Kokemuksia kyseisesta rannasta, kylästä tai hotelleista.
Olen snorklauksen ystävä. Onko kirkkaat vedet, kaloja ja koralleja?
Kiitos !
Beruwela - rantakohde
7
1304
Vastaukset
- lillipilli
... oon kiinnostunu samast rannast !!! Laittakaa viestii jos ootte käyny.
- o0o12
Hikkaduwa on paras ranta snorklailuun.
- Lankassa asuva
Hikkaduwa oli paras ennen tsunamia, nyt ehdottomasti parhaat itärannikolla. Paasikuda, Pottuvill. Trinkkomale, kun vihdoin avautuvat. Jaffna olisi hyvä, mutta sinne ei turistiviisumilla pääse. Beruwela, Bentota hyviä snorklaukseen ja hotellit hyviä. Hikkaduwa buugattu täyteen, koska vain 2 pienehköä hotellia. Kaikkialla kirkkaat vedet ja uimaranta saaren ympäri.
- ...
Lankassa asuva kirjoitti:
Hikkaduwa oli paras ennen tsunamia, nyt ehdottomasti parhaat itärannikolla. Paasikuda, Pottuvill. Trinkkomale, kun vihdoin avautuvat. Jaffna olisi hyvä, mutta sinne ei turistiviisumilla pääse. Beruwela, Bentota hyviä snorklaukseen ja hotellit hyviä. Hikkaduwa buugattu täyteen, koska vain 2 pienehköä hotellia. Kaikkialla kirkkaat vedet ja uimaranta saaren ympäri.
>... nyt ehdottomasti parhaat itärannikolla.
Eikö siellä itärannikolla ole nyt monsuunisadekausi?
Pottuvilissa ja Arugam Bayssa ei kyllä ollut paljon nähtävää, kun siellä viimeksi kävin. Lisäksi Trincomaleessa oli varsin kylmä, kun tuuli tuli Bengalin lahden yli Himalajalta - Lankassa asuva
... kirjoitti:
>... nyt ehdottomasti parhaat itärannikolla.
Eikö siellä itärannikolla ole nyt monsuunisadekausi?
Pottuvilissa ja Arugam Bayssa ei kyllä ollut paljon nähtävää, kun siellä viimeksi kävin. Lisäksi Trincomaleessa oli varsin kylmä, kun tuuli tuli Bengalin lahden yli HimalajaltaEi vielä monsuuni. Se alkaa normaalisti joulukuun loppupuolella. Kävin viimeksi pari viikkoa sitten, ja kuuten kuukauteen ei satanut. Nyt menen parin viikon "lomalle" Taikkuihin ja jouluk. puolivälissä takas itärannalle. Olet tainnut käydä joku aika sitten siellä. Alue pessyt parissa vuodessa todella kasvonsa. Et tuntisi enää samaksi. Aikoinaan Lankan turismi alkoi itärannalla ja tulee takuulla palaamaan sinne, jos rauha pysyy. ( jota tosin pahasti epäilen). Mikä on kylmää? Alueella ei yölläkään ikinä alle 25.
- masa,
Lankassa asuva kirjoitti:
Ei vielä monsuuni. Se alkaa normaalisti joulukuun loppupuolella. Kävin viimeksi pari viikkoa sitten, ja kuuten kuukauteen ei satanut. Nyt menen parin viikon "lomalle" Taikkuihin ja jouluk. puolivälissä takas itärannalle. Olet tainnut käydä joku aika sitten siellä. Alue pessyt parissa vuodessa todella kasvonsa. Et tuntisi enää samaksi. Aikoinaan Lankan turismi alkoi itärannalla ja tulee takuulla palaamaan sinne, jos rauha pysyy. ( jota tosin pahasti epäilen). Mikä on kylmää? Alueella ei yölläkään ikinä alle 25.
ranta ol hieno,Gallen lähellä,ja siel halpoi pieniä hotelleja joissa voi yöpyä,jos ei ole turhan vaativa.Snorklailin jonku verran,mut usein vesi sameaa ku aallot pölllytti hienoo hiekkaa,mut jonki verran koralleja löyty suojaisesta pohjukasta.
- Ratharan
Ranta on Beruwalassa usein roskainen (merestä tullutta kamaa) ja merenkäynti sopimaton snorklaukseen.
Ole varovainen merivirtojen kanssa !
Hikkaduwan ranta Coral Sands hotellin kohdalla hyvä snorklaukseen, siinä on riutta edessä. Hyvällä tuurilla näet isoja kilpikonnia.
Hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140