Runsaan öljynkulutuksen lisäksi -99 polo on alkanut hävittää jäähdytinnestettä. Edellinen iso huolto (270.000) on tehty keväällä ja silloin on vaihdettu myös vesipumppu. Mitään valkoisia tippoja tai muuta vuodon ilmentymään ei löydy konehuoneesta. Mihin se neste katoaa ? Voiko olla lämppärin kenno ja mihin se silloin vuotaisi ? Vai syökö kone itse pakkasnestettä sisuksiinsa ? Käyntihäiriöitä ei ole.
Polo hävittää
jäähdytinnestettä
2
673
Vastaukset
- frangröbbä
jäähdytin järjestelmä vuotaa ,syyläri,joku vesiputki,liitos,tai kansipahvivuotaa,mitähän ainetta olet syyläriin laittanut jos valkoisena odotat sen ulos tulevan,laita nyt ensin vaikkapa syylärinpaikka-ainetta syyläriin
- Polo 1.4-00
Meillä oli sama ongelma, vuotokohtaa ei löytynnyt mutta nesteet oli kaikki kartanlukijan puolella lattialla,
paikkallinen Laakkoshuoltomies kertoi että jos lehtiä ja muuta roska keräntyy tuonne konehuonessa sisäilmasuodattimen kanavan niin voi tulla tämä ilmiö, imuroitin lehdet koko aluelta ja kas kas vuoto lakkasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892