yllätyin muutettuani pois Espoosta, jossa energiajakeelle oli astiat muutamissa taloyhtiöissäkin ja jota jokainen saattoi viedä tavaratalojen parkkihalleissa oleviin keräyspisteisiin. Keravalla ei kummankaan suuren tavaratalon parkkihallista löytynyt mitään keräyspisteitä, ovatkohan jääneet minulta huomaamatta?
_ _ _
aikaisemmin näiltä palstoilta löysin selostusta jonka mukaan joskus 2014 valmistuisi jätteenpolttolaitos tänne eteläisimpään Suomeen :-( Harmittaa tukkia jäteastioita sekalaisella pahvinpalalla tai polttokelposella muovilla
energiajae?
2
847
Vastaukset
- Kierrättäjä1
Olen tosiaan tietoinen, ettei pääkaupunkiseudulla ja lähi kunnissa ole kovin suurta mainintaa muovinkeräyksestä tai energiajakeesta, toisin kuin täällä pohjoisemmassa Suomessa.
Tässä olisi kuitenkin linkki L&T:n sivuille, jossa on joku osoite Keravalla, jossa mainitaan energiajakeen kerääminen. Tutustu tähän ja toivottavasti saat ja pystyt viemään energiajakeesi kyseiseen paikkaan. HUOM. energiajae sisältää muovia ja kartonkia, mutta jos vaikkapa kartongin keräyspiste löytyy sinun asuinpaikkasi läheltä, vie kaikki kartongit ja pahvit sinne ja vie pelkkää muovia energiajakeeseen. Kartonginkeräys -osoitteet löytyvät sillai, kun kirjoitat googleen: Kerava kierrätys.
Mutta tässä tämä linkki, toivottavasti on apua: http://www.lassila-tikanoja.fi/FI/PALVELUTJATUOTTEET/PALVELUKOKONAISUUDET/YKSITYISASIAKKAAT/Sivut/Pienkierratysasemat.aspx > [Espoossa] ... energiajakeelle oli astiat ... tavaratalojen parkkihalleissa
polttolaitos kaukana tai ei: Hesassa näkyy olevan keräyspussit ainakin Kampin keskuksessa ja Kinopalatsin eri pisteissä ... ensinmaintussa tosin näkyi suomalaisten pölkkypäisyys eli että energiajaepussiin oli heitelty kaikenlaista sinne kuulumatonta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602