Isänpäivän menu???

höperömaija

Eli mitä aijotte tarjoilla?Meillä on tässä syksyn aikana ollut jos jonkin näköstä juhlaa ja nyt tuli täysi blackout menun suhteen,joten laittakaapa omia tarjottavianne tänne että voin niistä sitten varastaa ideoita;)))!

59

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+3

Ihan vain itseni .

Oletko nuin uusavuton että et osaa netistä ettii ruoka-ohjeita. vaan tahtot että porukat linkittää sulle valmiit llinkit. kun kerta nuin oot, ni kaupan pakastealtaaseen sit vaa pilkille ja niistä pöperöö pöytään. voi sua onnetonta.

• höperömaija

Voi hyvänen aika......joillakin tuntuu olevan vaikeeta ittensä kanssa.No,anteeksi kovasti jos loukkasin ja kaivoin angstisi esiin,se ei kyllä ollut tarkoitus.Klikkaan itse aloitukseni asiattomaksi ja toivon että selviät tästä mahdollisimman pienin vaurioin.

• 0912

ookko isä vai äiti?

• 15+10

että mainostaminen on näillä sivuilla kielletty?

• 15+10 kirjoitti:

No en sattunut muistamaan, kun ei ollut tarkoitus mainostaa...mutta saithan sinä pikkusen sisältöä tähänkin päivään kun pääsit narisemisen...ja ajattele nyt voit klikata asiattomaksi viestini, tai ottaa vaikka punaisen puhelimen käyttöön, kyllä se päivä siitä taas lähtee käyntiin sullakin...

Voisit oikeastaan kiittää mua päiväsi pelastuksesta...

• 11+7
        Sikra kirjoitti:

No en sattunut muistamaan, kun ei ollut tarkoitus mainostaa...mutta saithan sinä pikkusen sisältöä tähänkin päivään kun pääsit narisemisen...ja ajattele nyt voit klikata asiattomaksi viestini, tai ottaa vaikka punaisen puhelimen käyttöön, kyllä se päivä siitä taas lähtee käyntiin sullakin...

Voisit oikeastaan kiittää mua päiväsi pelastuksesta...

Syytät sitä kyllä muista mutta itsesi kohdalla et taida edes käsittää, mitä hulluus tarkoittaa?
        Sanoin vain, että muistatko mainostamisen olevan tällä palstalla kiellettyä ja mikä olikaan vastaus?=)))
        En taida sitä viitsiä toista kertaa edes kirjottaa, niin tyhmältä se tuntui.

• 11+7 kirjoitti:

Syytät sitä kyllä muista mutta itsesi kohdalla et taida edes käsittää, mitä hulluus tarkoittaa?
        Sanoin vain, että muistatko mainostamisen olevan tällä palstalla kiellettyä ja mikä olikaan vastaus?=)))
        En taida sitä viitsiä toista kertaa edes kirjottaa, niin tyhmältä se tuntui.

Mä voin sen kopsata sulle...

'' No en sattunut muistamaan, kun ei ollut tarkoitus mainostaa...mutta saithan sinä pikkusen sisältöä tähänkin päivään kun pääsit narisemisen...ja ajattele nyt voit klikata asiattomaksi viestini, tai ottaa vaikka punaisen puhelimen käyttöön, kyllä se päivä siitä taas lähtee käyntiin sullakin...

Voisit oikeastaan kiittää mua päiväsi pelastuksesta... ''

• ..ja iso mies kun uskaltaa naisille vittuilla...

• höperömaija

Minäkin olisin vienyt isäni ja mies(siinä sivussa) ravintolaan,mutta äiti ehti viedä minun isäni jo 2 viikkoa sitten Meksikoon ja ovat siellä isänpäivän ja me taas ollaan nyt täällä Sallassa ja lähimpään ravintolaan on noin 70km.

