Uusi vuosi

kiireellistä apua

Olen menossa New Yorkiin uudeksi vuodeksi ja haluaisin hieman tietoa kyseisetä ajankohdasta. Onko kaupat uuden vuoden ympärillä auki, tai onko muuten jotain erityistä mainittavaa niistä? Entä julkiset kulkuneuvot, toimivatko aivan normaalisti?
Olen myös melko onneton tiedon löytämisestä netistä, joten olisiko jokin sivu josta näkee esimerkiksi mistä on helppo päästä metroon jne. jotta löytäisi helpoimman tavan päästä hotellilta manhattanille? Vielä yksi kysymys, kestääkö liikkumisessa tosiaan jopa tunti päästä jersey citystä manhattanin puolelle?
Kiitos!

2

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

Kaikki liikkeet eivät ole uudenvuoden päivänä auki, mutta suurimmat tavaratalot taitavat olla. times Squarella shoppailua ei kannata suunnitella uuden vuoden aattona, sinne alkaa kokoontua jo hyvissä ajoin satojatuhansia ihmisiä.

Liikkumiseen Jersey Cityn ja Manhattanin välillä on käsittääkseni nämä kaksi vaihtoehtoa julkisilla. Hotellisi sijainnista Jersey Cityssä ja siitä mihin päin Manhattania haluat mennä, riippuu matka-ajan pituus. New Yorkin metro ei kulje New Jerseyn osavaltion puolelle.

http://www.panynj.gov/path/schedule.html
      http://www.njtransit.com/hp/hp_servlet.srv?hdnPageAction=HomePageTo

• menossa

ensimmäistä kertaa New Yorkiin?

Mikäli olet, niin suosittelisin ottamaan hotellin Manhattanilta. Tutustut systeemiin jonka
        jälkeen sun on seuraavalla kertaa helpompi ottaa majoitus muualta.

Tämä tietenkin vain siinä tapauksessa, että olet ottamassa NJn puolelta majoitusta hinnan
        vuoksi. Kokemuksesta voin kertoa, että löydät varmasti Manhattaniltakin järkihintaisen majapaikan
        kunhan vaan jaksat etsiä ja etsiä ja etsiä ja....

Jos otat / saat hippasenkaan huonolla sijainnilla olevan majan NJ stä niin sun reissus menee
        pelkäksi matkusteluksi etkä varmaan ole menossa istumaann Path junassa joka päivä...

Ei ole ihan VR ään verrattavissa nämä, vaikkeivät huonoja olekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3188
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3015
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      49
      2896
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2187
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2071
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      950
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      934
    Aihe