ovat. Isosisko on 16 ja ainakin 2 vuotta sheivannut karvat posliiniksi, joten ei sillä niitä ole.


    • anniii1

      Aikanaan. Sitten kun tulee niin muista poistaa ne!

      • 10

        Ei karvoja ole mikään pakko poistaa! Saa pitää tai saa poistaa, jokaisen oma asia.

        Kyllä ne sieltä aikanaan ilmestyvät, jokainen kehittyy omaa tahtiaan.


      • pian 13v
        10 kirjoitti:

        Ei karvoja ole mikään pakko poistaa! Saa pitää tai saa poistaa, jokaisen oma asia.

        Kyllä ne sieltä aikanaan ilmestyvät, jokainen kehittyy omaa tahtiaan.

        olen kuudennella ja täytän kevääl 13v. Ei mullakaan viel yhtään karvoja alapäässä. Myös muutama muukin tytttö meidäluokalla jolla ei vielä kasva. itse en murehdi, eikä sunkaan kannata, tulevat varmaan pian.


    • yyyyhh

      Oon 14 tyttö eikä mul a oo viel yhtää

    • JUUP MINÄÄ

      oon 13 koht 14 mul alko kasvaa ehk joku 11-12w mut mun rinnat on just 75 A et ei kovi isot

      • Anonyymi

        Mitä piimä huuli.


    • vähäkarvainen

      seiskalla ja 13v. viime kesänä alko näkyy vaaleita karvoja hyvin samaan aikaan kun täytin 13. nyt jo aika paljon näkyy mustaa karvaa, ja tyttö oon

      • ihkuutapaittes

        no ihkua


    • vitun idjootti

      ei ikinä

    • mävaan..

      Olen 12 ½ ja karvoitusta löytyy ! Saksilla olen kerran sentin leikannut, mutta enään en ole leikannut tai tehnyt mitään. karvoitusta on todella paljon, eikä kuukautisia ole, tissit kokoa 75 a (:

      • Anonyymi

        Kiva


    • hilijaa

      noin 9v ku oli nii kasvo viidakko

      • Anonyymi

        Oon 9 ja mul on vaa iha pikkuse


    • noona17v

      Tuota mulla on karvoja vaan PYLLYSSÄ!
      johtuisko hyvästä lannoituksesta pirustelen paljon??

    • oon pieni

      mulla alko karvotusta tulla alapäähän jo 3 lk:lla. kainaloihin ja muualle kehoon ei oo oikein tullu (paitsi peruskarvoitus kehossa). rinnat alko kasvaa vasta just ennen kuin täytin 13... tää on kyl outoo.

      • Anonyymi

        Mul on aikalailla sama juttu paitsi kainalo karvat on semmosia ihan vaaleita jos on hyvä näkö nii näkee mut se mua pelottaa et mitä teen ku mulla on ihan vähän alapää karvoja ja se on noloo mennä sit mun luokkalaisen tyttöjen kanssa uimahalliin tai ei ne varmaa sitä nää


    • Viieltä saunaan

      Karvat tuli tuossa kello kuuden aikaan illalla

      • ihQ d44

        Mulla on paljon karvoja alapäässä,enkä oo ees 12. Ja rinnatkin on isot. 65a.


    • apua5

      moi!mulla on ihan sairaasti karvoja alapäässä.kun oltiin uimassa luokan kaa niin sielläö oli jotain 13 vuotiaiota tyttöjä, niin mulla oli enemmän =( ihan kamalaa niitä on likka ja en haluu leikata kun sitten ne kasvaa vielä pidemmiksi! auttakaa.........oon 11-v vasta!

    • poikientyttönen13

      No mul oli jo hirvee puska 10v mut tottakai oo jo hommannu ne veke sielt ja oon nykyää 13
      Kyl niide pitäs jo alkaa sul kasvaa

    • tussupuska

      Omani alkoi kasvaan joskus 10-11-vuotiaana.

    • Rairuohot

      Pääsiäisenä pitäis kyl alkaa jo vihertää jalkovälis!