No,olen tässä selannut kirjoja ja löytänyt jotain mitä nyt ei olla syöty pitkiin aikoihin,ossobuccoa ei ole ollut aikoihin ja siitä sitten rakentaa hieman italialaistyyppisen menun,näin tuumasin.

On muuten uskomatonta miten tämäkin aloitus sai nuo mörrimöykyt kaivautumaan sammaleistaan.Tämä tyttö lähtee nyt vetäsemään ensimmäiset hiihtometrit tälle syksylle!

• höperömaija kirjoitti:

Minäkin olisin vienyt isäni ja mies(siinä sivussa) ravintolaan,mutta äiti ehti viedä minun isäni jo 2 viikkoa sitten Meksikoon ja ovat siellä isänpäivän ja me taas ollaan nyt täällä Sallassa ja lähimpään ravintolaan on noin 70km.

No,olen tässä selannut kirjoja ja löytänyt jotain mitä nyt ei olla syöty pitkiin aikoihin,ossobuccoa ei ole ollut aikoihin ja siitä sitten rakentaa hieman italialaistyyppisen menun,näin tuumasin.

On muuten uskomatonta miten tämäkin aloitus sai nuo mörrimöykyt kaivautumaan sammaleistaan.Tämä tyttö lähtee nyt vetäsemään ensimmäiset hiihtometrit tälle syksylle!

Voi voi...ollappa Meksikossa nauttimassa auringosta...ja vaikka isänpäivästä...

• ValluV.
        15+10 kirjoitti:

Taas oot niin puolueelline, sikrulle sun pitää veetuilla yhest linkist, mut ko ummuha niit mainoksii linkittää vallan töiksee on mainostant kaik turkkusen tiatterit, tyättömien pileet, kaupat ja torit ym. ym. miks sää et hälle veetuile noist mainoksist ?

• Isänpäivän syömisistä en vielä tiedä mutta tänään aion tehdä kalkkunanfileestä pihvejä.Cittarilla oli kerrankin marinoimattomia kalkkunafileitä ja vieläpä kokonaisina.Leikkaan pihveiksi, pyöräytän kuumalla pannulla, siirrän uunivuokaan ja kypsennän uunissa valmiiksi.Teen kermakastikkeen ja keitän jasmiiniriisiä. Lisäksi teen salaatin jäävuorisalaatista ja kurkusta. Jälkkäriksi on marjarahkaa. Nopeaa, helppoa, kevyttä ja hyvää.

• Saavat itse laittaa meillä mitä haluavat, tai mennä ulos syömään:) Kakut tulevat huomenna, ja siihen sitten minun suunnitelmani päättyvät.

• hih hih,ehe ehe

" Perjantaina tulevat isänpäivän kakut elämänjakajan tuomina kotiin. Saa sitten itse keitellä kaffeet tuttuakin tutummille ja lämmittää ruoan, jonka olen tehnyt valmiiksi ja pakastanut."

Kirjoitus julkaistu 9.11.2010 14:00-------------

----------" ja lämmittää ruoan, jonka ole tehnyt valmiiksi ja pakastanut. "

Hopsansaa. Valehtelijalla tulisi ollal hyvä muisti ettei jatkuvasti puhuisi ristiin ittens kanssa;;;;;;;;;;;)))))))))))

• ähäkutti.
        hih hih,ehe ehe kirjoitti:

" Perjantaina tulevat isänpäivän kakut elämänjakajan tuomina kotiin. Saa sitten itse keitellä kaffeet tuttuakin tutummille ja lämmittää ruoan, jonka olen tehnyt valmiiksi ja pakastanut."

Kirjoitus julkaistu 9.11.2010 14:00-------------

----------" ja lämmittää ruoan, jonka ole tehnyt valmiiksi ja pakastanut. "

Hopsansaa. Valehtelijalla tulisi ollal hyvä muisti ettei jatkuvasti puhuisi ristiin ittens kanssa;;;;;;;;;;;)))))))))))

pakasteessa olevissa ruokapakkauksissa, että isänpäivänä tarjoiltavaa. Kai olet käynyt katsomassa, kun kerran uskallat alkaa nimittelemään.
        Taidatkin olla se melkein naapuri.

