Sain amiskan maikkaani!

tirksu

Olin amiskan ekalla vuodella ja viimeinen jakso oli yhteiset aineet.

Oli Tieto ja Viestinnän tunti, Istuimme tietokone luokassa tehden tehtäviä. Opettajani oli oikein seksikäs blondi ja iältään vähän yli parikymppinen. Meillä oli sellainen käytäntö että kun ne tehtävät saa tehtyä niin saa poistua luokasta ja kaikki muut saivat tehtyä tehtävät, paitsi minulta jäi vielä kesken ja opettaja tuli luokseni ja kysyi että "Tarvitsetko apua?" mä sanoin "Joo" ja opettaja tuli istumaan viereeni.

Tartuimme yhtä aikaa hiireen, joilloinka kätemme kohtasivat. Sitten katsoimme toisiamme ja opettaja hieroi poskeani ja suutelimme. Jatkoimme suutelua kiihkeästi ja opettaja puristeli kaluani. Sitten opettaja kysyi minulta "saisinko ottaa suuhun sun kalun?" mä kuiskasin "joo" ja opettaja meni laittamaan luokan oven lukkoon.

Sitten hän otti kaluni esille ja imi sen ihan kovaksi. Kunnes hän sanoi "nyt saat luvan työntää sen kovan ja ison kalusi vittuun". Vedin opettajani hameen ylös ja riisuin stringit pois ja sitten aloin työntelemään. Hänen pillunsa oli tiukka ja kostea. Se tuntui aivan ihanalta kalussani. Kunnes tunsin että spermani tulee ihan kohta. Vedin kaluni ulos pillusta ja tyrkkäsin sen opettajani suuhun. Hän imi spermani suuhunsa

Sain aivan taivaallisen orgasmin ja sitten tyydytin opettajani sormettamalla hänet. Sitten opettajani sanoi "Tästä ei sitten puhuta" mä "siitä voit olla varma". Sen tehtävän kohtalo mitätöitii mun kohalta.

Tähän asti olemme tehneet silleen että opettajani on kutsunut minut luokseen ja olen kyydinnyt hänet sillä onhan opettajani sinkku ja kokeet niistä olen saanut aina kiitettävän :D

6

15735

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä unta nää poitsu

Ja vielä kerran HÖPÖ!

• tirksu

Jos 19 vuotias jätkä on sun mielestä pikku poika nii tuuppa tänne sanoo prkl!!

• kikkelihousu

hehe... lisää lapparii.. hehe

• -nainen-22-

Tarinan vika on se, että se on aivan liian LYHYT. Se antaa monille käsitkysen hätä hätä kirjoitetsta pikkupojan tarinsta. Perusidea on hyvä mutta muokkaa teksti vähintään kaksinkertaiseksi ,mielellään kolmen kertaiseksi. Tarina on niin lyhyt että sen aikana ei ehdi saada nautintoa.
      Kerro mitä opella oli päällä. Ja siirry käsien kosketukseta kevyemmin itse asiaan. Et vain voi mainita
      "Sain aivan taivaallisen orgasmin ja sitten tyydytin opettajani sormettamalla hänet."
      Naisena olisin halunnut lukea miten sormetit hänet. Naisena tarnia ei yhtään iskenyt. Oikeastaan kaikki halut meni, joten siksi nyt tässä kirjoittelen...

• tirksu

no panostan vast edes näihin novelleihin ja kerron asiat yksityiskohtaisemmin :), Mutta en rupea tätä novellia kirjoittamaan uudestaan.

ps.kiitos kaikille kommentoijille :)

• mies71gt

Mutta tosiaan vähän ku pikakelauksella:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1269
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1083
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      947
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      793
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      688
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      683
    8. 28
      635
    9. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      68
      626
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      609
    Aihe