    • Mulla alko 11 vuoden ikäisenä, mutta se on kaikille yksilöllistä.

    • moivaa

      mulla alko joskus 12v kasvaa ja koska mulla on vaaleet melkee valkoset hiukset nii mulla on myös vaaleet ihokarvat, alapääkarvat, kainalokarvat, kulmakarvat, ripset ja kaikki muukki karvat mun kehossa ja se on iho- ja kainalokarvojen kannalta hyvä asia ku ei tartte sheivaa nii usei mut ku esim. kulmat on nii vaaleet et ne ei näy nii niit pitää värjää ym. ja sit ku näyttää et ei ois alapääs karvaa ku on nii vaaleet vituttaa...

      • Vieläks sulla vituttaa? Onks tilanne muuttunu tosta?


      • HER_FEELINGS_2018
        skieppuri kirjoitti:

        Vieläks sulla vituttaa? Onks tilanne muuttunu tosta?

        Kyllä luulen, että sitä vituttaa vieläkin. Tuskin tilanne siitä paljoa muuttunut on... Ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        HER_FEELINGS_2018 kirjoitti:

        Kyllä luulen, että sitä vituttaa vieläkin. Tuskin tilanne siitä paljoa muuttunut on... Ikävä kyllä.

        Entä nyt.

        Sitä kyseli CMX:kin kappaleessaan.


    • tytteligg

      Joskus 8-9-vuotiaana

      • Doing

        Kauheen aikasin. Mulla alkoi kasvaan noin 12 v ja oli pitkään aivan olemattonta untuvaa. Nyt vasta 14 v näkyy vasta kunnolla karvat.


      • 12-vuotias
        Doing kirjoitti:

        Kauheen aikasin. Mulla alkoi kasvaan noin 12 v ja oli pitkään aivan olemattonta untuvaa. Nyt vasta 14 v näkyy vasta kunnolla karvat.

        Oon 13 v tyttö. Karvotus, hiki haista, hiukset ja iho rasvottua 10 vuotiaana. 11-vuotiaana oli jo aika paljon. Hiukan vajaa 12v alko menkat.


      • se 12-vuotias
        12-vuotias kirjoitti:

        Oon 13 v tyttö. Karvotus, hiki haista, hiukset ja iho rasvottua 10 vuotiaana. 11-vuotiaana oli jo aika paljon. Hiukan vajaa 12v alko menkat.

        12v* siis :D Ja 11-vuotiaana oli jo paljok karvoja. Hieman epäselvä viesti :D
        -edellinen


    • myös 12

      Mulla myös niin että ei vielä yhtään karvoja alapäässä eikä myöskään kainaloissa. Tissit kasvaneet jo vähän, on sellaise pienet tötteröt

    • boksut

      Oon 14 poika ja mullakaan ei ole vielä karvoja, eikä kikkelikään ole kasvanu juuri ollenkaan. Se on saman kokoinen kuin mun pikkuveljellä joka on 12v.

    • Panikoija

      Mulla ikää vasta sen 11v ja karvaa on jonkin verran;)rinnat alkoi kasvamaan jo joskus 7 v, käytiin lääkärillä ja siellä sanottiin että aikainen "murrosikä" edessä... mulle oli hirveetä kertoa jo mun parhaille ystäville mun rinnoista ja että ne "ei oo normaalit" En tiedä miten kertoisin mun kavereille karvoista, kun ei niillä kellään viellä ole... Oon kuitenki ottanut sen asenteen että jos ne ei hyväksy mua sellaisena kun mä oon, niin antaa olla! Mua ei suoraan sanottuna huvita pitää sellaisia ihmisiä mun ympärillä jotka ei hyväksy sitä. Sheivausta oon kokeillu (TODELLA HUONO IDEA) ja jäin niinsanotusti koukkuun... lopetin sen vähän aikaa sitten ja tuntuu paljon paremmalta kuin se jatkuva alapään kutina!Tässä pientä avautumista ja toivottavasti mä motivoin ihmisiä olemaan sellaisia kuin ne on. Hyvää jatkoa kaikille, koittakaa pärjäillä! P.S. Kannattaa etsiä itselle joku kaveri jolle voi kertoa kaiken, se auttaa!