• tarkkapirkko
        ähäkutti. kirjoitti:

pakasteessa olevissa ruokapakkauksissa, että isänpäivänä tarjoiltavaa. Kai olet käynyt katsomassa, kun kerran uskallat alkaa nimittelemään.
        Taidatkin olla se melkein naapuri.

No kyllä ton mukaan plokisti on sen niin suunnitellut jakirjottanut " lämmittää ruoan, jonka olen tehnyt valmiiksi ja pakastanut."
        kysehän on juuri siitä isänpäivä- ruuasta nimenomaan.

Muutenhan olisi mainita jotenkin näin että " pakastimessa on monenlaista sapuskaa, keksikööt niistä jotain lämmitettäväksi.....

huomasitkos eron - no etpäs tietennää, enemmistö huomasi kuitenkin.

• tarkkapirkko kirjoitti:

No kyllä ton mukaan plokisti on sen niin suunnitellut jakirjottanut " lämmittää ruoan, jonka olen tehnyt valmiiksi ja pakastanut."
        kysehän on juuri siitä isänpäivä- ruuasta nimenomaan.

Muutenhan olisi mainita jotenkin näin että " pakastimessa on monenlaista sapuskaa, keksikööt niistä jotain lämmitettäväksi.....

huomasitkos eron - no etpäs tietennää, enemmistö huomasi kuitenkin.

Pakkasessa meiltä kyllä löytyy valmista sapuskaa.....

Päivän sankari saa itse päättää mitä tekee. Onhan hänellä valinnan vapaus. En usko että sitä on mihinkään etikettiin valmiiksi kirjoitettu niin että sitä pitäisi myös noudattaa . . . vai kuinka??

Onko minun perheeni jonkunlaisessa erikoisasemassa täällä pulinoissa.......Haukutaan nimitellään jne

• Mene itseesi
        umalehtinen kirjoitti:

Pakkasessa meiltä kyllä löytyy valmista sapuskaa.....

Päivän sankari saa itse päättää mitä tekee. Onhan hänellä valinnan vapaus. En usko että sitä on mihinkään etikettiin valmiiksi kirjoitettu niin että sitä pitäisi myös noudattaa . . . vai kuinka??

Onko minun perheeni jonkunlaisessa erikoisasemassa täällä pulinoissa.......Haukutaan nimitellään jne

Haluatko että keräämme tänne kaikki haukkumiset ja nimittelyt joita olet blogiisi palstalaisista kirjoittanut?
        Älä vie pulinoita blogiin niin blogiakaan ei tuoda pulinoihin.

• ;)))))))))))))))))))
        Mene itseesi kirjoitti:

Haluatko että keräämme tänne kaikki haukkumiset ja nimittelyt joita olet blogiisi palstalaisista kirjoittanut?

Voi sua haukullinen. jos Uma kirjottas vaikka vaikka kukista niin sä lukist sen niin että sinusta Uma kirjoittaa.
        Tosin jos uma kirjottas kaktuksista ja takiaisista niin sitten muutkin vois luulla että kirjoittaa susta.... ;))))))))))))))))))))

• Mene itseesi kirjoitti:

Ihan sama mulle:)) Aika vaikeeta sun on blogistani keräillä minkään foorumin nimiä tahi nimimerkkejä, jotka eri foorumeilla kirjoittavat:) Ei ole tapana sinne niitä tyrkätä, kuten ei ole tapana edes miehestäni tai jälkikasvusta nimiä laitella . . . sinne omaan blogiini. Yhden edesmenneen rovastin nimen olen maininnut sekä yhtä joka ei taatusti kirjoittele tahi lue mitään netissä.... nimittänyt "seippään niälleeksi".

