Jep tilasin joskus kesällä suomi 24 onlinelta ton liittymän, maksoin jo puolet siitä silloin ja nyt tuli lasku toisesta puolesta, se mikä on ihmeellistä mä en tiedä mikä liittymä mulla on kun ei ole otettu minkäänlaista yhteytta juhannuksen jälkeen. Ehdin jo ihmetellä mihin se eka maksu meni, saanko jotenkin selville minkä firman liittymä mulla on? Onkohan ne käyneet kytkemässä sen ilmottamatta mulle mitään? Koko ajan olen maksanut elisalle kuukausimaksua kun toi vaikeni josta sen tilasin, nyt tulee jotakin elonmerkkiä. Ohjeita kaipaisin, elisaan on turha ottaa yhteyttä, siellä saa jonottaa kaksi vikkoa. Näenkö tästä koneelta mikä liittymä mulla on?
Visainen kysymys
5
236
Vastaukset
käynnistyvistä ohjelmista, mikä niistä olisi sellainen joka tekee tuon.
- sama taas
Kirjotin googleen oman ip numeron osite, sieltä tuli numerosarja ja sen jälessä luki isäntä elisa-laajakista.fi, eli pitääkö toi paikkansa?
- dfghfdhhdf
sama taas kirjoitti:
Kirjotin googleen oman ip numeron osite, sieltä tuli numerosarja ja sen jälessä luki isäntä elisa-laajakista.fi, eli pitääkö toi paikkansa?
- vitthula
dfghfdhhdf kirjoitti:
Toi ylläoleva linkki väittää mun asuvan n.300 km päässä nykyisesta olinpaikasta!
- 5
vitthula kirjoitti:
Toi ylläoleva linkki väittää mun asuvan n.300 km päässä nykyisesta olinpaikasta!
2 vaihtoehtoa: Saunalahti eli Elisa.Mokkula näköjään käytössä.Antaan osoitteen linkkiin seuraavaan jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950