      • Tää oli 10 vuotta vanha viestiketju, oliko pakko upvotea?


      • Peukut sulle! Hyvä asenne.


      • Kivaolisi

        Hei! hieno juttu sulla, mullakin karvoja, voimme keskustella asiasta lähemmin jos haluut?


      • Anonyymi
        animehomo_ kirjoitti:

        Tää oli 10 vuotta vanha viestiketju, oliko pakko upvotea?

        Ku tää viesti juttu on tehty nii mä en oo ees ollu 1v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku tää viesti juttu on tehty nii mä en oo ees ollu 1v

        Sama


    • Juh12235

      Mä oon poika jolla on alapäässä karvoja paljon ja ikää on 15v

      • hfdhfdh

        ja mä 90 v muori jolta jo lähtenyt kaikki karvat. vittu roikkuu kuin taikurin viitta.


    • MäOonCool

      8v karvoitus ja rinnat alkoivat kasvaa, 10v karvoitus tosi hyvässä mallissa ja rinnat, sekö kuukautiset ja kivut alkoivat, nyt 13v mulla on karvat alapäässä edelleen, ja kuukautiset ja kivut, ja rinnat tosi laljon paremmissa kunnoissa siis.

      • thythy

        Vittu mikä rämemajava sulla.


    • Anonyymi

      Karvatonta on mukavampi nuoleskella:)

    • Anonyymi

      Mulla alkoi karvat kasvaa keskiviikon ja torstain välisenä yönä.


      Se on tavallisin karvan kasvuaika. Joskus ne kasvavat myös pe-la aamuyöllä ja harvoin la-su välisenä yönä heti puolenyön jälkeen tunnin - puolitoista.

      En ole sen tarkemmin kirjaa pitänyt. Nyt olen 14 ja puoli wee

    • Anonyymi

      Moi!!! oon 15v. poika ja viikko sitten oli synttärit, mulla ei ole vielä karvoja kasvanu pippelin juureen. Ja pippelikin on ihan pikkupoikien kokoa. Mun kaverilla on paljon karvoja se on kanssa 15v. lJa sen pikkuveli on 13v. ja silläkin on jo karvat kasvanut, oon saunassa nähnyt. Milloin mulle tulee karvoja?

    • Aika paljon höpöviestejä tullut. Sinun iässäsi, tyttö, en olisi huolissaan karvojen kasvusta. Kyllä ne vielä sieltä kasvaa. Ehkä vielä liiaksikin. ikuisempana ja kokeneempana päätät sitten itse, haluatko pitää puhdasta vai kaevaista pimppiä. Nykyään monet pojat ja miehetkin ajelevat karvansa tyystin pois, tai ainakin siistivät kullin juuren. Lopputulos on paljolti ihan mielipideasia. Toiset tykkää karvaisista ja toiset puhtaista pilluista. Jossain vaiheessa voit itsekin miettiä, tykkäätkö karvaisista vai sileistä peniksistä. Aika ja kokemus näyttää.

    • Anonyymi

      Tuu meille hetkes aikaa ni saat karvoi

    • Anonyymi

      Moni tyttö olisi ikionnellinen jos karvat eivät kasvaisi koskaan. Aloittajalla on varmaan jo puska alkanut tuuheutua?

    • Anonyymi

      Mulla alko kasvaa alhaalla karvoja jo 9v mut kainaloissa 12v, rinnat 11v ja kuukautiset alko 12v loppuvaiheessa on siis nytten 13 1/2

    • Anonyymi

      Mitä sä niillä karvoilla?
      Ei tartte pojankaan syljeskellä irtokarvoja kesken session.

    • Anonyymi

      Häpiän myötä, mutta homoilla ei sitä ulottuvuutta ole. Pysy erossa niistä.