Vaikka voisin kyllä tälläkin palstalla ainakin yhtä kutsua seipään nielleeksi. Siksi tosikkomainen silmälaput silmillä kulkeva tyyppi on kyseessä.

• Pukeli 1
        ;))))))))))))))))))) kirjoitti:

Voi sua haukullinen. jos Uma kirjottas vaikka vaikka kukista niin sä lukist sen niin että sinusta Uma kirjoittaa.
        Tosin jos uma kirjottas kaktuksista ja takiaisista niin sitten muutkin vois luulla että kirjoittaa susta.... ;))))))))))))))))))))

ja näkyy, että polla leikkaa.

• plokis
        umalehtinen kirjoitti:

Ihan sama mulle:)) Aika vaikeeta sun on blogistani keräillä minkään foorumin nimiä tahi nimimerkkejä, jotka eri foorumeilla kirjoittavat:) Ei ole tapana sinne niitä tyrkätä, kuten ei ole tapana edes miehestäni tai jälkikasvusta nimiä laitella . . . sinne omaan blogiini. Yhden edesmenneen rovastin nimen olen maininnut sekä yhtä joka ei taatusti kirjoittele tahi lue mitään netissä.... nimittänyt "seippään niälleeksi".

Vaikka voisin kyllä tälläkin palstalla ainakin yhtä kutsua seipään nielleeksi. Siksi tosikkomainen silmälaput silmillä kulkeva tyyppi on kyseessä.

Miäkin voin yht plokinkirjoittajaa jonka nimmee en mainihe, nimittää vaik pahast, mut jätän ny välliin. Tännää pist silimää tosi pahast yks niist suttusist kuvist siäl plokissaa, häne äitiyestää, pahalt tuntu ko kahtoin kuvaansa, tupakkii poltti se plokinkirjoittaja-äiti sisäl ja piän laps viäres.

• plokis kirjoitti:

Miäkin voin yht plokinkirjoittajaa jonka nimmee en mainihe, nimittää vaik pahast, mut jätän ny välliin. Tännää pist silimää tosi pahast yks niist suttusist kuvist siäl plokissaa, häne äitiyestää, pahalt tuntu ko kahtoin kuvaansa, tupakkii poltti se plokinkirjoittaja-äiti sisäl ja piän laps viäres.

Eikö ollutkin kamalaa. Siihen aikaan tupakoitiin sisätiloissa yleisesti oli sitten mukeloita tai ei.

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

Eikö ollutkin kamalaa. Siihen aikaan tupakoitiin sisätiloissa yleisesti oli sitten mukeloita tai ei.

Marjapussia ja tupakkii.

Sulla oli kivannäköiset pikkupojat.

• p&o
        umalehtinen kirjoitti:

Ehkä teillä, mutta ei missään lapsiperheissä joissa ajatellaan lasten hyvinvointia. Ikinä en ole polttanut kotona sisällä tupakkia, johan siinä seinätkin alkaa haisee tupakille kun sisällä polttaa.

• no smoking.
        p&o kirjoitti:

Ehkä teillä, mutta ei missään lapsiperheissä joissa ajatellaan lasten hyvinvointia. Ikinä en ole polttanut kotona sisällä tupakkia, johan siinä seinätkin alkaa haisee tupakille kun sisällä polttaa.

mööpelitkii ja mukuloijjen kuteet ja kaik muuki

• Pukeli 1 kirjoitti:

Marjapussia ja tupakkii.

Sulla oli kivannäköiset pikkupojat.

Ilman kehuja maailman komeimmat, älykkäimmät, ihanimmat, kilteimmät, raivostuttavimmat herrantertut, jotka joskus muuttuivat julkisilla paikoilla kun ihmisiä oli paljon...pieniksi riihipiruiksi....

Se vaaleahiuksinen oli mun perääni aivan mahdoton. Vieläkin hän on meidän perheen positiivisin jäsen . . . herra aurinkoinen. Vanhempi se tummatukkainen taas oli hiljaisempi ja intohimoinen shakin pelaaja. Alkoi harrastaa jo ihan pienestä.

