elikkäs tähän asti ko. emo toiminut nopeasti ja moitteettomasti Intel Celeron 352:lla(Cedar Mill) mutta kun satuin saamaan käsiini tuon wolfdalen niin niin päätin vaihtaa prossua ihan jo tehokkuus syistä(eipähän tarvitse vaihtaa konetta hetkeen) joten otin vanhan prossun pois ja pistin uuden tilalle.
->boottaus
->biossiin
->set defaults
->boottaus
tässä vaiheessa käynnisty sanoo:Unknown CPU Detected.BIOs Update Is Required To Unleash Its Full Power. Press F1 To Resume.
->F1 ja menee normaalisti windowsiin mutta toimii erittäin hitaasti
->latasin uusimman bios version(1406) asuksen sivuilta ja flässäsin biossiin integroitua EZ flash kakkosta käyttäen
->boottaus
->biossiin ja set defaults
->boottaus
->ongelma näyttää kadonneen(enää käynnistys ei herjaa tuntemattomasta prossusta)
tässä vaiheessa tuli jo henkäistyä että huh ohi on...
->biossiin ja tarkistin että bios tunnistaa prosessorin...kaikki ok.
mutta ei kun boottasin windowssiin asti niin edelleenkin toimii todella hitaasti,ehkä hieman nopeammin kuin ennen biossin flashäystä mutta silti todella hitaasti.
noh ajattelin että ehkä vika on biossin viimeisimmässä versiossa ja latasin toiseksi uusimman version,tein kaiken em. tavalla mutta ongelma toistui.
alkaa olla jokseenkin ideat lopussa....joten jos jollain on enemmän tietoa/kokemusta niin apu kelpaisi.
P5N-E SLI & Intel Celeron Core 2 Duo E8500(Wolfdale)
vannoutunut_fani
1
431
Vastaukset
niin ja vielä noista prosessoreista ...
http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=27129,33911,
ymmärrettävistä syistä haluaisin tuon e8500:n toimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423