    • Anonyymi

      12 vuotiaan tarvi vielä mitään karvoja olla. Luulis hävettävän jos olis.

    • Anonyymi

      Miks odotat persekarvoja? Mä oon 12v ja hirvee puska

    • Anonyymi

      Vanha viisaus sanoo että hyvää kannattaa odottaa... mulla alkoi tisut olla vähän nupullaan 11-vuotiaana ja karvat ja oikeat tisut alkoi kasvaa vasta vähän vajaa 14-vuotiaana. Nyt 19-vuotiaana rinnat on lopulta aikuisen kokoa.

      • Anonyymi

        Kyllä ne sieltä ajallaan tullee. Muistan itekki miten niitä mietti teininä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne sieltä ajallaan tullee. Muistan itekki miten niitä mietti teininä.

        Mulla (poika) karvat alkoi kasvaa 12v.. Kyllä ne tulee 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla (poika) karvat alkoi kasvaa 12v.. Kyllä ne tulee 😊

        Seiska luokalla liikkatunnin jälkeen suihkuun. Oisko meitä ollu kolme joilla karvat. Oikeastaan hävetti kun oli karvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska luokalla liikkatunnin jälkeen suihkuun. Oisko meitä ollu kolme joilla karvat. Oikeastaan hävetti kun oli karvoja.

        Sama täällä. Hävetti kun oli karvoja.


    • Anonyymi

      Mul tuli 10 vuotiaana xd

    • Anonyymi

      Minä olen jo 11v ja mulla on kauheasti mustia karvoja kaikkialla mitä teen?

    • Anonyymi

      Siis mä oon 11 ja mun alapäässä on paljon mustia karvoja mitä teen

      • Anonyymi

        Sheivaa pois tai anna kasvaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sheivaa pois tai anna kasvaa?

        oma päätös


    • Anonyymi

      mulla alko tulee karvat samoin aikoihin ku täytin 13, nyt kohta 15 ja vieläkää ei voi puskaksi sanoa :D
      isoveljellä tuli puolessa vuodessa kunnon puska

    • Anonyymi

      Mulla 11v

    • Anonyymi

      Koska mun penis kasvaa karvoi on ja oon siis 14

      • Anonyymi

        Melko varmasti vuoden sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko varmasti vuoden sisällä.

        Kuinka pitkä se ny on?


    • Anonyymi

      Oon 9 ja pikkusen karvoi

    • Anonyymi

      Sama juttu mullakin ärsytää kunnkaverit kun meillä tulee ehkä kolu uinti niin on silee ei mulla on karvoja ja sitten kun yritää selitää niille että se on okei niin ne sanoo vaan et sä tajuu ku ei sulla oo alkanu mikää:( oon siis 6 luokalla

    • Anonyymi

      Aloittajalla on jo varmaan kunnon pehko, jos ei trimmaile.

    • Anonyymi

      Kyllä se posliini on kuitenkin ehana ;)

    • Anonyymi

      TURUN HOVIOIKEUS ei muuttanut käräjäoikeuden tuomiota tapauksessa, jossa vuonna 2000 syntynyt mies raiskasi itselleen entuudestaan tuntemattoman naisen tämän omassa kodissa. Rikos tapahtui Tampereella heinäkuussa 2019.

      Mohamed Ibrahim Hassan tuomittiin aiemmin Pirkanmaan käräjäoikeudessa 2 vuoden ja 4 kuukauden ehdottomaan vankeuteen raiskauksesta. Lisäksi hänet määrättiin maksamaan uhrilleen kärsimyksestä, kivusta ja särystä yhteensä lähes 5 000 euroa. Hovioikeuden valituksessaan mies vaati, että syyte hylätään. Syyttäjä puolestaan vaati tuomion korottamista, mutta käräjäoikeuden tuomio pysyi hovissa ennallaan.

      Oikeusasiakirjoista ilmenee, että parikymppinen mies oli kohdannut uhrinsa tämän asuintalon ovella. Nainen oli menossa kotiinsa vaihtamaan uimapukua, koska hän oli lähdössä uimaan vanhempansa kanssa.

      MIES oli seurannut naista asuntoon, kaatanut hänet lattialle ja raiskannut. Käräjäoikeus huomautti tuomiolauselmassaan, että teko osoitti häikäilemättömyyttä ja piittaamattomuutta toisen ihmisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta kohtaan.

      Nainen oli sairautensa vuoksi kykenemätön puolustamaan itseään ja ilmaisemaan tahtoaan. Hän oli sairastanut vaikeahoitoista epilepsiaa varhaislapsuudestaan saakka ja hänen tiedollinen kapasiteettinsa oli merkittävästi alentunut.

      Uhri oli henkisiltä kyvyiltään ja kommunikaatiotavoiltaan lapsen tasoinen, ja sen saattoi tuomion perusteluiden mukaan havaita hänen puheestaan, olemuksestaan ja käytöksestään myös ulkopuolinen henkilö. Mies väitti, ettei hän ollut tällaista huomannut.

      Käräjäoikeuden ratkaisun mukaan rikos oli uhria nöyryyttävä. Miehen katsottiin käyttäneen hyväkseen uhrin psyykkisestä tilasta johtuvaa puolustuskyvyttömyyttä.

      RAISKAUKSEN jälkeen mies oli poistunut asunnolta. Rappukäytävässä häntä vastaan oli tullut naisen vanhempi, joka oli tulossa tarkistamaan, miksi uimareissulle odoteltu tytär oli jäänyt viivyttelemään asunnolle.

      Uhri oli ilmaissut vanhemmilleen, mitä asunnossa oli tapahtunut. Myös DNA-tutkimukset osoittivat naisen joutuneen seksuaalirikoksen uhriksi.

      Käräjäoikeuden tuomion tietyt osat julistettiin erityisen arkaluontoisten seikkojen vuoksi salaiseksi 60 vuodeksi.

    • Anonyymi

      Äähh... Mul ei oo mitään.
      Ei MITÄÄN!!! Siinä teille. Oon siis kymmenen.
      Mun sisko on 15 eikä silkään oo mitään. Siis mitään. Glup

    • Anonyymi

      Ite 12v ja on aika pitkiä tullu ja ei oo vielä sellasta kunnon puskaa ja vaaleita on. Hiukset vaaleet mulla. Rinnat alkoi kasvaa joskus 10v ja valkovuotoo tullu menkkoi ei vielä oo mut miks noin paljo oottaa karvoi ku ne ei oikeestaan tee mitään. Varmaan tuntuu olevan nuorinainen ku saa karvat mut ei se nii iso juttu ees oo. Melkeen kaikille luokan tytöillä on mun luokasta karvat joten sitku mullaki tulee puska nii ei ois kyl noloo. Oma keho kehittyy yksilöllisesti ja mua nyt ei ees kiinnosta onko niitä vai ei. Kaikille joskus tulee joten ei oo mitään hävettävää

    • Anonyymi

      Monilla tuntuu tulevan aika myöhään. Vähän hävittänyt kun itellä jo 11v😅 mut ei siinä kaikilla omaan aikaansa. n. 10-17v kai se murkkuikähän alkaa

    • Anonyymi

      Ekat mulla kun olin 10v ja menkat kun olin 11

    • Anonyymi

      Vähän vaihtelee, mutta kyllä ne yleensä siinä murrosiän alkamisen aikoihin alkavat kasvamaan.
      Useimmilla kasvu kait alkaa siinä 10-12v iässä mutta joillakin voi alkaa kasvamaan vasta yläasteikäisenä.
      Itse olen poika ja mulla alkoi alakarvat kasvamaan joskus 5. ja 6. luokan aikoihin, kun mun murrosikäkin alkoi.
      Meidän naapurissa asui tuolloin uusioperhe, johon kuului myös mua päivälleen vuoden vanhempi tyttö ja huomasin erään kerran, kun olimme porukalla samaan aikaan saunassa, että tällä tytöllä ei ollut vielä yhtäkään alapääkarvaa, vaikka oli tuolloin jo 13- tai 14-vuotias(itse olin tuolloin 12 tai 13v).
      Sattui vaan istumaan silloin jalat koukussa ja levällään ylimmällä lauteella, kun menin itse saunaan ja tuli tietysti samalla katsottua häntä ja tietty, kun oli haarat niin selvästi esillä.
      Muuten oli kyllä jo käsittääkseni ihan murrosiässä, eli oli jo rintojakin ja oletin ainakin, että hänellä oli jo kuukautisetkin alkaneet.
      Ihmettelin kyllä sitä aika paljonkin, vaikken nyt tietenkään tohtinut kysyä asiasta. Toki saattoi nyt olla ihan sitäkin, että ajoi karvat pois, mutta tiedä sitten. Harvemmin kai yläasteikäiset nyt itseään pitää posliinina...?

      • Anonyymi

        Harvemmin kai yläasteikäiset nyt itseään pitää posliinina...? Kyl mä ainakin ajan kaiken pois ku kaikki muut luokkalaisetki tekee niin ja oon kasil


    • Anonyymi

      En hyväksy loukkaavia tai sopimattomia viestejä. Ole hyvä ja pysy asiallisena.

    • Anonyymi

      Oon pian 14v poika ja itse ainakin haluisin että ei tytöllä olisi pimpissä kauheaa pusikkoa hieman sellaista harvaa hoidettua karvaa voi olla mutta posliini eli siis ei karvoja yhtään on mun mielestä seksikäs

      • Anonyymi

        Mitäpä sinä asiasta tietäisit, et ole ikinä päässyt edes koskemaan pimppiä.


    • Anonyymi

      11v

    • Anonyymi

      Nyt ja oon 10

    • Anonyymi

      Riippuu ihan henkilöstä. Yleensä ne tulee 11-13v iässä, mutta joillakin saattaa tulla vasta 15-16v iässäkin..
      Muistan, kun meidän naapurissa asui pariskunta, jonka miehellä oli edellisestä liitosta mua vuoden vanhempi tytär, joka oli aina kesäisin enemmän isällään. Hän oli tuolloin 13 tai 14v, niin saunassa huomasin vain, että hänellä ei ollut alapäässä minkäänmoista karvoitusta, vaikka hänellä oli kyllä käsittääkseni muuten murrosikä alkanut. Rinnat ainakin oli jo kasvaneet ym ja kerran yhdellä saunareissulla hänen pimpsastaan roikkui joku tuppo/narunpätkän näköinen juttu ja jälkeenpäin tajusin, että oli luultavasti tamponin naru tms. Eli oli hänellä kuukautisetkin jo alkaneet. Istui vaan aina lauteilla pimppa hyvin näkyvillä ja tottakai nyt katselin sitäkin mahdollisimman paljon, mitä nyt salaa pystyi vilkuilemaan, kun tietty itselläkin jo murrosikä oli täydessä vauhdissa ja seksikin kiinnosti jo muutenkin.
      Nätti tyttö oli kyllä muutenkin, olin aika ihastunutkin häneen yhdessä vaiheessa.
      Itselleni muistaakseni tuli jossain vaiheessa murrosiän alettua, taisin olla kuudennella luokalla. Ekat karvat tosin olivat tosi vaaleita, mutta tummuivat sitten myöhemmin(olen tummahiuksinen muutenkin).
      Sama oli parran kanssa, olen siis jätkä.
      Alkoi kasvamaan seiskaluokalla, mutta partakarvat olivat tosi vaaleita ja hentoisia, että ne melkein tuntuivat enempi kuin erottuivat, mutta sitten tummuivat nykyiseen väriin joskus kasiluokan aikana.
      Niin ja ekaks riitti, kun ajoi parran 1-2 viikon välein, mutta nykyään tarvitsee ajaa jo muutaman kerran viikossa. Parin päivän välein itseasiassa.
      Mutta tosiaan, eiköhän sullakin ala karvat kasvamaan vuoden sisällä.