• p&o kirjoitti:

Niin mikäli ehdin saatte uutta paheksuttavaa piakkoin, kun laitan kuvia 1930-1950 luvuilta.
        Niissä näkee mun sukulaisten elämää . . .ja jopa grogien ottoa ja sikareilla tupruttelua, piipun polttelua, klubin polttelua . . .vappujuhlia jne ja ihania imukkeita joita naiset käyttivät tupakoidessaan o:)
        Nyt paheksuntanne osuu tohon 1979-1980 luvulle.

• En usko
        umalehtinen kirjoitti:

Niin mikäli ehdin saatte uutta paheksuttavaa piakkoin, kun laitan kuvia 1930-1950 luvuilta.
        Niissä näkee mun sukulaisten elämää . . .ja jopa grogien ottoa ja sikareilla tupruttelua, piipun polttelua, klubin polttelua . . .vappujuhlia jne ja ihania imukkeita joita naiset käyttivät tupakoidessaan o:)

En usko että puhuit totta kun kerroit olevasi koulutettu lastenhoitaja.Ammattilainen tietäisi miten vaarallista passiivinen tupakointi on.Vaarallisuus on tiedetty kuvan ottamisen aikoihinkin.

• En usko
        umalehtinen kirjoitti:

En usko että puhuit totta kun kerroit olevasi koulutettu lastenhoitaja.Ammattilainen tietäisi miten vaarallista passiivinen tupakointi on.Vaarallisuus on tiedetty kuvan ottamisen aikoihinkin.

• 45+21
        umalehtinen kirjoitti:

Kävin siikaamassa sitä kuvaa, siälhää näytti olevan kämppä paksussa sätkänsavussa kuvaki ol iha harmaana sauhun peitos, hyvä et sai selvää mitä se kuva esitti sen sauhun takaat. Kauheet et lapset ja koirat joutuu hengittää tollast sauhuu.

• ymmärrätkö yskän?
        45+21 kirjoitti:

Kävin siikaamassa sitä kuvaa, siälhää näytti olevan kämppä paksussa sätkänsavussa kuvaki ol iha harmaana sauhun peitos, hyvä et sai selvää mitä se kuva esitti sen sauhun takaat. Kauheet et lapset ja koirat joutuu hengittää tollast sauhuu.

valveutuneita ja katsohan tarkemmin uman kuvia, siellä on retroa aikas paljon,,,,

• sillettis niih
        ymmärrätkö yskän? kirjoitti:

valveutuneita ja katsohan tarkemmin uman kuvia, siellä on retroa aikas paljon,,,,

se on ollu välinpitämättömyyttä eikä mitää valveutuneisuutta

• pukkeli.
        ymmärrätkö yskän? kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin oltiin valveutuneita jo silloin, sanoohan sen maalaisjärkikin, että tupakinsavu ei voi olla terveellistä kenellekkään, onneksi vanhempani olivat valveutuneita sivistyneitä ihmisiä, isä poltti tupakkia, mutta ei koskaan kotona. Opettajatkin koulussa julkisesti häpäisivät niitä lapsia joiden vaatteet haisi tupakalle, he kauhistelivat että polttaako heidän vanhemmat kotona tupakkia, kyllä moni lapsi sai hävetä.

• äiti.
        sillettis niih kirjoitti:

se on ollu välinpitämättömyyttä eikä mitää valveutuneisuutta

Piittaamattomuutta, vain röyhkeät öykkärit laittaa omat halunsa lapsen hyvinvoinnin edelle.

