yllätyin muutettuani pois Espoosta, jossa energiajakeelle oli astiat muutamissa taloyhtiöissäkin ja jota jokainen saattoi viedä tavaratalojen parkkihalleissa oleviin keräyspisteisiin. Keravalla ei kummankaan suuren tavaratalon parkkihallista löytynyt mitään keräyspisteitä, ovatkohan jääneet minulta huomaamatta?
_ _ _
aikaisemmin näiltä palstoilta löysin selostusta jonka mukaan joskus 2014 valmistuisi jätteenpolttolaitos tänne eteläisimpään Suomeen :-( Harmittaa tukkia jäteastioita sekalaisella pahvinpalalla tai polttokelposella muovilla
energiajae?
2
848
Vastaukset 2
- Kierrättäjä1
Olen tosiaan tietoinen, ettei pääkaupunkiseudulla ja lähi kunnissa ole kovin suurta mainintaa muovinkeräyksestä tai energiajakeesta, toisin kuin täällä pohjoisemmassa Suomessa.
Tässä olisi kuitenkin linkki L&T:n sivuille, jossa on joku osoite Keravalla, jossa mainitaan energiajakeen kerääminen. Tutustu tähän ja toivottavasti saat ja pystyt viemään energiajakeesi kyseiseen paikkaan. HUOM. energiajae sisältää muovia ja kartonkia, mutta jos vaikkapa kartongin keräyspiste löytyy sinun asuinpaikkasi läheltä, vie kaikki kartongit ja pahvit sinne ja vie pelkkää muovia energiajakeeseen. Kartonginkeräys -osoitteet löytyvät sillai, kun kirjoitat googleen: Kerava kierrätys.
Mutta tässä tämä linkki, toivottavasti on apua: http://www.lassila-tikanoja.fi/FI/PALVELUTJATUOTTEET/PALVELUKOKONAISUUDET/YKSITYISASIAKKAAT/Sivut/Pienkierratysasemat.aspx > [Espoossa] ... energiajakeelle oli astiat ... tavaratalojen parkkihalleissa
polttolaitos kaukana tai ei: Hesassa näkyy olevan keräyspussit ainakin Kampin keskuksessa ja Kinopalatsin eri pisteissä ... ensinmaintussa tosin näkyi suomalaisten pölkkypäisyys eli että energiajaepussiin oli heitelty kaikenlaista sinne kuulumatonta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741230- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri22565SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht360554- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469