Sain amiskan maikkaani!

tirksu

Olin amiskan ekalla vuodella ja viimeinen jakso oli yhteiset aineet.

Oli Tieto ja Viestinnän tunti, Istuimme tietokone luokassa tehden tehtäviä. Opettajani oli oikein seksikäs blondi ja iältään vähän yli parikymppinen. Meillä oli sellainen käytäntö että kun ne tehtävät saa tehtyä niin saa poistua luokasta ja kaikki muut saivat tehtyä tehtävät, paitsi minulta jäi vielä kesken ja opettaja tuli luokseni ja kysyi että "Tarvitsetko apua?" mä sanoin "Joo" ja opettaja tuli istumaan viereeni.

Tartuimme yhtä aikaa hiireen, joilloinka kätemme kohtasivat. Sitten katsoimme toisiamme ja opettaja hieroi poskeani ja suutelimme. Jatkoimme suutelua kiihkeästi ja opettaja puristeli kaluani. Sitten opettaja kysyi minulta "saisinko ottaa suuhun sun kalun?" mä kuiskasin "joo" ja opettaja meni laittamaan luokan oven lukkoon.

Sitten hän otti kaluni esille ja imi sen ihan kovaksi. Kunnes hän sanoi "nyt saat luvan työntää sen kovan ja ison kalusi vittuun". Vedin opettajani hameen ylös ja riisuin stringit pois ja sitten aloin työntelemään. Hänen pillunsa oli tiukka ja kostea. Se tuntui aivan ihanalta kalussani. Kunnes tunsin että spermani tulee ihan kohta. Vedin kaluni ulos pillusta ja tyrkkäsin sen opettajani suuhun. Hän imi spermani suuhunsa

Sain aivan taivaallisen orgasmin ja sitten tyydytin opettajani sormettamalla hänet. Sitten opettajani sanoi "Tästä ei sitten puhuta" mä "siitä voit olla varma". Sen tehtävän kohtalo mitätöitii mun kohalta.

Tähän asti olemme tehneet silleen että opettajani on kutsunut minut luokseen ja olen kyydinnyt hänet sillä onhan opettajani sinkku ja kokeet niistä olen saanut aina kiitettävän :D

6

15434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä unta nää poitsu

Ja vielä kerran HÖPÖ!

• tirksu

Jos 19 vuotias jätkä on sun mielestä pikku poika nii tuuppa tänne sanoo prkl!!

• kikkelihousu

hehe... lisää lapparii.. hehe

• -nainen-22-

Tarinan vika on se, että se on aivan liian LYHYT. Se antaa monille käsitkysen hätä hätä kirjoitetsta pikkupojan tarinsta. Perusidea on hyvä mutta muokkaa teksti vähintään kaksinkertaiseksi ,mielellään kolmen kertaiseksi. Tarina on niin lyhyt että sen aikana ei ehdi saada nautintoa.
      Kerro mitä opella oli päällä. Ja siirry käsien kosketukseta kevyemmin itse asiaan. Et vain voi mainita
      "Sain aivan taivaallisen orgasmin ja sitten tyydytin opettajani sormettamalla hänet."
      Naisena olisin halunnut lukea miten sormetit hänet. Naisena tarnia ei yhtään iskenyt. Oikeastaan kaikki halut meni, joten siksi nyt tässä kirjoittelen...

• tirksu

no panostan vast edes näihin novelleihin ja kerron asiat yksityiskohtaisemmin :), Mutta en rupea tätä novellia kirjoittamaan uudestaan.

ps.kiitos kaikille kommentoijille :)

• mies71gt

Mutta tosiaan vähän ku pikakelauksella:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe