Mitä muita isoja discoja löytyy Palma Nova/Magaluf alueelta?? paljonko tuonne BCM:ään maksaa sisäänpääsy? ja onko kaikkiin muihinkin discoihin sisäänpääsymaksut ja sisältyykö noihin maksuihin jtn drinkkejä yms..?=)
BCM + muut discot
paaaaalmanovaa
2
732
Vastaukset
- bcm in my heart
BCM on yleensä 25e sisään, sisältää pääsyn ylä- ja alakertaan, muutaman BCM-tuotteen ja koko illan ilmaiset juomat. Kannattaa mennä, paras klubi missä olen koskaan ollut!
Muiden paikkojen sisäänpääsy maksu muistaakseni jäi alle 5 e aina, en muista maksaneeni montaakaan kertaa minnekkään paikkaan sisään.
BCM on (euroopan) suurin klubi, muita noin jättiklubeja ei bcm:stä hirveästi löydy. Kannattaa tsekata MCP (magalluf club pass), vaikka googlesta, ne klubit olivat ihan kivoja. - keini
:D ilmaset juomat koko illaks ja sisään ja viel ehk jotai? okei. me mennää sinne xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831