Okei, eli exäni tallasi tuossa vuosi sitten miniläppärin näytön päälle, ja ylläriylläri se on sökönä. Eli minne mun kannattaa viedä toi läppäri korjattavaksi ? (Lahden alueella)
Vai onko jotain rassaajia, jotka voisi tehdä saman työn halvemmalla. Vai tuleeko halvemmaksi ostaa uusi kone ?
Nyt vasta on tullut tarvetta tuolle koneelle, tämä vanha läppärini ei toimi niinkuin pitäisi, ja se pitäisi saada huoltoon, mutta mitäs tietokonetta sitten käytän. (tarvitsen koulutehtäviin jne)
Miniläppärin näyttö pirstaleina
7
215
Vastaukset
halvemmaksi ostaa uusi kone.
- Digitaali Naali
Ota vanha läppäri hyötykäyttöön, eli jos sulla on siinä ulos tulo vga liitännälle esim. niin ulkoiseen monitoriin tai lcd tv.seen kytke se, ei mene hyvä laite hukkaan.
- Digitaali Naali
Ota vanha läppäri hyötykäyttöön, eli jos sulla on siinä ulos tulo vga liitännälle esim. niin ulkoiseen monitoriin tai lcd tv.seen kytke se, ei mene hyvä laite hukkaan.
- tekniikanihmelapsi
vanha kuvaputki-tv ja ei oo mitää monitorei.
- Digitaali Naali
tekniikanihmelapsi kirjoitti:
vanha kuvaputki-tv ja ei oo mitää monitorei.
No sitten jos joskus siirryt digiaikaan ja hommaat lcd tv.n niin saat kytkettyä tietokoneen siihen, jos on svideo tms. liitäntä niin saa vanhan kansan putki telekkariinkin kytkettyä.
Ostaahan nuo ihmiset kyllä rikkinäisiä koneitakin niin ainahan sen voi myydä, itse en möisi.
- jackkron
Netistä saa uusia näyttöjö muutamalla kympillä (n.50), huoltoliike haluaa varmasti 150-200 näytön vaihdosta. Näppäräkätinen tietokoneharrastaja vaihtaa sen n. vartissa.
-J-- fdfdffdfd
kirppiksestä löytyy hyviä kuvaputkinäyttöjä 20 euron hintaan................itekkin vein yhden tarpeettomaksi jääneen kirppikselle myyntiin kun tuon 21-tuumaisen ehjän ja hyvän kuvaputkimonitorin kieräätys/kaatopaikalle olisi ollut haaskausta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950