• kykyskssä,,
        pukkeli. kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin oltiin valveutuneita jo silloin, sanoohan sen maalaisjärkikin, että tupakinsavu ei voi olla terveellistä kenellekkään, onneksi vanhempani olivat valveutuneita sivistyneitä ihmisiä, isä poltti tupakkia, mutta ei koskaan kotona. Opettajatkin koulussa julkisesti häpäisivät niitä lapsia joiden vaatteet haisi tupakalle, he kauhistelivat että polttaako heidän vanhemmat kotona tupakkia, kyllä moni lapsi sai hävetä.

kieltäneet jos joku vieraista tupakoi sisällä oliko sitten kohteliaita ja ei valveutuneita .(

• ymmärrätkö yskän? kirjoitti:

Ei oltu valveutuneita ,ei.Ja olihan kessuttelu "alkuaikoina" ihan trendikästäkin.Tupakan haittavaikutusten esiinottokin tuli myöhemmin kunnolla, ja kohti nykypäivää tietoa enemmän alettu jakaa ja säännöksiäkin tehdä.
        Minäkin muistan sen ajan,jolloin tupruttelu oli ihan normaalia sisätiloissa.Enkä sinä aikana,kun ihan mukula olin,niin muista kyllä kenenkään ulos menneen röökille.Onneksi on siitä ajat ja asenteet muuttuneet.
        Nyt omasta tuttavapiiristäni ja sukulaisista ei tähän hätään muistu ketään mieleen,joka sisällä tupruttelisi.

• kys,,kysky,,
        molossi kirjoitti:

Ei oltu valveutuneita ,ei.Ja olihan kessuttelu "alkuaikoina" ihan trendikästäkin.Tupakan haittavaikutusten esiinottokin tuli myöhemmin kunnolla, ja kohti nykypäivää tietoa enemmän alettu jakaa ja säännöksiäkin tehdä.
        Minäkin muistan sen ajan,jolloin tupruttelu oli ihan normaalia sisätiloissa.Enkä sinä aikana,kun ihan mukula olin,niin muista kyllä kenenkään ulos menneen röökille.Onneksi on siitä ajat ja asenteet muuttuneet.
        Nyt omasta tuttavapiiristäni ja sukulaisista ei tähän hätään muistu ketään mieleen,joka sisällä tupruttelisi.

niistä haitoista tulee infoa tuutin täydeltä tänä päivänä, tässä vuosituhannella, niinkuin monessa muussakin asiassa mitä ei ennen voinnut kuvitellakaan:)

• @£@£@
        kys,,kysky,, kirjoitti:

niistä haitoista tulee infoa tuutin täydeltä tänä päivänä, tässä vuosituhannella, niinkuin monessa muussakin asiassa mitä ei ennen voinnut kuvitellakaan:)

tuo makeisvero on ihan älytön mutta jostain kun vähenee niin toisessa lisänee verot, näin se menee!

• vois lopettaa.
        kykyskssä,, kirjoitti:

kieltäneet jos joku vieraista tupakoi sisällä oliko sitten kohteliaita ja ei valveutuneita .(

oltiin linkitetty toiselle alueelle näitä keskusteluja jäin lukemaan. Minä kun oli 70 luvulla merkomoni koulussa niin tunneillakin poltettiin tupakkaa, oli tuhkakupit joka iikan pulpetilla, oli vähän erilaista se aika. Tuskin se haukullisen nokkaan haisee Uman tupakka...

• NBÖNGS,VJ.
        vois lopettaa. kirjoitti:

oltiin linkitetty toiselle alueelle näitä keskusteluja jäin lukemaan. Minä kun oli 70 luvulla merkomoni koulussa niin tunneillakin poltettiin tupakkaa, oli tuhkakupit joka iikan pulpetilla, oli vähän erilaista se aika. Tuskin se haukullisen nokkaan haisee Uman tupakka...

merkonomi koulu ???? onko noit vaa turuus ko meijjän kaupungis sil o ihan toinen nimi. ja hei MISSÄÄN KOULUS EI OLE POLTELTU M I L L O I N K A A N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• Iniseekö se taas
        NBÖNGS,VJ. kirjoitti:

merkonomi koulu ???? onko noit vaa turuus ko meijjän kaupungis sil o ihan toinen nimi. ja hei MISSÄÄN KOULUS EI OLE POLTELTU M I L L O I N K A A N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Ei varmaan poltettu lasten kouluissa mutta jos halus opiskella aikuisenakin siis yli sen kansa/peruskoulun niin kyllä poltettiin, 16 vuotiaanahan se päätös moni teki kadutko????? Ja opiskelijat kyllä poltti, ei piltit!

