vastaa rehellisesti, että kumman tytön ottasitte?
tyttö1.
Hän on blondi 165cm pitkä ja normaalipainoinen, ei ole lissu eikä pissis, mutta kuitenkin polttaa ja juo. luonteeltaan hän on sosiaalinen hieman villi ja puhuva. Saa nopeasti uusia kavereita eikä hänen kanssaan tule pitkästymään.
tyttö2.
Hän on brunette 160cm pitkä ja normaalipainoinen, pukeutuu pillifarkkuihin ja löysään huppariin tai tiukkaan huppariin. Ei polta mutta juo joskus. Hiljainen persoona mutta kun häneen tutustuu niin häneltä vain pääsee sanoja suusta.
kumman ottasitte?
11
451
Vastaukset
- hjgfjfyujyukjkjljlji
2. mieluummin ihan kokemuksen takia.
Olin meinaan yhdessä tytön kanssa joka vastasi enemmänkin tuota 1. vaihtoehtoa ja mitenkäs kävikään, ihana tyttö meni ja katkas suhteen ja pari päivää siitä näin hänet kävelemässä käsikkäin toisen pojan kanssa - jonka oli tavannut pari viikkoa ennen tätä, samaan aikaan kuin minäkin. Eli tuo kavereiden paljon saaminen voi olla negatiivinenkin asia, tulee enemmän vastaan myös ihmisiä joiden mukaan tyttö saattaa lähteä... - sffssfsfsfsfsfsfsfsf
Nro 2
- byges
2 koska muistuttaa paljon enemmän mua kun tuo 1 =)
- fadsgdtrjtrkjtr
ottaisin kolmosen, harmi ettei sitä ole listalla
- valitsen # 2
Ottaisin 2. Polttelu on niin perseestä kun olla ja voi enkä voi sietää sitä. Juoda saa, vaikka sitä en itse harrasta. Ja muutenkin tuo 1 kuulostaa semmoselta paskaa hössöttävältä hölösuulta. 2!
- JK
valitsen # 2 kirjoitti:
Ottaisin 2. Polttelu on niin perseestä kun olla ja voi enkä voi sietää sitä. Juoda saa, vaikka sitä en itse harrasta. Ja muutenkin tuo 1 kuulostaa semmoselta paskaa hössöttävältä hölösuulta. 2!
- aijgw3
Ehottomasti nro2. Ottaa vaa jostai pääst pannuu nää "biletän kaikki yöt, ja vedän aina perseet olalle, vaikka sitten bensalla" tyyliset likat. Ja hiljanen persoona on muutenki yleensä paljon mielenkiintosempi ja mukavempi tutustua.
- ddhiigjhuhjuhughyghj
Moni tässä keskustelussa on vastannut että nro 2, mutta todellisuudessa nro 1 vie kuitenkin jätkien huomion...
- byges
ddhiigjhuhjuhughyghj kirjoitti:
Moni tässä keskustelussa on vastannut että nro 2, mutta todellisuudessa nro 1 vie kuitenkin jätkien huomion...
Aivan, kyllähän 1 saattaa huomion viedä mutta mieluummin mä 2 kanssa seurustelisin... =)
- bhbnbbnv
Hiljaiset tytöt
kakkonen. kuten eräs keskustelija totesi että ykkönen saattaa viedä huomion, tottahan sekin, mutta ennemmin tosiaan seurustelee kakkosen kaa. sitä ku ikää alkaa enempi tuleen nii ei sitä enää pysy minkää pile hilen perässä.
ja kuten muutamat todennukkin nii ykkösessä sekin riskinsä että löytää nopiasti uuden seuralaisen vaikkei oo ees entisestäkää ehtiny kunnol erota. itel moisesta kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186309
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 573400
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282917Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342622Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452430Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381600
- 1931511