    • Anonyymi

      Itellä 8v

    • Anonyymi

      Maksat vielä paljon kun joudut sheivaa niitä pois loppuelämäsi.

    • Anonyymi

      Minulla tuli 11v

    • Anonyymi

      Aijjaa.. mulla tuli 9v jo karvat sinne hg

    • Anonyymi

      Karvaton pimppi aiheuttaa vähemmän kakomista kumppanille.

      • Anonyymi

        No sinä et tule ikinä sellaista näkemään.


    • Anonyymi

      Minulla pojalla tuli karvat 12v. Seiska luokalla meitä oli kolme kaveria jolla karvat. Mulla saman ikänen serkku-tyttö jolla oli 13v täysi karvotus. Rinnat oli nätisti kasvussa ja nännit oli isot kun aikusella.

    • Anonyymi

      Mulla tais alkaa 12v tai 11v kasvaa alapäässä karvoja ja mä olen nytten 15v.

    • Anonyymi

      Alko 9v

    • Anonyymi

      Mulla ei oo vielä tullut kun oon vasta 11

    • Anonyymi

      Mul tuli 10 v ihan yllättäen ihan vitun paljon karvoi

    • Anonyymi

      Mul tuli jo 8-9 vuotiaana -_-

    • Anonyymi

      Mulla tuli 13-vuotiaana.

    • Anonyymi

      Mä sheivaan kaiken alhaalta ja useat tytöt tykänneet, ihanaa kun saa valita kenen kanssa harrastaa......

      • Anonyymi

        Homo poslari


    • Anonyymi

      Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija.

      • Anonyymi

        Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija. Mitä jos menisitte hoitoon.


    • Anonyymi

      Kerroitte viestissä että olette löytäneet jonkin oudon asian.

    • Anonyymi

      Fantsuu. Tosi bödöä.

    • Anonyymi

      10v tuli ekat karvat ja 11v alkoi menkat!

    • Anonyymi

      Ite oon 16 v poika ja mulla ei oo yhtään karvoja, mutta mun 12v veljellä on.

      • Anonyymi

        Ei mullakaan, täytän ensi kuussa 14. Olen varmaan koulun pienin myös.


    • Anonyymi

      Oon siis jo 9 ja mulla on vähän katvotusta enkö uskalla kertoo kavereille kertokaa miten voin kertoa?

      • Anonyymi

        minkä takii pitää kertoo kavereille?


    • Anonyymi

      Mä oon 11v ja mulla on jo karvoja ja ne alkaa tummentuu mut kuukautiset ei ala :( ps voitteko kertoo että millon ne alkaa.

    • Anonyymi

      Yksilöllistä jokaisella

    • Anonyymi

      Niin millon? Täytän ensi kuussa 14. Kokoni puolesta käyn kyllä jostain vitos.kutosluokkalisesta.

    • Mulle tuli karvat jo 12v ja kun oon tumma ni ne näkyykin hyvin , ajoin ne pois ja on nyt olleet poissa.Tilalle tuli lakatut varpaankynnet.

    • Anonyymi

      Mä eilen tein s****ä meidän naapurin muijan kaa saunas nii sil kyl niitä pillu karvoja oli ja isot rinnat ja perse että oli ihan kivaa ja tehtiin 69 että muksut repikää siitä ja se kosketteli mua ihanasti ja mä sitä sen rinnat oli niin pehmeet ja perse oli iso ja nätti olihan se pilluki kivan tuntonen ja kaiken lopuksi mentiin mökin järveen vähän humsuttelemaan ja sit me otettiin suusta suuhun ja vittu oli ihanaa

    • Anonyymi

      Mihin sinä karvoja tarvitset?

    • Anonyymi

      Mä oon 13 ja meen seiskalle eikä oo tullu yhtään mälliä eikä oo karvoja Auttakaaa

      • Anonyymi

        Joillakin kumpiakin tulee vasta kasilla


    • Anonyymi

      Mulla on jo ja oon 10

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe