Löytyisikö hyviä kokemuksia tuon alan yrityksistä?
Kylpyhuoneen täysremontti
3
510
Vastaukset
- kokemusta on
ei löydy, mutta huonoja löytyy... eli ehdottomasti kannattaa tehdä kirjallinen sopimus, vaikka remontoija ei oikeen hommaan olisikaan valmis, koska loppuviimeks kun tulee lasku niin sitten tapellaan. urakkahommana mieluiten ja jos tuntihommina, niin pitää ymmärtää mihin niitä tunteja menee, esim. autolla ajeluun ja km-korvauksiin yms. suunnitteluun ja kaikkeen kivaan... :-)
laita soppariin, että vaan niistä tunneista maksetaan, jotka ollaan paikan päällä ja joka aamu aloitetaan samaan aikaan, esim. kello 0800 ja homma loppuu joka päivä kello 1600. tämä siis jos et pääse urakkahintaan. tällä tavalla homma pysyy hanskassa, muuten tulee satoja tai tuhansia euroja lisää kaikenlaiseen hölynpölyyn mitä on kuulemma tullut tehtyä.
älä ota sitä A&S firmaa Tirmoosta. - kokemusta on
ei löydy, mutta huonoja löytyy... eli ehdottomasti kannattaa tehdä kirjallinen sopimus, vaikka remontoija ei oikeen hommaan olisikaan valmis, koska loppuviimeks kun tulee lasku niin sitten tapellaan. urakkahommana mieluiten ja jos tuntihommina, niin pitää ymmärtää mihin niitä tunteja menee, esim. autolla ajeluun ja km-korvauksiin yms. suunnitteluun ja kaikkeen kivaan... :-)
laita soppariin, että vaan niistä tunneista maksetaan, jotka ollaan paikan päällä ja joka aamu aloitetaan samaan aikaan, esim. kello 0800 ja homma loppuu joka päivä kello 1600. tämä siis jos et pääse urakkahintaan. tällä tavalla homma pysyy hanskassa, muuten tulee satoja tai tuhansia euroja lisää kaikenlaiseen hölynpölyyn mitä on kuulemma tullut tehtyä.
älä ota sitä A&S firmaa Tirmoosta ne vedätää Otappa yhteyttä www.kolmoset.com
Kirjallinen sopimus ja tarvikeluettelo.
Ammattitaitooiset asentajat, timpuri, putkimies ja sähkäri.
Timpuri teki vesieristeet ja laatoitukset.
Ei ole halpa firma, mut tosi pätevä.
Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550