• hih...Hih
        Iniseekö se taas kirjoitti:

Ei varmaan poltettu lasten kouluissa mutta jos halus opiskella aikuisenakin siis yli sen kansa/peruskoulun niin kyllä poltettiin, 16 vuotiaanahan se päätös moni teki kadutko????? Ja opiskelijat kyllä poltti, ei piltit!

tiedän miksi gliggaat, koulutuksestahan te ette halua kirjoitettavan ;;;;;;;;;;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))9

• mitä sekoilet???
        vois lopettaa. kirjoitti:

ei kai se haukullisen nokkaan ole haissutkaan, vaan uman silloisten pienten poikien.

• ............
        NBÖNGS,VJ. kirjoitti:

se kun keksii noit valetaan, se ei o koskaa es kuullt kauppiksest mitää, eikä mei kauppikses saant polttaa ku koulun ulkopuolel.

• 7+7

luokassa ei polttanut kukaan !

• Velvotettu ompelija!
        ............ kirjoitti:

se kun keksii noit valetaan, se ei o koskaa es kuullt kauppiksest mitää, eikä mei kauppikses saant polttaa ku koulun ulkopuolel.

sekö on murre käynyt kauppista, jäi kesken hyvissä ajoin?

Miul on ihaan toisenlait tiatoo ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))99

• .0pe.

MISSÄÄN KOULUSSA EI OLE OLLUT TUPAKOINTI SALLITTUA SISÄTILOISSA!

• 257930948
        Velvotettu ompelija! kirjoitti:

Miul on ihaan toisenlait tiatoo ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))99

ummukka

• 8+51
        Velvotettu ompelija! kirjoitti:

Toisellaist tiatoo siält koulukodis ?

• ;)))
        45+21 kirjoitti:

Moikipään murretta???

• 2+58
        ;))) kirjoitti:

Moikipään murretta???

Salon murretta ???

• 9+4

saannut tupakoida, siihen aikaan,hmmm, hmm, aika uskomatolta tuntuu kyllä,,,,

• Meillä jänis!
        ;))))))))))))))))))) kirjoitti:

;;))) Tuo on kyllä niin totta. Kauheesti tumtuu kadehtivan Uman isänpäivä aterioita.

• musta hevoinen
        umalehtinen kirjoitti:

Ilman kehuja maailman komeimmat, älykkäimmät, ihanimmat, kilteimmät, raivostuttavimmat herrantertut, jotka joskus muuttuivat julkisilla paikoilla kun ihmisiä oli paljon...pieniksi riihipiruiksi....

Se vaaleahiuksinen oli mun perääni aivan mahdoton. Vieläkin hän on meidän perheen positiivisin jäsen . . . herra aurinkoinen. Vanhempi se tummatukkainen taas oli hiljaisempi ja intohimoinen shakin pelaaja. Alkoi harrastaa jo ihan pienestä.

Vieläkö hän harrastaa shakkia ?

• issu56

me mennään ulos syömään...tuttuun paikkaan vuosien takaa, jossa on äärettömän hyvä ruoka.

• jere-itte

ja lämpimiä ajatuksia...

Itse isänähän en menyytä onneksi joudu suunnittelemaan, mutta luultavasti ainakin illalla on kahveet
      appilassa, kun sitä itse sinne vien, nimittäin suht laadukasta espressoa. ;)

Itselleni riittää kupollinen mehua ja leivänkannikka! :D

• samis oon

minunkin isä on kuallu :`(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56